Miksi olet sinkut palstalla?

Mies palstalta

Itse olen tällä palstalla" aikaa tappamassa" , lisäksi olen aika yksinäinen, eikä minulla ole juurikaan sosiaalisia kontakteja muihin ihmisiin, joten koen saavani täältä jonkinlaisen annoksen sosiaalista kanssakäymistä, ainakin
virtuaalisessa muodossa.
Palstan parhaana puolena pidän nopeatempoisuutta, koska tänne tulee runsaasti viestejä-toisin kun monilla muilla saiteilla.
Näin minä, entä sinä?

Miksi luet tai kirjoittelet tällä palstalla?

Yritätkö " tuputtaa" omia näkökantojasi siinä toivossa että ne valtaisivat alaa?

Mikä on parasta Sinkut palstassa?

Saatko täältä sen mitä haet? ( jotakinhan täältä haet )

18

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisasialooseri.

      Koska haluan tideottaa siitä, minkälaista hylkiökastissa elävän miehen elämä on ja tuoda esille esimerkkejä siitä mihin se voi pahimmillaan johtaa.

      • Naisasialooseri.

        Parasta on juurikin tuo nopeatempoisuus ja huvittavaa on se, että täällä väitetään monesti tosiasioita vastaan niin kuin esim, siinä naisvihasta kertovassa ketjussani.


    • ES

      Koska ei ole yhtään mitään muuta sosiaalista kontaktia ja koska ei ole mitään tekemistä.

      • ES

        Oman näkökannan tuputtamisesta: joo, vaikka oikeastaan omaa näkökantaa voi tuputtaa vain jos joku on ihan eri mieltä.

        Parasta Sinkut-palstassa: aktiivisuus. Olen han satunnaisesti vilkaissut muita palstoja, mutta kuollutta on. Mieluummin vaikka rähinä kuin kuolema. Vai onko jollain ehdotuksia, mikä Suomi24-palsta olisi aktiivinen ja jota myös voisin joskus vilkaista (ei politiikkaa)?

        Saanko täältä sen mitä haen?
        Rahaa vai? En saa.
        Ystäviä ja miesystävän? En ole saanut; välillä hyvin turhautunut olo, sekä palstan että itseni suhteen.


      • *
        ES kirjoitti:

        Oman näkökannan tuputtamisesta: joo, vaikka oikeastaan omaa näkökantaa voi tuputtaa vain jos joku on ihan eri mieltä.

        Parasta Sinkut-palstassa: aktiivisuus. Olen han satunnaisesti vilkaissut muita palstoja, mutta kuollutta on. Mieluummin vaikka rähinä kuin kuolema. Vai onko jollain ehdotuksia, mikä Suomi24-palsta olisi aktiivinen ja jota myös voisin joskus vilkaista (ei politiikkaa)?

        Saanko täältä sen mitä haen?
        Rahaa vai? En saa.
        Ystäviä ja miesystävän? En ole saanut; välillä hyvin turhautunut olo, sekä palstan että itseni suhteen.

        Kurkkaapa ES joskus Miehen logiikka -palstalle. - Välillä kauheeta rähinää ja toisten mustamaalausta, mutta kyllä sielläkin lähes koko ajan jotakin tapahtuu :)


      • Jos amiksista tykkää
        * kirjoitti:

        Kurkkaapa ES joskus Miehen logiikka -palstalle. - Välillä kauheeta rähinää ja toisten mustamaalausta, mutta kyllä sielläkin lähes koko ajan jotakin tapahtuu :)

        Miehen logiikka -palstalla on pelkkiä amiksia.


    • "Miksi luet tai kirjoittelet tällä palstalla?"
      Ajankuluksi ei ole muutakaan tekemistä, työttömänä on aikaa liikaakin. Ja tuon oman näkökantani julki.

      "Yritätkö " tuputtaa" omia näkökantojasi siinä toivossa että ne valtaisivat alaa?"
      En.

      "Mikä on parasta Sinkut palstassa?"
      En tiedä, monipuolisuus laidasta laitaan.

      "Saatko täältä sen mitä haet?"
      En. Ei tätä kautta saa mitään.

    • realismus

      Aloittaessani hämmästyin kovasti, sinkut-palstan nimi antaa aivan väärän mielikuvan sisällöstä. Aikani nauroin tälle kippurassa, nykyisin käyn vähän pyttyilemässä pikku pausseina työpäiviin.

      Saanko mitä hain - no sinkkuusongelmiin en ainakaan, mutta onhan se muuten kiva nähdä palstaa vasten peilatessa, että kaikki on suhteellista, olen loppujen lopuksi ihan perusterve ihminen jolla on ullakko kunnossa ;)

    • Reipas Poikamies

      Miksi luet tai kirjoittelet tällä palstalla?
      - Minua kiinnostaa miten ihmiset ajattelevat, täällä moni uskaltaa anonyymisti laittaa itsensä peliin.

