Mineraalimeikeistä

jeagjgepo

Oon tilaillut everydaymineralsilta meikkipohjanäytteitä, puuterin ja kabukin. Pohjan sävy on vielä vähän hakusessa ja mulla on myös vaikeuksia saada meikistä tarpeeksi peittävää. Oon kokeillut varmaan 8 pohjaa ja golden fair saattais olla lähinnä sopivaa. Oon kerrostanut meikkiä ohuesti useita kerroksia, mutta koska mun iho ei oo ihan parhaassa kuosissa ei peittävyys tunnu riittävältä. Intensive väreissä taas on liikaa pigmenttiä..

Mietinkin, että voiko mineraalipuuteria käyttää tavallisen meikkivoiteen päällä? Iho sais ainakin vähän enemmän hengittää.. Toinen vaihtoehto olis, että käyttäisin mineraalipohjaa ja -puuteria ja tavallista peitepuikkoa näppyjä ja punaisuutta peittämään. Toisaalta peiteväri ei näytä kovin kivalta vähänkään isommilla alueilla.

Ja lisäks: miten te onnistutte levittämään meikkiä hengittämättä sitä? Mulla se tuntuu vähän ärsyttävältä hengitysteissä vaikka yritänkin olla pahemmin imppaamatta sitä..

2

338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfghjkl

Minullakin meni aina henkeen mineraalimeikki, vaikka yli vuoden käytin. Voisit kokeilla levittää meikkiä sienellä "flocked sponge". Minusta siten saa peittävämpää.

Käyttelen itse kyllä mineraalipohjaa myös nestemäisen päällä, mutta vain ohutta sellaista, ja joskus käytän myös peiteaineena nestemäiseen sekoitettuna.

Niinkin voi tehdä, että suihkautat vettä joko peiteainesiveltimeen tai kabukiin, jossa on jauhetta, ja laitat sitä siveltimellä peiteaineen tavoin tai kabukilla pyörittelet kasvoille. Niin saa peittävämpää ja pöllyää vähemmän.

• Anonyymi

Onko uudempia kokemuksia näistä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      136
      2051
    2. 121
      1425
    3. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      332
      1203
    4. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      140
      1180
    5. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      63
      1132
    6. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      3
      1131
    7. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      141
      1109
    8. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      1089
    9. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      947
    10. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      98
      945
    Aihe