Miehet mitä mieltä olette?

iiihihiii

Voisitteko alkaa seurustelemaan toiselle miehelle raskaanaolevan kanssa? Siis kun tämä toinen mies ei ole enää kuvioissa.

25

594

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rahalla kyllä

      Jos pääsisin sillä tavalla rikkaisiin naimisiin eli joko nainen itse olisi rikas tai vaihtoehtoisesti saisin lapsen isältä (tai tämän vanhemmilta) hyvän korvauksen, kuten ennen vanhaan säätyläispiireissä tehtiin. ;-)

      Ihan oikeastikin, harvemmin kukaan aloittaa seurustelua raskaana olevan naisen kanssa. Äitien kanssa on eri juttu.

    • arvuuttelijanainen

      Näin naisena tulee mieleen kaksi tyyppiä, jotka voisivat.
      Ensiksi ritarilliset herrasmiehet, jotka eivät pelkää sen enempi naisia, äitejä kuin lapsiakaan. Harvinainen lajike, jolla on sydän kultaa.
      Sitten toinen voisi olla jokin narsistityyppi, joka äkkää sinusta helpon saaliin mielivallalleen. Kartettava luonnollisesti.
      Kolmaskin laji tietysti, joka ikänsä tai jonkin oman (ulkonaisen) puutteensa takia uhkaa jäädä yksin, ja on onnellinen kun yleensä saa vaimon/avovaimon.

      • aloittaja''

        Ui ihanaa jos tommosia herrasmiehiä on olemassa vielä, mistähän niitä löytäis? Sait toivon heräämään=)

        Toi toka-tyyppi, on alkanut vähän epäilyttämään, että eksä kuuluu siihen ryhmään, kun noin kevyesti häipy vaikka itse halus myös lasta =(


    • Alphonse Donatien

      jos rehellisesti haluat tietää, niin en usko, että kovin mies lähtisi tuohon. Jos joku mies lähtee, niin sillä on itsellä joku ongelma tai se on jostain syystä huono diili markkinoilla.
      Nainen joka on raskaana tai jolla on alle 10 v. lapsi (eli siis yh) on aika lailla markkinoiden pohjamutaa.
      No kyllä niitä surkimuksia, alkoholisteja ja luusereita on tietenkin, eli niistä kannattaa etsiä.

    • 3kymppinen sinkku m

      Seksiä voisin harrastaa kanssasi, olisi ihanaa olla sängyssä raskaana olevan naisen kanssa. Haluatko kertoa onko pyllysi pyöristynyt paljon ja entä tissit? :)

    • aloittaja***

      On kyllä surullista, mutta ehkä totta, että naista jotenkin syytetään tilanteesta. Itselläni pitkä suhde, jossa yhteistuumin päätettiin tehdä lapsi. Kaikki meni hyvin alussa ja mieskin oli mukana suunnittelemassa tulevaisuutta ja oli innoissaan lapsesta. En tiedä mikä häneen meni kun selvisi että hänellä on paljon ulosottovelkaa ja päädyin etten ota hänenkanssaan asuntolainaa, vaan etsitään vuokra-asunto, kunnes rahaongelmat on selvillä. Suuttui suunnattomasti, käski tehdä abortin ja häipyi. Tuttavani näki hänet baarissa uuden naisen kanssa.

      En ole mielestäni tehnyt mitään väärää, mutta silti olen kai sitten sitä "markkinoiden pohjamutaa". Mielestäni mieheni pitäisi mieluumminkin olla sitä. No luottamuksesta sakotetaan ja näillä eväillä se on sitten mentävä, vaikka hyvin raskaalta tuntuu tämä elämä tällähetkellä. Ensimmäinen lapseni vielä, enkä olisi halunnut yksin kohdata kaikkea. Olen aina ajatellut että teen lapset vain hyvään suhteeseen ja että lapsella tulisi olla molemmat vanhemmat, mutta ei nyt mennyt ihan niin. Toki olen huomannut miehessä puhekyvyttömyyttä ja itsekkyyttä aiemminkin, mutta ajattelin että hänenkin haluama lapsi saisi hänet kasvamaan ja yrittämään enemmän.
      Olen ottanut pari kertaa yhteyttä häneen, muttei sano oikein mitään, mitä minun pitäisi mielestänne tehdä?

    • Mustamarja

      Ei kukaan syytä sinua mistään. Et silti voi vaatia, että miehet ottaisivat osaa ongelmalliseen tilanteeseesi. Jos olisit järjestänyt itsesi velkakierteeseen, olisit yhtälailla epäkiinnostava useimmille miehille, koska he eivät halua joutua osaksi tuntemattoman ihmisen ongelmia. Tämä siitäkin huolimatta, että velkakierre olisi ollut ulkopuolisen tahon aiheuttama.

