Ämmät

kaarne_

Miksi katsotte rumasti, jos mies avaa teille oven?

Eikö silloin kuuluisi kiittää ja hymyillä?

13

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ämmäntubbelo

jossain tapauksissa se on toki mukavaa, jos astutaan sisään johonkin ravintolaan yms, mutta muuten se tuntuu aika typerältä. Kyllä me se ovi itsekin auki saadaan =)

• 26

Kun sinä olet niin ruma. Ei vaan, muistatko itse aina hymyillä maireasti ja kiitellä jos nainen avaa sinulle oven, vaikka saisit sen itsekin sen auki?

• kaarne_

Mitä jos laittasit oman kuvasi esille ja ryttyilisit sitten vasta?

Kyllä minä kiitän, jos ämmä avaa minulle oven.

• huippu-mies

Minä en enää ole vuosikausiin avannut ovea naisille, koska niissä
      on ääliöitä, joiden aivotoiminta ei riitä KIITOS-sanan sanomiseen.
      Sössössöööö... -tason reppanoita ne säälittävät rumilukset ovat,
      valitettavasti.

• Lady-tyyppi

Siksikö monet miehet eivät enää avaa ovia edes ekoilla treffeillä? Itse olen aina kiittänyt hymyillen ja monet treffit ovat jääneet niihin ekoihin alkeellisten käytöstapojen puuttuessa.

• ...

Miksi sinä itse katsot rumasti profiilikuvassasi? Jos tuolla ilmeellä avaat naiselle oven, hän varmastikin toivoisi, että olisit jättänyt avaamatta.

• kjljlkjkl

Sama tuli minulle mieleen. Jos katsoo noin vihaisella ilmeellä niin tuskin hymyä saa vastineeksi. Kohteliaisuuden sijaan tulee mieleen, että miehellä on etiketti, että haluaa avata naiselle oven, mutta ei jaksa odottaa että nainen menee ovesta että pääsee itse jatkamaan matkaansa.

• voi voi

Kyllä minä ainakin kiitän reippaasti, jos minulle pidetään ovea auki.

Kohteliaisuus kunniaan!

• mutta...

älä missään nimessä kutsu minua ämmäksi. Se kuullostaa minusta hyvin pejoratiiviselta.

• Jos on aihetta

Jos naamastasi näkyy sana "ämmä!", niin ei se paljon kiitosta ansaitse.

• ddggfdg

nimenomaan...

• Vort Ivan

On muuten jännä, että kun miehet aukovat ovia toisille miehille, niin aina tulee toverillinen kiitos. Lähes aina olen saanut kiitoksen naisilta, mutta harvoin rupean aukomaan naisille ovea. Nykyään tuntuvat saavan sen auki mainiosti itsekin.

Jos olen parisuhteessa, aukaisen oven naiselleni pääsääntöisesti. Joskus auton ovenkin. Eikä sekään ole edes tarpeellista, jotkut naiset kokevat sen vaivaannuttavaksi pitemmän päälle, mutta teen niin kun se on minusta kivaa.

Kerran muuten yksi baariharakka jäi odottelemaan yrmeä ilme kasvoillaan, että aukaisisin oven. Minä pysähdyin myös, oli oikein mukava nähdä hämmästelevän nöyristynyt ilme Tuksu-kopion naamalla, kun joutui itse repimään oven auki.

Muuten se on sellaista nöösimiehen peliä tuo ovien aukominen kiitoksen saamiseksi. Aukaise ovi jos siltä tuntuu, mutta älä jää odottelemaan kunniamainintaa.

• etsaavaikkaantaisin!

Koska tiedämme että sina irstailija haluat vain pilluamme.Ja sitähän sinä et saa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      109
      2740
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      29
      1331
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      98
      1182
    4. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1007
    5. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      997
    6. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      133
      958
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      55
      845
    8. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      683
    9. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      40
      678
    10. Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja

Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      632
    Aihe