Onko tämän palstan tarkoitus olla yhden sekopään blogi, vai voisiko tämä olla tarkoitettu johonkin muuhun ja useammalle ihmiselle?
POTKIKAA TUO MARKO KUJAMÄKI PYSYVÄSTI HELVETTIIN TÄÄLTÄ!
YLLÄPITO HERÄTYS!
vuosien piina takana
7
245
Vastaukset
- vissiin koomassa
Kiitos kovasti hyvästä työstänne, huomaa että ylläpito on todellakin tehtäviensä tasalla.
- MaKuSaTu
Eihän tänne muutkaan mitään kirjoita!
- Marko helvettiin!
Tämä on mielipuolen blogi, todisteet ovat kiistattomia.
- lainaisin köyttä
Samaa mieltä. Vihaan sitä heppua.
- munkkipossu twist
lainaisin köyttä kirjoitti:
Samaa mieltä. Vihaan sitä heppua.
Kuopiossakin vihataan sitä tomppelia.
- estot päälle
Miksi hullua ei saada täältä pois ja häntä eivät koske samat säänöt kuin muita, minä vaan kysyn?
- Hanuritwist
Mahtaako Twist olla edelleen tämän palstan sheriffinä ihan itse? Poistelee illalla sekopäiset viestinsä ja kirjoittaa seuraavana päivänä samat uudelleen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996