Tuleeko laukkujen mukana aitoustodistukset ja jos, niin millaiset?
Louis Vuittonin aitoustodistus?
5
2960
Vastaukset
Tottakai tulee. Merkistä tietämättömän ei kannata kyllä ostaa laukkua mistään muualta kuin LV:n liikkeestä, jotta saa aivan 100% varmasti aidon. Netissä liikkuu niin paljon hyviä väärennöksiä, jossa saattaa tulla feikatut "aitoustodistuksetkin" mukana.
- käytössä2
Psst...
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.35604~r.34774240
Charming Retractable Cable Style USB Optical Mouse - Crocodile Embossed (60CM-Cable)
Price: $6.79 EUR 4.78 (for reference)
Hiirti tyylin mukaan - desireux
LV:n laukkujen mukana ei tule mitään erillistä aitoustodistusta, vaan paperinen kuitti, mistä ilmenee laukun ostopaikka, hinta, malli jne.
- Marzeaq
Yliarvostettuja ja ylihintaisia statussymboleita. Ei jatkoon.
- No önpäs kiinnostav!
No enpä tiedä, mutta sen voin sanoa, ettei kukaan huomaa laukkua, jollei se ole omituinen. Minusta rumia ihmisiä, joille ei sopis MIKÄÄN laukku: Angela Merkell, Jussi Halla-aho, Teuvo Hakkarainen, Alexander Stubb, Pirjo- vai mikä Pirkko seoli Ruohonen- Lerner ( anteeksi mutta kampauksesta tulee mieleen jokin 40- luvun rotutohtori) , nuiva ohuthiusblondattu mikä sen naisen nimi on(?) - no se kolhon näkönen amis tekohymyperunanenä amisretoriikka- polkkatukka- vaaleahiuksinen nainen- kansaedustaja; mikä lie yököttävä kuvotus ällötys- rasistien aggressiiviselta kansankiihotus Homma- saitilta(hyi) -ja vielä voi lisätä listaasi kaikki, jotka sua kiinnostaa, mutta ei koskaan ole kiinnostanut mua.
Ja haistakoot paska noi, jotka ei salli nimimerkkikentään kirjoiyettavan riittävään määrää sanoja: SAATANA KAIKKIEN EI OLE PAKKO OLLA PERSUJA, KOKOOMUALAISIA, FORMULAASTA KIINNOSTUNEITA TAI MITÄÄN RUNKKAREITA!
Menee muutenkin yli ilmaisunvapauden, mikäli tällä saitillla ylläpito muokkaa persu- ja natsivastaista ilmaisua oman mielensä mukaiseksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953859
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473245Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002857- 1362550
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572490- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172407Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212354Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232336- 642100