Oon tilaillut everydaymineralsilta meikkipohjanäytteitä, puuterin ja kabukin. Pohjan sävy on vielä vähän hakusessa ja mulla on myös vaikeuksia saada meikistä tarpeeksi peittävää. Oon kokeillut varmaan 8 pohjaa ja golden fair saattais olla lähinnä sopivaa. Oon kerrostanut meikkiä ohuesti useita kerroksia, mutta koska mun iho ei oo ihan parhaassa kuosissa ei peittävyys tunnu riittävältä. Intensive väreissä taas on liikaa pigmenttiä..
Mietinkin, että voiko mineraalipuuteria käyttää tavallisen meikkivoiteen päällä? Iho sais ainakin vähän enemmän hengittää.. Toinen vaihtoehto olis, että käyttäisin mineraalipohjaa ja -puuteria ja tavallista peitepuikkoa näppyjä ja punaisuutta peittämään. Toisaalta peiteväri ei näytä kovin kivalta vähänkään isommilla alueilla.
Ja lisäks: miten te onnistutte levittämään meikkiä hengittämättä sitä? Mulla se tuntuu vähän ärsyttävältä hengitysteissä vaikka yritänkin olla pahemmin imppaamatta sitä..
Mineraalimeikeistä
2
137
Vastaukset
- dfghjkl
Minullakin meni aina henkeen mineraalimeikki, vaikka yli vuoden käytin. Voisit kokeilla levittää meikkiä sienellä "flocked sponge". Minusta siten saa peittävämpää.
Käyttelen itse kyllä mineraalipohjaa myös nestemäisen päällä, mutta vain ohutta sellaista, ja joskus käytän myös peiteaineena nestemäiseen sekoitettuna.
Niinkin voi tehdä, että suihkautat vettä joko peiteainesiveltimeen tai kabukiin, jossa on jauhetta, ja laitat sitä siveltimellä peiteaineen tavoin tai kabukilla pyörittelet kasvoille. Niin saa peittävämpää ja pöllyää vähemmän. - Anonyymi
Onko uudempia kokemuksia näistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956798- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551208Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991035Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41899