      Lisäksi lapsen kanssa on se ongelma, että jos ihminen saa valita, hän mieluummin kasvattaa omia lapsiaan kuin jonkun toisen. Tästäkään ei voi miehiä syyttää. Heillä on siihen oikeus (ainakin periaatteessa kiitos kieroutuneen lainsäädännön).

      • aloittaja'''

        Enhän toki vaadi miehiä ottamaan osaa vauvanodotukseen, miten se olisi edes mahdollista? Kunhan nyt kysäisin mielenkiinnosta mielipiteitä asiasta.

        Tottahan toki mieluummin kasvattaa omia lapsia, mutta onhan noita uusioperheitä melko paljon, eli ei se isänä oleminen ei biologiselle lapselle kaikille niin mahdottoman hirveää ole.


      • lapseton mies
        aloittaja''' kirjoitti:

        Enhän toki vaadi miehiä ottamaan osaa vauvanodotukseen, miten se olisi edes mahdollista? Kunhan nyt kysäisin mielenkiinnosta mielipiteitä asiasta.

        Tottahan toki mieluummin kasvattaa omia lapsia, mutta onhan noita uusioperheitä melko paljon, eli ei se isänä oleminen ei biologiselle lapselle kaikille niin mahdottoman hirveää ole.

        Suuri osa vastaajista on varmasti naimattomia ja lapsettomia miehiä. Meille ajatus "uusioisäksi" ryhtymisestä on tietysti paljon vieraampi ajatus kuin miehille, joilla on ollut puoliso ja jopa lapsia jo ennestään. Näihin vastataan, kuten kysymyksesikin oikeuttaa, henkilökohtaisesta näkökulmasta. Emme ajattele, mitä tilastot kertovat uusioperheiden määrästä.

        Siksi realisinta omalta kannaltasi olisi esittää kysymys miehille, jotka ovat jo aiemmin olleet parisuhteessa ja mieluiten ovat ennestään myös isiä.

        Silti pidän epätodennäköisenä, että "vanha" isäkään ihastuisi raskaana olevaan naiseen. Siinä on jarruna monta tekijää: nainen ei ole seksuaalisesti viehättävämmillään, vauvanodotukseen joutuu väistämättä osalliseksi ja sitten joku alitajuinen, ehkä evoluution sanelema juttu, että tuohon naiseen ei voi kajota. Siis ehkä samaa perua, minkä vuoksi ihmiset tutkitusti ruuhkassa väistävät raskaana olevaa naista herkemmin kuin ei-raskaana olevia.

        Mutta osakkeesi kohoavat välittömästi, kun lapsi on syntynyt ja sen verran iso, että olet valmis uudelleen baanalle.


      • aloittaja**
        lapseton mies kirjoitti:

        Suuri osa vastaajista on varmasti naimattomia ja lapsettomia miehiä. Meille ajatus "uusioisäksi" ryhtymisestä on tietysti paljon vieraampi ajatus kuin miehille, joilla on ollut puoliso ja jopa lapsia jo ennestään. Näihin vastataan, kuten kysymyksesikin oikeuttaa, henkilökohtaisesta näkökulmasta. Emme ajattele, mitä tilastot kertovat uusioperheiden määrästä.

        Siksi realisinta omalta kannaltasi olisi esittää kysymys miehille, jotka ovat jo aiemmin olleet parisuhteessa ja mieluiten ovat ennestään myös isiä.

        Silti pidän epätodennäköisenä, että "vanha" isäkään ihastuisi raskaana olevaan naiseen. Siinä on jarruna monta tekijää: nainen ei ole seksuaalisesti viehättävämmillään, vauvanodotukseen joutuu väistämättä osalliseksi ja sitten joku alitajuinen, ehkä evoluution sanelema juttu, että tuohon naiseen ei voi kajota. Siis ehkä samaa perua, minkä vuoksi ihmiset tutkitusti ruuhkassa väistävät raskaana olevaa naista herkemmin kuin ei-raskaana olevia.

        Mutta osakkeesi kohoavat välittömästi, kun lapsi on syntynyt ja sen verran iso, että olet valmis uudelleen baanalle.

        Kiitos älykkäästä vastauksestasi. Niin olisihan sen voinut esittää erityisesti "vanhoille" isille, mutta ei kyllä olisi ollut takuita siitä ketkä siihen vastaavat. En kauhean positiivisia vastauksia alunperin odottanutkaan, mutta olen positiivisesti yllättynyt miten ihania analysoivia vastauksia on tullut, iso kiitos siitä kaikille ja kyllä se ehkä minustakin tuntuisi jotenkin oudolta odottaa miehen kanssa vauvaa, kun vauva ei ole tämän miehen, Ehkä tuntuisi siltä että olen pettänyt miestä, vaikken olisi nähnytkään häntä vielä lapsenalullepanon aikana.


