Laihdutuspillerit luotettavia?

ylpeäpainostaan

Facebookissa on mainos tällaisista laihdutuspillereistä: http://luonnollinen-laiha.com/c/xyphedrinefil1?source=8 Kun lueskelee pidemmälle ja katsoo millaisia aineita sisältää, tekstistä löytää tällaista: "sekä joitakin mahdollisia kannabisjohdannaisyhdisteitä," "joka on amfetamiinien kaltainen aine" ja puhutaan kokaiinista ja kofeiinista. Kannabisjohdannaisyhdisteiden jälkeen lukee, etteivät aiheuta riippuvuutta, mutta voikohan siihen luottaa? En itse luota laihdutuspillereihin, eikä minulla ole mitään aikomusta sellaisia kokeillakaan, minua vain ihmetyttää mitä kaikkea sallitaan ihmisten käytettäväksi. Kyllähän huumeilla saa laihdutettua, mutta onko eettisesti oikein syöttää niitä ihmisille, joilla ei ole mitään tarkoitusta käyttää huumeita? Joku voi vain hakee nopeaa ratkaisua, eikä jostain syystä katso mitä aineita pilleri sisältää. Ja jos oletetaan, että kannabisjohdannaiset eivät aiheuta riippuvuutta (niinkuin tekstissä sanotaan), mutta kaikki muut pillerin sisältämät aineet aiheuttavat (koska tekstissä ei sanota), eivät laihduttamaan ryhtyneet kykene luopumaan pillereistään, ja seuraukset eivät todellakaan olisi mukavat. Sanokaa mielipiteenne, mutta minusta tämä ainakin on väärin.

8

338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei taas näitä...

"Saat itsevarmuutesi takaisin!
      Uudistat vartalosi!
      Saat menetetyn energiasi takaisin!
      Uudistat koko ulkonäkösi!"

Olen normaalipainoinen ja ihan hyvä kroppainen kuulemma.

Itsetuntoni on silti maassa, vartalossani on löysää nahkaa yhdestä raskaudestani, olen aina ollut vähäenerginen, ja hiusten värjäämisellä ja uudella kajaalinlevitystyylillä muuttuu ulkonäkö, samoin kuin vaatekaapin uusimisella (ja varmasti halvempaa kuin noi pillerit).

Joo, ihan valmis olen. Yhteenkään ihmepilleriin en usko. Laihtua voi pysyvästi vain syömällä oikein.

• LUOMU UKKO

pillerin popsijat on SYVÄLTÄ,,, uusavuttomat tollot ei osaa muuta kuin turvautua synteettisiin mömmöihin kun elämä kolhii ja muotidieetti pettää heikon itsekurin ansiosta...

MUTTA EI HÄTÄÄ:

luonto on onneksi niin v iisas että se poistaa tuon kaltaiset örwelöt maanpäältä turhina hapenkuluttajina.... HYVÄÄ METKAA MATKAA MAAN ALLE..... hihihihihihihihi

• naura-Janne

juuri noin s e menee,,,,,,,,,,,,,,,,

laiskat ei " viitsi " nähdä edes millin vaivaa,,,???????

lihokaa läskit,,, ja pitäkää samlla lääketeollisuus ja pilleri/pulveri helppo-heikki rahoissanne..............heheheheheh

• kokeile vaan

On luotettavia, sillä voit olla ihan varma että ei toimi.

• Nönde

Pillerit ei oo oikotie onneen. Katsoin tuota kyseistä mainosta ja en kyllä uskaltaisi näitä nappeja ottaa.
      Pysyviä tuloksia saat vain muuttamalla elintapojasi.

• maapallo

laihdutuspillerit ovat vaaralissia tai tehokaat laihdutuspillerit koska jos niitä syö päivittäin, niin maksa tulee vauriota , sydän ongelmia ja voi tula maksakooma :(
      jos syö laihdutuspillereitä ja antibioottia niin on hegenvaaralinen :((
      mielestä kanata kuntoilla ei napsia pillereitä . ja olen sama mieltä kuin nönde
      pillerit ei oo oikotie onneen vain elämä on!

• laihduttaja78
    • rasvaaa :S

lisäksi kuulin että laihdutuspillereistä tulee rasvapieruja.. Kun pieraset niin tulee rasvaa housuihin... NICE:.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      231
      7876
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      5460
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4842
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      76
      3547
    5. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      153
      3462
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2045
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      32
      2041
    8. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1869
    9. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      45
      1748
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      39
      1697
    Aihe