miestyyppinen kaljuuntuminen

purris

Mitä mieltä arvon naisväki on ohimoilta kaljuuntuvista miehistä?

Olen itse vasta 23 vuotias ja ohimoilta alkaa sisäkumi paistamaan mutta muualta hiukseni ovat kuitenkin tuuheat.

13

610

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin täälläpäin

Tärkeintä on ettet näytä siltä että itteäs hävettää tämä asia. :) Mun kihlattuni kaljuuntui tosi nuorena, hiusraja karkas jo alle 20v ja nykyään ajelee kaiken suosiolla pois, ei ole koskaan minua haitannut. Tulisi hankala olo minulle jos hän häpeäisi nättiä päätään, mutta ei onneksi häpeä yhtään!

• hyijyi

hyi kalju !!!!! sehän on ihan kauheeta (näköistä)ajelisin kyllä loputkin karvat koko päästä t.arvon hameväki

• ........

oijoi, kaljuuntuvat miehet on ihania... kuvailemasi ohimosaarekkeet ovat erityisen charmantteja. ;) Etenkin, jos muuta tukkaa on vielä hyvin tallella.

On kokokaljukin komea, mutta sen voi vetää sitten, kun pälvikalju tulee.

• Ap

No joo.. En nyt ajatellut ihan klaniksi vetää kun se tuli jo intissä koettua :)

Mutta itsevarmuus vielä tallessa ja ei vielä sentään millään pellehermanni/hevosenkenkä mallilla mennä. Kiitoksia vastauksista..

• dgdfgryrtyryryr

Hyi vittu miten pinnallista porukkaa. Yök :(

• Saara24¨

No, mun mielestä siinä vaiheessa, kun ohimoilta alkaa hiusraja vetäytyä, niin kannattaisi harkita, että ajelee kokonaan kaljuksi. Siinä vaiheessa, kun päälaki paistaa, niin viimeistään. Mut tää on vain mun mielipide.

• Kaljutyyppinen mies

Miestyyppisestä kaljuuntumisesta en menisi huolestumaan. Naistyyppisestä kannattaakin jo mennä keskustelemaan lääkärin kanssa. Jos kyse on koiratyyppisestä kaljuuntumisesta, saattaa olla järkevää käydä eläinlääkärissä tarkastamassa, onko kyse mahdollisesta kapista. Yleensä kyse on kuitenkin väärästä ravinnosta tai allergiasta.

• tri kaljumies

"Yleensä kyse on kuitenkin väärästä ravinnosta tai allergiasta."
        Aivan absurdi väittämä. Lue enemmän niin luulet vähemmän. Hra Kaljutyyppinen mies on todiste siitä että edes väittämä "tukka ja järki ei pysy samassa päässä" ei pidä paikkaansa.

• asiantuntija.

No huhhuh. Kaljuuntuminen johtuu päänahassa olevasta intrafagosyyttisesta mikrobiootasta, eli solunsisäiset mikrobit, jotka haittaavat hiusten kasvua.

Ne voi hoitaa pois joko päänahalle tarkoitetulla antibioottiliuoksella tai sisäisesti nautittuna korkeita annoksina. Itse laitoin oliiviöljyä antimikrobiaalista tavaraa seokseen, jota voi hieroa päänahkaan. Kirvelee, ja ihoa rupeaa kutittamaan ja hilseilemään. Kestää kyllä kauan parantaa hiuspohja, mutta on kyllä mahdollista saada hiukset takaisin muutamassa vuodessa. Itselläni oli ohimot jo mennyt pieni kalju läntti takana, mutta kaikki kasvoi umpeen noin yli vuodessa. Nyt on tukka tosi tuuhea.

• Olkitukkanainen

Höpön höpön sinut on vain huijattu ostamaan ostamaan lääkettä kaljuuris. Ikävä kyllä sinunkaan tilanteessasi apua ei tästä ole ollut. Lue enemmän lääketieteen tutkimuksia niin sinua ei vedetä nenästä niin helpolla :)

• asiantuntija.
        Olkitukkanainen kirjoitti:

Höpön höpön sinut on vain huijattu ostamaan ostamaan lääkettä kaljuuris. Ikävä kyllä sinunkaan tilanteessasi apua ei tästä ole ollut. Lue enemmän lääketieteen tutkimuksia niin sinua ei vedetä nenästä niin helpolla :)

Lääketeollisuudelle en ole maksanut penniäkään.. antibioottivoiteet tein ihan itse halvoista ravintolisistä ja luontaistuotteista. Ja todiste siitä että homma toimii on siinä että sain hiukset takaisin. Olen itse ainakin tyytyväinen. Ikää on jo pitkälti yli 30 vuotta, mutta nyt minulla on enemmän hiuksia kuin olin 29 vuotta vanha.

• kaljun miehe nainen

Kalju on miehekäs.Mieluummin kokonaan pois kuin että jättää pellehermannit.
      Kokonaisuus on tärkeä. Hyvä itsetunto peittoaa pikku puutteet
      Olen viettänyt erittäin nautittavaa ja pitkäkestoista "kivaa" kaljun miehen kanssa...

• asiantuntija.

Kalju on yököttävä, eikä sitä terveellä miehiellä pitäisi olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      108
      2727
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      29
      1321
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      98
      1166
    4. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      997
    5. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      987
    6. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      133
      948
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      833
    8. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      40
      668
    9. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      663
    10. Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja

Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      625
    Aihe