Ennen kaupoista oli suurikokoisten vaikeuksia löytää vaatteita,nykyään ei meinaa 36 löytyä vaikka kevään uutuudet vasta rekissä roikkuu....44 ja 46 löytyy kyllä ja muuta telttamallia
Kokoloukussa
3
160
Vastaukset
- nhjkgfytd
Jep, pienet koot myydään loppuun tosi nopeasti. Isot ovat sitten myynnissä vielä kuukausien päästä alennusmyynneissäkin. Muistelen joskus jonkun kaupan myyjän kertoneen, että ainakin heille kokoja tulee aina se standardimäärä kutakin, jolloin keskikokoa tulee kai sitten eniten ja pieniä vähiten. En vaan voi itse käsittää miten tämä voi olla kannattavaa kaupoille, kun pieniä menisi paljon enemmänkin ja isot joutuu myymään alennuksella. Varsinkin tuo 36 myy yleensä todella nopeasti, 34 viihtyy hyllyssä vähän pidempään.
- ponnahdus
Mulle tuli sama asia mieleen...Ehkä se myy vaatteista eniten,mutta oma kokoni on kuitenkin pienikoiseen verrattuna L.
- N028
Olen ihmetellyt samaa vuosikaudet. Jos aikoo kivoja vaatteita saada niin pitää olla kyllä todella nopea että ehtii sen ainokaisen (?) pienen koon sieltä poimimaan. Isot koot on aina lopussa jäljellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604966Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362259Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti582119- 2062081
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2131324Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181088- 89956
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47923- 66877
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12839