niin vakaassa tsunamittomassa maassa ku suomi, ei tulivuoret jyrähtele ei ees maa järise juuri ollenkaan.
eikö olekkin ihana asua
15
68
Vastaukset
- florencie
On niin autuasta että, välillä jyrisee vaan mun kiukkuni.
Sielu niinkuin repee välillä. niin miunkin mut kotona
- Finnuiitit
Siksi kai esi-isämme löysivätkin tiensä tänne. Kylmää oli, ja mitä nyt pari karhua, mutta sai olla, elää ja kualla rauhassa. Vähän niin kuin inuiitit, jotka elelevät syväjäätyneinä siellä lakeuksillaan.
- Älä jauha
Mihin sinä pakenisit, jos yhtäkkiä Suomeen tulisi joku katastrofi?
- Mut vihreät pilaa:..
.
kaiken ydinvoimavastaisuudellaan
Kohta ei riitä sähköt täällä ja joutuu muuttamaan pois
. Ootas vaan kun iso meteoriitti tippuu Suomenlahteen tai Pohjamereen, tulee tsunami ja suomessa on myös haviattu maanjäristyksiä. Lieviä tosin.
- bluikkis..
No emmä tiedä, kotimaa on Suomi. Yhtä hyvin se voisi olla Japani. Eiköhän ihminen mukaudu maansa olosuhteisiin ja hyväksy aikas pitkälle ne..
Ite olen pitäny hyvänä, ettei tässä maassa ole myrkkykäärmeitä kun kyy ja tarantelloja ei hiivi myrkkysammakoista puhumattakaan takapihalla vastaan kesäaamulla varpasillaan tassutellessa :)
Toisaalta jos niin olis..niin niin olis..that's it.. - --------------------
On tosiaan, mutta sillä toisaalta joskus selitellään myös kansan luonnetta jäyhänä ja vakaana, ja miusta se ei kyllä pidä ollenkaan paikkaansa. Kyllä täällä tuntuu kuohuvan kuten muuallakin.
Huamenta bluikkis
- bluikkis..
Huomenta Anzzy :)
bluikkis.. kirjoitti:
Huomenta Anzzy :)
Eix ole kamalaa mekkalaa pitäny genio piripäisssään ja ja hullu-Yakov
- bluikkis..
anzzy kirjoitti:
Eix ole kamalaa mekkalaa pitäny genio piripäisssään ja ja hullu-Yakov
En tiä sanosinko mekkalaksi..kaikkihan täälä pyrkii enempi ja vähempi tuomaan itteänsä julki..:)
bluikkis.. kirjoitti:
En tiä sanosinko mekkalaksi..kaikkihan täälä pyrkii enempi ja vähempi tuomaan itteänsä julki..:)
Ollaan tässä julkisuutta saanutkin jo vähän liikaakin......
Hihhuleilla ja pirihörhörhöillä energiaa riitää låpi yön
Minun piti välillä nukkuakin sen tavalliset 4½ tuntia
- charrua.....
asun tiipiissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473028
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil222435- 222308
- 372292
- 281941
- 331688
- 861657
- 401630
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä161546- 221463