    • nasuliini-

      Voi kuinka ikävä tilanne :( En voi kuin toivoa parasta ja että löytäisit miehen rinnallesi joka hyväksyisi tilanteen, mutta valitettavasti on varmaan aika vaikeaa, ja kun toisaalta tuota asiaa ei kuitenkaan voi oikein peitelläkään. Toivottavasti sinulla on kuitenkin ystäviä ja tukiverkostoa!

      • aloittaja''

        Kiitos myötätunnosta! Kyllä se on issekseen varmaan pärjättävä. Jonkun verran löytyy tukiverkostoa, mutta ei nyt viitsi omia juttuja koko ajan puhua, olisi ollut niiiin ihana kun olisi joku jonka kanssa odottaa =(


    • 15+2

      Ei todellakaan. The ultimate turn-off!

    • 2+14

      Joo, ei millään pahalla, mutta en mäkään lähtis kyllä tollaisessa tilanteessa olevaa naista yrittämään.

      Varsinkin kun toi sun exäsi kuulostaa sen verran hämäräperäiseltä kaverilta, että voisin hyvin kuvitella sen flippaavan jos näkisi sinut toisen miehen kanssa vaikka sitä ennen ei ois kiinnostanut pätkääkään.

    • Miksikäs ei

      En koe mahdottoma ajatuksena

    • kävijä

      Eiköhän se voisi olla mahdollista, jos kemiat kohtaa tämän raskaana olevan naisen kanssa. Onko sinulla joku tietty kiikarissa joka kiinnostaisi?

      • aloittaja**

        No ei ole ketään kiikarissa, enkä niin kauheasti käy missään, että tuskin tapaankaan, mutta ihan uteliaisuuttani kysyin, olisi niin ihana jakaa jonkun kanssa odotus.


    • Voisin, jos vaan muut asiat natsaa. Eli tavoitteet, ikä, tunteet, jne. En pidä mahdottomana ajatuksena. Mun oma mieltymys on että raskaana oleva nainen on kaunis ja haluttava, olen ehkä outo mutta joo näin olen sen todennut.

      • aloittaja''

        Ihana että teitä ennakkoluulottomia löytyy!


    • Hankala tilanne

      Itse olen sellaisessa hankalassa tilanteessa, että olen parisuhteessa ja meillä menee parisuhteessa kaiken kaikkiaan ihan hyvin. Olen silti mennyt hiukan ihastumaan naiseen jota tapaan aina välillä, tämä nainen sattuu olemaan naimisissa ja vielä raskaana tälle miehellensä. Että semmosta.:) Nainen ei kyllä tiedä asiasta mitään.

      • aloittaja**

        Onkohan sulla parisuhde päässyt arkistumaan ja tuntumaan niin itsestäänselvältä, että olet sen takia alkanut haaveilla tästä naisesta? Kohde on vielä sellainen todella saavuttamaton, että ehkä kaipaat häntä vain haaveiden tasolla. Kaikkea hyvää sulle!


    • tätä mieltä täällä m

      Voisin. Henkilöstähän se on kiinni, siitä millainen nainen kyseessä. Varsinkin jos sitä miestä (joka raskaaksi saattanut) ei kiinnosta olla osallisena mitenkään lapsen elämässä. Itsestä tulisi sen kasvatusvanhempi kuitenkin silloin. Ei se siemenen tiputtaminen ole mitenkään ihmeellisen tärkeää isyydessä. Se on lapsen oikea isä joka opettaa lapselle asioita elämästä ja kasvattaa hänet hyvin.

      En näkisi estettä jos nainen on sellainen kenen kanssa haluaa olla.

      • aloittaja''

        Niinhän se on, että isyys syntyy vasta syntymän jälkeen. Kiitos vastauksesta, kiva kuulla ettei kaikki pidä yksin jätettyjä pohjasakkana! Aurinkoista kevään jatkoa!


    • arvuuttelijanainen

      Voithan koettaa onneasi nettideittipuolella. Jollekulle, vaikkapa yksinhuoltajaisälle ehkä koko paketti sopisi kaikinpuolin mainiosti, ei sitä koskaan tiedä? On myös miehiä, jotka surukseen tietävät jäävänsä lapsettomiksi, tässä voisi olla ratkaisu miehellekin.

      • aloittaja''

        Kiitos vastauksesta, jossa on paljon hyviä pointseja!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      258
      5434
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      79
      3184
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2832
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2269
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      82
      2086
    6. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      48
      1876
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1707
    8. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1675
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      25
      1647
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      253
      1494
    Aihe