http://www.youtube.com/user/GNFDubStep Mainostan vähän mun omaa dubstep -kanavaa. Lataan säännöllisin väliajoin dubsteppia tuonne ja subatkaa toki jos tykkäätte tästä musiikkityylistä. :)
Täältä hyvää dubsteppia!!
13
637
Vastaukset
- dubstep must DIE!
vittu et mä VIHAAN tota musatyyliä, en pysty tajuumaan miten se on noussut niin suureen suosioon, täyttä paskaa jota ei voi edes tanssia ja saundit yhtä rupista bassoröpinää. koko konemusa kärsii tosta paskasta kun hyvät artistit jotka on ennen tehny kunnollista musaa yrittää nyt nousta "katu-uskottavaksi" suoltamalla dubstep-paskaa.. ja joo, en oo käyny kuuntelee sun musaa enkä aiokaan
- ikävänkuulosta musaa
Dubstepin "isä" on grime, joka on puolestaan jonkinlainen hiphopin ja räpin gansta-jälkeläinen Lontoon ghetoista. Ilmeisesti se on saanut vaikutteita myös afrokaribilaisesta musiikista. Dubsteppi ei siis ole lähtöisin laisinkaan "konemusiikista", vaan eräänlaista "valkaistua" mustaa musiikkia, jota on koristeltu ja kuorrutettu valkoisille kelpaavaksi.
Sen lisäksi tämä musatyyli on puhtaasti lontoolaista alkuperää, eli jos suhteuttaa sen mannermaiseen musiikkiin, jonka "estetiikka" on hallitsevampaa konemuusiikissa, niin ei ihme, jos dubstep vaikuttaa oudolta ja konemusiikkigenreen kuulumattomalta.
Katu-uskottavuus, eli street credibility, on hyvä termi dubstepistä puhuttaessa. Siitähän hölistää yhtälailla räpissä ja hiphopissa. Tietynlainen macho-uho ei ole koskaan kuulunut konemusiikkiin, joten senkin puolesta dubstep ei kuulu genreen.
- dubstep <3
Kukaa artisti ei yritä päästä pinnalle soittamal dubsteppii, ei oo kuitenkaa mikää über suosittu musiikkityyli. Joten vedä vittu päähäs ja pidä lärvis ummessa. Kuuntele ihan rauhassa sitä tuttua ja turvallista david guetta yms paskaa. Itse diggailen dubsteppiä aivan kybällä, matalat bassolinjat, woblet yms. vaa iskee meikäläisee :p dubstep on parasta konemusiikkia
- Elmo22
Ihme avautumista. Dubstep loistavaa!!
Riippuu paljon äänentoistolaitteista minkälaista "röpinää" saa aikaan.
Täytyy mainita, että Mufflerin musiikki iskee jos täältä kanavalta sellaista joskus kuulee - Sasha--91
Elmoa lainatakseni; Dubstep loistavaa!! :)
Mun tämänhetkiset lempparit:
http://www.youtube.com/watch?v=B0IwsK5MDsM&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=kxGZz2D4CfQTuo sinun ensimmäinen linkkisi nii oli yks ekoista dubstep biiseistä mitä kuulin ja heti iski! Flux pavilion Basscanon ;D legendaarista
- mro :D
Miten teet tota dubstepiä? Onko sulla joku ohjelma millä teet? Onko ilmanen vai maksullinen? Ja toivoisin itselleni jotain todella hyvää ohjelmaa ja mieluusti ilmasta tai jos on msksullinen niin halpaa. Vastaa plz :)
- TheBestDubstepEver!!
Vitut, täältä PARASTA dubsteppiä!
http://www.youtube.com/watch?v=EWxX6Vryt5M UKFDubstep
flux pavilion voittaa kaikki skrillexit ynnä muut :D dubstep ja drum n bass.. ne on tän tytön sydämmen vallannu. kukaan lähdössä vappuna kaapelitehtaalle ?
- UKF
mä en ennen tykänny tost dubstep musiikist yhtää mut sitku koulut loppu ja menin amiksee nii siel sain kaverin ja se kuunteli kokoaja dubsteppia ja nyt mäkii kuuntelen sitä melkein joka päivä :)
- wolverine
jee
- wolverine01
dubstep on hyvää!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019