Sinkkuna

...........

on hyvä olla, ja nykyisin meitä vaan tulee lisää.Kokemusta on pitkästä parisuhteesta myös, mutta menee elämä näinkin ja ihan hyvin.
Tietysti alussa eron jälkeen oli paniikkitunteita, ja halus äkkiä takas parisuhteeseen, mutta päivä päivältä olo vaan tuli paremmaksi.

Itsensä kanssa oppii elämään ja on voimia tavata muita ihmisiä silloin kun itselle sopii, ei sitä vaan jaksa aina ottaa toista huomioon ja olla mieliksi.

Mitään hävettävää ei ole yksin elämisessä, ja turha säälitellä, usein se on kuitenkin oma valinta.

29

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gdfrtrtwewwww

      Mutta jos on ollut koko elämänsä sinkkuna pakosta? Se on ihan eri asia kuin sellaisella, jolla on ollut parisuhde tai parisuhteita ja sitten vähän sinkkuilee ja nauttii yksinäisyydestä ja pitää hauskaa, kunnes on taas parisuhde.

      MEE ROSKIIN.

      • ES

        Niin juuri! Olen samaa mieltä. (Eikä asiaan mitenkään vaikuta se, että tuo oli minun kommenttini).


      • ertyuc
        ES kirjoitti:

        Niin juuri! Olen samaa mieltä. (Eikä asiaan mitenkään vaikuta se, että tuo oli minun kommenttini).

        Taas se Es on pakosta sinkkuna? Napa naps vaan...


      • m30.

      • kumman kaa, m30:

      • jihuuuuu
        kumman kaa, m30: kirjoitti:

        a) lahnan
        b) villikissan

        Onneksi sinulla ei ole tuota ongelmaa.


      • m30.
        kumman kaa, m30: kirjoitti:

        a) lahnan
        b) villikissan

        Sellaisen kaa, joka on lahna päällepäin, mutta pienistä eleistä huomaa intohimon. Kuinka niin?


      • ggsggggggoooo
        m30. kirjoitti:

        Sellaisen kaa, joka on lahna päällepäin, mutta pienistä eleistä huomaa intohimon. Kuinka niin?

        Haluat naisen, joka on kuin lahna päällepäin?? Koska... koska olet niin mustasukkainen, ettet siedä ajatusta, että joku muu mies mahdollisesti katsoisi häneen päin?

        Jos uskaltaisit tunnustaa rehellisesti, haluaisit pukea naisesi burkhaan?


      • m30.
        ggsggggggoooo kirjoitti:

        Haluat naisen, joka on kuin lahna päällepäin?? Koska... koska olet niin mustasukkainen, ettet siedä ajatusta, että joku muu mies mahdollisesti katsoisi häneen päin?

        Jos uskaltaisit tunnustaa rehellisesti, haluaisit pukea naisesi burkhaan?

        Ei vaan kuvaamanilaisen naisen, koska sellaisen naisen kanssa sovin parhaiten yhteen siellä sängyssä.

        Luulin, että tässä kysyttiin millainen nainen on sängyssä, eikä sitä miten nainen pukeutuu?


      • ggguuutttiiirr
        m30. kirjoitti:

        Ei vaan kuvaamanilaisen naisen, koska sellaisen naisen kanssa sovin parhaiten yhteen siellä sängyssä.

        Luulin, että tässä kysyttiin millainen nainen on sängyssä, eikä sitä miten nainen pukeutuu?

        Vai niin...


    • mee ite

      Höpö höpö. Eihän se mitään muuta, Pelkää mielikuvaa.

    • jk

      olet itsesi herra

    • jk

      olen aivan samaa mieltä asiasta

    • siistiii

      Parasta sinkkuna olemisessa on se kun ei tarvii hyysätä jotain avutonta koko aikaa. Siis pestä pyykkiä tai tehdä ruokaa. Tai siivota kalsareita lattioilta. Tokakaks parasta on se kun ei tarvii selitellä menojaan.
      Sinkkuna on jees.