      Yritätkö " tuputtaa" omia näkökantojasi siinä toivossa että ne valtaisivat alaa?
      En sillä tavalla että jonkun ideologian haluaisin perustaa, ehkä keksin uusia asioita, siinä olen aina ollut hyvä.

      Mikä on parasta Sinkut palstassa?
      -Kun oppii tuntemaan vakkari kirjoittajat niin seurata keskusteluja jostain fiksusta aiheesta.
      -huomata että on myös kahjompia kuin minä olen.

      Saatko täältä sen mitä haet? ( jotakinhan täältä haet )
      -haen henkistä kehitystä, ahaa-elämyksiä, ajatusten vaihtoa.
      -Suurin osa sen ohessa on ajankulua vuorovaikutuksena toisten kanssa.

    • Mies naimisissa.

      Ihan uteliaisuudesta lueskelin ohikulkumatkalla.

    • Sivusta seuraaja

      Ihan huvikseni tänne kirjoittelen kun puuhailen jotain netissä tai kattelen koneelta jotain ohjelmaa.

      Ei ole tarpeen tuputella näkökantojani milllään tavalla kunhan ilmaisen niitä.

      Joskus tulee heitettyä jotain räväkämpää sekin kieli poskessa koska eihän kukaan näitä tosissaan ota (ei mitään lutkitteluja yms. kuitenkaan).

    • Emperor of Love

      Voisin ottaa tältä palstalta kaikki viehkeät neidot, siirtyä heidän suloseurassa romantiikka palstalle. Jos ottaisin huomaani romantiikka palstan, niin tänne voisi perustaa AT-yhteisön ja romantiikka palstalla olisi viikossa niin paljon kirjoittajia (rakastajattariani), että serverit olisivat jumissa liiasta ihailijaviestien määrästä.

      Myös kaikki naisia kunnioittavat herrasmiehet voisivat sinne tulla minulle osoitettuja rakkaudenosoituksia kommentoimaan.
      Joten rouvat: Riisukaa vain vaatteenne, niin minä näytän mitä tosirakkaus on!

      • lovekas

        Jeeeh. Tällaisia lisää palstalle.


    • L. timidus

      Reippaan Poikamiehen vastaukset olivat kuin omalta näppikseltä!
      Lisäisin, että olen tämän palstan avulla oppinut tajuamaan aika paljon asioita omasta nuoruudestani, tajunnut mikä kusipää olen ollut, suoraan sanottuna.

    • 2. mies palstalta

      Samasta syystä kuin sinäkin. Palstan käyttöliittymä on kyllä aika hanurista. On vaikea lukea ketjua, johon tulee paljon viestejä ja erityisesti nähdä, että kuka on vastannut mihinkin viestiin. Lisäksi palstan usein toistuvat idioottimaiset käytetyt naiset, lutka ja muut vastaavat viestit ärsyttävät. Kaipaisin järkevää keskustelua ja olisi hauska kuulla enemmän naisten näkökulmia asioihin.

    • persseus

      Tylsää jos tarpeeksi on, tänne päin tulen... monasti yritän kirjoittaa jotain piristävää synkkyydessään velloville kanssaihmisille. Sinkkuus ei ole maailmanloppu, ja jos jotkut 17-vuotiaat täällä itkee, ettei koskaan saa poika/tyttöystävää ja suurin osa heille vain vittuilee siitä, niin jonkun täytyy vähän yrittää tukea heitä ja kertoa, että teinisaippuoiden draama ei ole todellista.

    • LoverBoy666

      Olen täällä palstalla tarjoamassa naisille mitä he ovat jo vuosia etsineet...ekstaasin, nautinnon ja totaalisen relaksaation.

    • jackaroo

      Miksi luet tai kirjoittelet tällä palstalla?
      Olen sinkku ja tämä taitaa olla ainoa aktiivinen sinkkuaiheinen palsta. Kirjoittelen tänne jotta voisin paremmin pohtia omaa sinkkuuttani ja keinoja päättää se.

      Yritätkö " tuputtaa" omia näkökantojasi siinä toivossa että ne valtaisivat alaa?
      Minulla ei ole mitään kovinkaan erikoisia näkökantoja, joten varmaan kaikki täällä kirjoittamani teksti hukkuu harmaaseen massaan.

      Mikä on parasta Sinkut palstassa?
      Tämä on melko aktiivinen palsta ja täällä on jonkin verran hyviä kirjoittajia joiden juttuja on kiva lukea ja niistä keskustella.

      Saatko täältä sen mitä haet? ( jotakinhan täältä haet )
      No en vielä ole saanut sitä mitä haen (parisuhde), mutta se mitä haen on pidemmän prosessin tulos, täältä olen hakemassa lähinnä vain neuvoja ja vinkkejä siihen miten tuon tavoitteen voin paremmin saavuttaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      258
      5434
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      79
      3184
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2832
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2269
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      82
      2086
    6. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      48
      1876
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1707
    8. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1675
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      25
      1647
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      253
      1494
    Aihe