Itselläni oli virtsatietulehdus ensimmäisen kerran elämässäni hiihtoloman alussa ja sain antibioottikuurin kerkesin syödä muutama tablettia, kun poikaystäväni tuli sitten viettämään luokseni hiihtolomaa ja päädyimme harrastamaan seksiä monta kertaa hiihtoloman aikana. Sitten kun antibioottikuuri loppui palasi jatkuva virtsaamisen tarve. Mietin että voiko tämä johtua siitä että harrastimme seksiä ja se olisi esim. ärsyttänyt virtsateitäni, ja tulehdus ei olisi kunnolla parantunut. Menin lääkäriin uusiin virtsakokeisiin ja siellä oli taas bakteerejen kasvua ja saan uudet lääkkeet. Ensiviikolla näen seuraavan kerran poikaystävääni, mietin että voinko silloin harrastaa hänen kanssaan seksiä, vai pitäisikö olla selibaatissa kunnes tämä tulehdus on kunnolla parantunut?
seksiä virtsatietulehduksen aikana?
1
527
Vastaukset
- Dokumentoitu-Sinde
Tarkoitatko vesikauhun aikaista seksiä? Etkä nyt tiedä kuinka siihen liittyy Jumalkäsitys, kun se yhdyntäkin oli kerran pakotteellista ja pakotteista. No joo, mun mielestä nämäkin ovat todellakin yksityisasioita, mutta vaativat erillisen tarkastelun kirkolta.
Olen joutunut tällaisen demokratia vastaisuuden uhriksi. Suunliikeradat hoitavat myös virtsatietulehduksen. Niiden pitää mun kanssa olla täydelliset. Et voi ainakaan näitä mielensairauksina pitää. Ei niitä, ei tule julkisesti pitää naisen oikeuksina tai asemana.
Myöskään alkoholin osalta ei ole huolehdittu tästä samasta seksiterapia-aiheesta. Ne virtsatestit huolehditaan suoralla, joka kuvastaa mm. eri urheilulajeista tuttua libidoa ja kaavaa: "Olen täydellinen" Ei siihen saa mennä perheterapioin koskemaan. Ei edes lasta kasvatellen. Siitä joutuu linnaan... Keho tarvitsee tällaisia erilaisia kerhoja mm. unssiin, mutta maaseudun rauhan luomaan vankeutta unsille ne eivät tarvitse. Se aiheutetaan pakkomielteellä perheessä mm. murrehäiriöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi rikollista
"Molemmat vangitut ovat osoitetietojen perusteella kotoisin reilun sadan kilometrin päästä Suomussalmelta. Molemmilla on473603Mitä tekee Rebelwerks?
Rebelwerks myy melkein kaiken tavaransa. Onko Rebelwerks menettänyt järkensä? Vai onko hän lopultakin tullut järkiinsä303182Vesa Ahola rehellisin valtuutettu?
Tuli seurattua valtuuston kokous netin kautta. Taitaa valtuutettu Vesa Ahola olla selkeästi rehellisin valtuutettu. Hän161747Oho! Pippa Laukka saa kurimusta tanssiope Marko Keräseltä: "Oli vastaanotto kesken tai ei..."
Toivotaan, ettei Pippa ja Marko tipu jo heti kättelyssä… Tsemppiä Tanssii Tähtien Kanssa -kisaan! Lue lisää: https://w361408Tere Sammallahti: Sosiaaliturva pois vieraskielisiltä
Hän viittaa Iltalehden juttuun. IL kertoi maanantaina Kelalta saatuun tilastotietoon perustuen, että vieraskieliset muod2271308Nainen, tuskin muistan koska ollaan nähty
niin pitkä aika siitä on. Suurin ilonaihe elämässäni olit, ja tulevan onnen aamuaurinko. Tunnut niin minun omalta, tutul151299Jatkoksi ikäero keskusteluun
Mikä oli ensireaktiosi, kun sait tietää teillä olevan vähän enemmän ikäeroa? Tiesitkö alunperin ikäerosta vai missä vaih791159- 951077
Dmitri Medvedev: Suomi tuhotaan - kukaan ei enää lue heille muumisatuja
Helsinki valmistautuu sotaan ja todennäköisesti valmistelee ponnahduslautaa hyökkäykselle Venäjää vastaan, valittaa Venä1841065- 48934