      • RP

        "Parasta sinkkuna olemisessa on se kun ei tarvii hyysätä jotain avutonta koko aikaa. Siis pestä pyykkiä tai tehdä ruokaa. Tai siivota kalsareita lattioilta. "


        Olen jo tässä kohti laatumies. Siivoan itse ja pesen kaikki pyykkini ja vaatteeni osaan sijoittaa esim. kaappiin niille varatuille lokeroille. Safkaa teen jonkunlaista, muutakin kuin mikro pizza tuplamausteilla :D
        Okei, meni ohi aiheen mutta tiedän ytm-miehiä jotka teettävät kaiken kotityön vaimollaan.


      • parku_ja_itku
        RP kirjoitti:

        "Parasta sinkkuna olemisessa on se kun ei tarvii hyysätä jotain avutonta koko aikaa. Siis pestä pyykkiä tai tehdä ruokaa. Tai siivota kalsareita lattioilta. "


        Olen jo tässä kohti laatumies. Siivoan itse ja pesen kaikki pyykkini ja vaatteeni osaan sijoittaa esim. kaappiin niille varatuille lokeroille. Safkaa teen jonkunlaista, muutakin kuin mikro pizza tuplamausteilla :D
        Okei, meni ohi aiheen mutta tiedän ytm-miehiä jotka teettävät kaiken kotityön vaimollaan.

        Kyse ei ole siitä osaako vaan siitä viitsiikö. Useampi mies muuttuu kädettömäksi sen yhteen muuttamisen jälkeen.


    • Reipas Poikamies

      Hiljattain iltiksessa/sanomassa oli pieni artikkeli siitä miten Suomi onkin tutkitusti nyt yksineläjien ykkösmaa EU:ssa !

      Ei sellainen sinkku ole joka on valinnut itsekseen elämisen.

      Minäkin haluaisin onnellisen parisuhteen isorintaisen muotinaisen kanssa ongelma on vain miten hän kiinnostuisi meikäläisestä. Voihan se onnistua, joskus, toivossa on hyvä elää.

    • ES

      Jos rupeaa miettimään, niin onhan sitä pahempiakin vaihtoehtoja kuin sinkkuus, kuten että olisi joku sellainen mies joka ei osaisi panna sukkiaan pyykkikoriin, jättäisi wc:n istuimen ylös ja kehtaisi vielä marista pohjaanpalaneista ruuista.

      Tai että eläisi jonkin kaavan mukaan, omakotitalossa, 2 pikkuvanhaa lasta ja koira, joka ei häiritse naapureita, äänestäisi Keskustaa koska esi-isätkin äänestivät sitä.

      • ES

        Mutta silti: sinkkuus on pyllystä.


      • m30.

        Parisuhteen ideana on se, että mies voi esimerkiksi tehdä ruokaa ja olla polttamatta sitä pohjaan, samalla kun nainen noukkii sukat ja kalsarit pyykkikoriin ja liimaa superliimalla wc:n istuimen alas.


      • Gordon Gekko

        "Tai että eläisi jonkin kaavan mukaan, omakotitalossa, 2 pikkuvanhaa lasta ja koira, joka ei häiritse naapureita, äänestäisi Keskustaa koska esi-isätkin äänestivät sitä. "

        Sun asenne kuulostaa hyvältä. Muutetaanko yhteen? Lupaan jättää myös wc:n istuimen alas, saatan ehkä kusta kännissä sen päälle, mutta so not?


      • ES
        Gordon Gekko kirjoitti:

        "Tai että eläisi jonkin kaavan mukaan, omakotitalossa, 2 pikkuvanhaa lasta ja koira, joka ei häiritse naapureita, äänestäisi Keskustaa koska esi-isätkin äänestivät sitä. "

        Sun asenne kuulostaa hyvältä. Muutetaanko yhteen? Lupaan jättää myös wc:n istuimen alas, saatan ehkä kusta kännissä sen päälle, mutta so not?

