KALORIT

laihdutan

Paljonko kaloreita puolen litran konjakkipullossa ?Puolen litran viinapullossa ?

Keskaripullossa ? Lonkerotölkissä ?

Punaviinipullossa ?

Valkoviinipullossa ?

11

603

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • egsfujyglijkökl-öä

Liikaa. Jos laihdutat, älä juo alkoholia. Yhdessä lasillisessa kermalikööriä on helposti yli 400 kaloria. Eli yhden runsaan aterian verran.

• smirnoffi.

Jos et osaa ITSE etsiä kaloreita netistä, niinn huhhuh

• Minä
        smirnoffi. kirjoitti:

Jos et osaa ITSE etsiä kaloreita netistä, niinn huhhuh

Tarkoitat varmaan kilokaloria, 400 kilokaloria = 4000000 kaloria

• keskustelun aloittaj

4 cl konjakkia on 92 kaloria ja 12 cl viiniä on n. 80 kaloria, keskaripullo/tölkki on 140 kaloria ja lonkeropullo/tölkki on 190 kaloria nettitietojen mukaan.

TULI OIKOSULKU; Paljonko on puolessa litrassa konjakkia sit kaloreita jne..

• No johan on...

Onkohan sun luvut ihan oikein? Tai sitten minä en osaa laskea. Sain nimittäin konjakista noilla luvuilla 2300 kcal/ litra. Eli 1150 puoli litraa.

Ei ihme jos alkon käyttäjät lihovat, jos tuo pitää paikkansa. Alkoholi ei sovi laihduttajalle.

• aloittaja taas

Kyl se varmaan on NIIN PALJON ! HUI KAMALAA! Laihduttajan (aikuinen nainen kevyt toiimistotyö) koko päivän kaloriannos !! Entäs jos tuon nappaa, niin sit alkaa olla hiukapalan nälkä, mitäs syöt ? Et mitään !?!? Kyl tuleepi huono olo, huoh....
      JOS tuon nappaa esim. lauantaina ja syö kuiteskin jotain esim. lihaa/kanaa/piimää, niin kaatuukohan kok dietti JOS Muuten syö ok, viikolla ja pe su.

• Vanha Jojo

Jos tapanasi on juoda puoli litraa konjakkia kerralla, ongelmasi on jokin muu kuin paino!

Asiantuntijat suosittelevat, ettei päivän energiasta enempää kuin 5 % tulisi alkoholista. Tämä tarkoittaa 1500 kcal dieetillä 75 kcal, eli reilua puolikasta keskiolutpullollista tai hiukan vajaata lasillista viiniä. Se täsmää virallisten ravitsemussuositusten kanssa, niiden mukaan alkoholia pitäisi käyttää korkeintaan yksi annos (viinilasillinen, olutpullollinen, 4 cl väkeviä) päivässä, 7 annosta viikossa.

Tuolla tasolla alkoholista ei ole ongelmaa painollekaan. Toisaalta, yhden nyrkkisäännön mukaan annos päivässä = 6 kg vuodessa. Jos vähennät alkoholinkäyttöäsi yhden päiväannoksen verran etkä lisää syömistäsi/juomistasi muuten, laihdut kuusi kiloa vuodessa.

• Anonyymi
        Vanha Jojo kirjoitti:

Jos tapanasi on juoda puoli litraa konjakkia kerralla, ongelmasi on jokin muu kuin paino!

Asiantuntijat suosittelevat, ettei päivän energiasta enempää kuin 5 % tulisi alkoholista. Tämä tarkoittaa 1500 kcal dieetillä 75 kcal, eli reilua puolikasta keskiolutpullollista tai hiukan vajaata lasillista viiniä. Se täsmää virallisten ravitsemussuositusten kanssa, niiden mukaan alkoholia pitäisi käyttää korkeintaan yksi annos (viinilasillinen, olutpullollinen, 4 cl väkeviä) päivässä, 7 annosta viikossa.

Tuolla tasolla alkoholista ei ole ongelmaa painollekaan. Toisaalta, yhden nyrkkisäännön mukaan annos päivässä = 6 kg vuodessa. Jos vähennät alkoholinkäyttöäsi yhden päiväannoksen verran etkä lisää syömistäsi/juomistasi muuten, laihdut kuusi kiloa vuodessa.

Älä jeesustele. Kyllä aikuinen mies tuon konjakkipullon juo illassa helposti. Kaksi parhaassa. Se vastaa kahtatoista olutta eli ei paljon mitään. Mutta onhan se kaloreissa aikamoinen pommi jos ajattelee, että syö päivän aikana normaalisti, tai mikä vielä pahempaa - alkoholin vaikutuksen alaisena enemmän kuin normaalisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä jeesustele. Kyllä aikuinen mies tuon konjakkipullon juo illassa helposti. Kaksi parhaassa. Se vastaa kahtatoista olutta eli ei paljon mitään. Mutta onhan se kaloreissa aikamoinen pommi jos ajattelee, että syö päivän aikana normaalisti, tai mikä vielä pahempaa - alkoholin vaikutuksen alaisena enemmän kuin normaalisti.

"Kyllä aikuinen mies tuon konjakkipullon juo illassa helposti. Kaksi parhaassa. Se vastaa kahtatoista olutta eli ei paljon mitään"

Kyllä 12 olutta sisältää paljon enemmän kaloreita kuin puolikkaan konjakkipullo (12x140kcal=1680kcal).
        Kirkkaat viinat on vielä "pahempia", jos ne juodaan sokerilimsalla laimennettuina.

• Anonyymi

alkoholi on eeikoiselintarvike joten kaloreita ei lasketa.

• Anonyymi

Onko matematiikka mielestäsi hauskaa?? Muutenhan kalorien laskeminen on oikotie epäonnistumiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8485
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4598
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      55
      3654
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3156
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2920
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2616
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2083
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2066
    Aihe