Katainen kritisoi "puskista huutelijoita"

"Oppositio on kritisoinut esimerkiksi Kreikan tukipakettia.

- Demarit olivat ennen aidosti eurooppalainen puolue. Nyt he ovat lähteneet perussuomalaisten kelkkaan, sanoi Katainen kokoomuksen vaaliristeilyllä.

- On surullista, että Lipposen perilliset ovat siirtyneet puskista huutelijoiksi.

Katainen puhui myös vahvan julkisen talouden puolesta.

- Ei voi olla hyvinvointivaltiota, jos julkinen talous ei ole kunnossa, hän sanoi.

Kataisen mukaan talouskasvu ei ole ristiriidassa hyvinvointivaltion kanssa."

http://www.iltalehti.fi/vaalit/2011031313354294_vl.shtml

16

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen aivan varma, että jos Demarit olisivat hallituksessa, nekin olisivat äänestäneet Kreikan tukipaketin puolesta. Nyt keräsivät oppositiossa poliittisia irtopisteitä.

• lipponen pilas demarit

• ... muistakaa äänestää ... ja varokaa niitä susia lampaiden vaatteissa ... mun ääni menee kyllä puskapuolueelle, sillä tää nykyinen politiikka, jossa meitä viedään kuin pässiä narussa saa luvan loppua ...

edelleen mietin sitä sen yhden berliiniläisen kommenttia ... "ai ettekö te olekaan NATO:ssa? ... noo, onhan teillä rahaa, ostakaa aseita ... oma on ongelmanne"

Yksin ollaan täällä.. ja ainoot joita kiinnostaa on ruotsalaiset, kun niillä on vähän oma lehmä ojassa ...

• --------------------

Onneks ei olla Natossa, muuten ois meiänki pojat kohta Gaddafin sun muiden kahjojen tähtäimissä.

• -------------------- kirjoitti:

Onneks ei olla Natossa, muuten ois meiänki pojat kohta Gaddafin sun muiden kahjojen tähtäimissä.

Johan ne ammuskelee toisiaan afganistaniassa ... ja surffailee intian valtameren aalloilla ....

• temppuilija kirjoitti:

Johan ne ammuskelee toisiaan afganistaniassa ... ja surffailee intian valtameren aalloilla ....

meitin 'puolustusvoimat' ...

• --------------------
        temppuilija kirjoitti:

Juu, mut rauhanturvauksen nimissä, eli sinne pitää vielä sentäs hakeutua, Nato komentaa, ei kysele.

• --------------------
        temppuilija kirjoitti:

meitin 'puolustusvoimat' ...

No olen miettiny millä miunki yks muksu siä pärjää, muut menee kyllä.

Juu, mut rauhanturvauksen nimissä, eli sinne pitää vielä sentäs hakeutua, Nato komentaa, ei kysele.

Kantiksii ne komentaa noille keikoille, jos ei löydy vapaaehtoisia ...

NATO ei pakota "sinne" muita, kuin palkkasotilaita. NATO:ssa ei ole asevelvollisuusjärjestelmää. Ne menee, ketkä haluaa.
        Mut muuten olen sitä mieltä, että NATO olis täyttä pelleilyä Suomen osalta. Ei oikein ole näin pienen maan asia puuttua jenkkien operaatioihin.

• --------------------
        temppuilija kirjoitti:

Kantiksii ne komentaa noille keikoille, jos ei löydy vapaaehtoisia ...

Mun pitää näköjään lähteä kun en mitään voi sanoa...

Mun pitää näköjään lähteä kun en mitään voi sanoa...

Pardon moi...

Mulle tuli sama tunne. Et voi omia tota tunnetta!

• dazu kirjoitti:

NATO ei pakota "sinne" muita, kuin palkkasotilaita. NATO:ssa ei ole asevelvollisuusjärjestelmää. Ne menee, ketkä haluaa.
        Mut muuten olen sitä mieltä, että NATO olis täyttä pelleilyä Suomen osalta. Ei oikein ole näin pienen maan asia puuttua jenkkien operaatioihin.

oon ton yleisen asevelvollisuuden kannalla, kun suurin osa ikäluokista sen kuitenkin käy ongelmitta läpi ja sitten aikanaan ovat mukana politiikassa jne .. on käsitys siitä mitä sodankäynti mahdollisesti on ja mitkä pienen maan resurssit sellaiseen on .. toistaiseksi meillä on ollut ihan uskottava puolustus .. mutta en näkisi Suomen puolustusvoimia NATON hyökkäysvoimina... uskon kyllä, että monelle, varsinkin jenkkilässä sopisi meidän reservit käyttöön ... halvempia palkkasotilaita kuin amerikkalaiset ...

Money talks and bullshit walks.

• --------------------

Ennen vaaleja elämä on oikeastaan aika hupaisaa, kaikki lupaavat parantaa kaiken, mitä juuri ne toiset ovat tehneet väärin koko edellisen hallituskauden, ja sitten vaalien jälkeen kuulemme kootut selitykset, mikseivät hekykenekään muiden vuoksi toimimaan lupaamillaan tavoilla.

• Keitä äänestää?

Teatteriahan se. Yhtään mielipidettä keitä kannattaa äänestää, että saisivat kerrankin ajattelemisen aihetta koko sakki??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      50
      2922
    2. Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa

että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet
      Naisen logiikka
      92
      2740
    3. Kysynkin sinulta nyt...

Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä
      Ikävä
      39
      2256
    4. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      121
      2074
    5. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      38
      1718
    6. Missä paikassa ja minkälaisessa tilanteessa

Olit silloin kun tajusit ihastuneesi häneen?
      Ikävä
      102
      1546
    7. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      82
      1536
    8. En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista

Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si
      Ikävä
      3
      1444
    9. Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?

Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.
      Maailman menoa
      286
      1418
    10. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      117
      1284
    Aihe