        Jep jep, muutetaan yhteen, mutta kännisiä en kattele.


      • Gordon Gekko
        ES kirjoitti:

        Jep jep, muutetaan yhteen, mutta kännisiä en kattele.

        Olen loppujen lopuksi aika harvoin kännissä. Ja jos joskus olen, voit katsoa ehkä toiseen suuntaan.


      • ES
        Gordon Gekko kirjoitti:

        Olen loppujen lopuksi aika harvoin kännissä. Ja jos joskus olen, voit katsoa ehkä toiseen suuntaan.

        Selvä, saat yhä olla listallani.


      • Mette-Matleena

        Tuli tuosta mieleeni, noin yleisesti ja "vakavasti"; en ymmärrä, miten joku jaksaa miettiä pöntön rinkuloita? :) Ihan yhtälailla toinen joutuu sen nostamaan..
        Pointtina se, että väkisin sinkkuna ei ole kiva olla, ja joskus kuulostavat vähintään hassuilta joidenkin parien ongelmat. Mutta parempi tietty niin.


    • Sinkkuus on ok!

      Minustakin sinkkuna on ihan hyvä olla. Kai se johtuu siitä, että viihdyn aivan loistavasti omassa ihanassa seurassa :)
      Ystävät ja sinkkumenot täyttää elämäni riittävästi, enkä kaipaa tähän
      ketään miestä... epätoivoisesti ;)
      Jos joskus kolahtaisi oikein kunnolla, voisin miehenkin ottaa mutta
      asuisimme silti omissa asunnoissa.
      Arvostan omaa rauhaa ja aikaa, enkä halua olla 24/7 kenenkään kanssa...
      vaikka HÄN olis kuinka ihgu!

    • "Mitään hävettävää ei ole yksin elämisessä, ja turha säälitellä, usein se on kuitenkin oma valinta."
      Näinhän se on. Ainakin mun kohdalla. Joo mutta taitaa tulla tälle sinkkuudelle loppu jos pyydän erästä... Olen tuntenut hänet nyt noin pari vuotta, kiva on. Mutta se että kannattaako se? Siis menettää vapaus ja kaikki sillee. Jeps, pysytään vielä sinkkuna jos sattuu kohtamaan parempaa niin kuin näyttää siltä erään kanssa. No aika näyttää, sillä aikaa kirjoittelen täällä. Mutta en tosiaankaan ole vastentahtoisesti sinkku vaan omasta tahdostani, en suin päin ryhdy mihinkään.

    • No tiedä onko, kun on koko elämänsä ollu yksin niin ei osaa arvostaa sinkkuutta pätkääkään.

    • jackaroo

      Kyllähän tässä sinkkuna olemisessa ne omat hyvät puolensakin tietenkin on, mutta ainakin itselläni niitä huonoja puoliakin on, ja ne alkavat tässä sinkkuvuosien myötä tuntua yhä entistäkin huonommilta. Ehkä vielä pari vuotta sitten viihdyin ihan hyvin sinkkuna, enkä siksi jaksanut edes yrittää päästä parisuhteeseen.

      Halu saada kumppani ja jonka kanssa jakaa jopa niitä arkisimpiakin asioita elämässä on melko kova. Tänäänkin lenkillä käydessäni kuuntelin hyvää musiikkia ja katselen merelle, ja vaikka tuo oli kyllä ihan kivaa, niin kyllä minä olisin halunnut että siinä olisi joku vierelläni ollut jonka kanssa tuon hetken olisin voinut jakaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      258
      5434
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      79
      3184
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2832
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2269
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      82
      2086
    6. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      48
      1876
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1707
    8. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1675
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      25
      1647
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      253
      1494
    Aihe