kuinka ihminen voi olla näin julma viatonta kohtaan
"Kiinalaismies palkkasi porukan miehiä tuhoamaan lekoilla puoli vuotta vanhan Lamborghi Gallardo L140 -luksusautonsa Qingdaon kaupungissa Kiinassa.
Mies halusi osoittaa kansainvälisenä kuluttajien oikeuksien päivänä pettymyksensä Lamborghinin tarjoamaan palveluun.
Mies oli raivostunut siitä, että urheiluautovalmistaja tarjoaa Kiinassa huonompaa palvelua kuin Euroopassa.
Uudenkarhean Lambon moottori ei käynnistynyt marraskuun 29. päivä viime vuonna. Mies otti yhteyttä Lamborghinin Qingdaon-myyjään, joka toimitti auton merkkihuoltoon.
Moottoriongelmaa ei korjattu, mutta sen sijaan auton koria ja puskuria oli kolhittu. Kun mies huomautti ongelmasta, merkkihuolto viis veisasi tapahtuneesta."
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/Huima kuvasarja Lamborghini hakattiin rusinaksi julkisesti/art-1288376115219.html
sydämmeni itkee:)
7
62
Vastaukset
höh oli tarkoitus hymiön sijaan laittaa itkiö
- rose18
itku pitkästä ilosta..
tuollaiselle paskiaiselle joka tuon auton omisti ei sais vanhaa kuppasta polkupyörää arvokkaampaa kulkuneuvoa myydä :(
monte24 kirjoitti:
tuollaiselle paskiaiselle joka tuon auton omisti ei sais vanhaa kuppasta polkupyörää arvokkaampaa kulkuneuvoa myydä :(
Älä halveeraa vanhoja polkupyöriä :( Sitäpaitsi harva pyörä on kuppanen ;)
- rose18
monte24 kirjoitti:
varmaan oisin menetellyt samanlailla..
kunnia rehellisyydelle.. yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Älä halveeraa vanhoja polkupyöriä :( Sitäpaitsi harva pyörä on kuppanen ;)
kerroin mielipiteeni tunnekuohun vallassa, totta vanhat pyörät on hienoja ja harvemmin kuppasia.
- tsirra
Joo
Mulla on muuten sellanen mutu, tai osatieto, että Lamboghini ja Ferrari ei ole ihan siitä kärkipäästä käynnistymään.
Auton perusajatus kun on tuo liike moottorivoimalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 442879
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil222375- 222248
- 342223
- 281901
- 301602
- 261496
- 291361
- 161324
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä161296