Iron Maiden paskin!!!!! Piti nyt teillekin kertoa!
IM ..
5
52
Vastaukset
- dykkkkkkk
Jos Iron Maiden on sun mielestä paskaa, niin mikä on sitten hyvää?
- hamm400
IM parempia ovat:
Testament
Exodus
Metallica
Pantera
Avenged Sevenfold
Deicide
Dimmu Borgir
Dark -ja Death Angel
Dream Theater
Dublin Death Patrol
Ensiferum
Evergray
Hammerfall
Led Zeppelin
Eagles
machine Head
Overkill
Queensryche
Six Feet Under
Slayer
Sodom
Sonata ARctica
Volbeat
Within Temptation
Judas Priest
ja vielä löytyy 20 muuta jotka päihittää Maidenin.
Perun sanani siltä osin että ei IM ole paskaa vaan ei niin hyvää kuin ed.mainitut. Kitaristit on loistavia mutta Dickinson on huono ja uusi tuotanto. - teinivaan
hamm400 kirjoitti:
IM parempia ovat:
Testament
Exodus
Metallica
Pantera
Avenged Sevenfold
Deicide
Dimmu Borgir
Dark -ja Death Angel
Dream Theater
Dublin Death Patrol
Ensiferum
Evergray
Hammerfall
Led Zeppelin
Eagles
machine Head
Overkill
Queensryche
Six Feet Under
Slayer
Sodom
Sonata ARctica
Volbeat
Within Temptation
Judas Priest
Perun sanani siltä osin että ei IM ole paskaa vaan ei niin hyvää kuin ed.mainitut. Kitaristit on loistavia mutta Dickinson on huono ja uusi tuotanto.Ja esim. Metallican uusi tuotantoko sitten on hyvää...? =) Ja jos ei Dickinsonista tykkää niin ei voi mitään, on Maiden joka tapauksessa hyvä bändi
- olet poseri!
hamm400 kirjoitti:
IM parempia ovat:
Testament
Exodus
Metallica
Pantera
Avenged Sevenfold
Deicide
Dimmu Borgir
Dark -ja Death Angel
Dream Theater
Dublin Death Patrol
Ensiferum
Evergray
Hammerfall
Led Zeppelin
Eagles
machine Head
Overkill
Queensryche
Six Feet Under
Slayer
Sodom
Sonata ARctica
Volbeat
Within Temptation
Judas Priest
Perun sanani siltä osin että ei IM ole paskaa vaan ei niin hyvää kuin ed.mainitut. Kitaristit on loistavia mutta Dickinson on huono ja uusi tuotanto.Tuosta listasta puolet on lähempänä pop-musiikkia kuin aitoa metallia. Voit tunkea nuo metalcore-hintti-emo-poser-metallit perseeseesi. Iron Maiden ei kuulu omiin suosikkeihini, mutta on se parempaa kuin esim. Avenged Sevenfold, Volbeat tai Within Tempation. Kaiken lisäksi Iron Maiden on ollut ja on edelleen tärkeä osa metallin hengissä pitämisessä, toisin kuin nuo sinun homobändisi. Ja miten niin Dickinson on huono laulaja? Perustele hieman. Omasta mielestäni Bruce on yksi parhaimpia laulajia ikinä.
- ttg25
haista vittu, maiden on paras nwobhm bändi, tai vitut, ne on maailman paras bändi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289