Joo, täytyy kyllä sanoa etten ole itseäni
mitenkään suurena kwan-fanina pitänyt mutta
niiden uus biisi Microphoneaye tai jotain on
kyllä ihan kuunneltavaa musaa. Vai mitä sanotte?
Kwan
9
478
Vastaukset
- sunttu
joo kwan on tosi hyvää musaa..ootahan kun kuulet
ton late ja you& i..niissä on jo sitä
jotain....suosittelen...nykyään muutenki puskee
hyvää musaa esille...- Kosminen
Kwanin Dynasty on parasta mitä löytyy. U&I on
mahtava ja Mariko on ihana.
Muutoin nykyisin tehdään aika paskaa musiikkia..
- kwan
totta vikiset!!
- -Jenni-
Juu, Kwan rulettaa ja kovaa...
Dynasty on aivan mahtava levy...
suosittelen lämpimästi kaikille!
Ennakkoluulot pois ja Kwan soimaan- toimii! - tzasu
Mariko on hieno mimmi! se on julkisuudessa ihan
oma itsensä ja ei oo alentunu mihinkää anoreksia
puuhiin! lisää samanlaisia julkkiksia!! - TO\DIE\FOR
KWAN ON IHAN PERSEESTÄ EIKÄ SILLE VOI MITÄÄN.
MUTTA METALLI JYRÄÄ!!!!!!!!!!!! - punklintu
Tää Microphoneaye on maailman ainoo hiphop-biisi
mistä mä diggaan... Se on just paras! =) - Arden kummityttö...
Mä en todellakaan oo mikään fani enkä täl hetkel omista viel yhtään niitten tuotantoakaan...mut pakko sanoo et mä kunnioitan koko poppoota!
En mä nyt pahemmin niist mitään tiiä enkä oo mitään haastattelui tai muita juttui lukenu, mut se mitä tiiän...ne vaikuttaa tosi kivoilta ja ns. järkeviltä tyypeiltä!Ensimmäisenä mä tietenkin kunnioitan sitä, että ne on ennakkoluulottomia ja tosiaan, ainakin Mariko on aika oma itsensä (miten mäkin voin tollasta sanoa?!)...vaikuttaa olevansa oma itsensä julkisuudessakin!Ja toinen on se et ne heitti Satamarockin keikan vaik Marikol oli angiina...ite en pystyis!!!Tuntu jo pahalta kuunnella sitä, ku toinen joutu päästämään ääntä sellasessa tilassa...
Ja kyllähän se Tidjankin vaikuttaa tosi mukavalta (mitä nyt oon jonkun verran saanut olla samalla back stagella) ja onhan se oikeesti tosi sulonen ilmestys...mut se olikin paljon lyhyempi kuin muistin!!!
Ja löytyyhän sieltä se ihana Tatukin...ei sitäkään voi rumaksi haukkua, sulonen se on!
Muist en sit pahemmin tiiä...mut ihan hyvää musiikkiakin ne tekee.En pahemmin tota hiphopia diggaa (vaik koko ajan tää musamaku laajeneekin, vähän joka suuntaan). - SpineShank
Mariko rääkyy kuin kissaa raiskattais nurkan
takana eikä ne muutkaan siinä bändissä osaa tehdä
mitään. Ihan kauheeta musiikkia. Kuunnelkaa
SpineShankkia siinä on todellista musaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,694997Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk383785Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699243369- 812377
- 241899
Tekeekö hän
Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.271581Laine voitti oikeudessa
Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?401532Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa
kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois3351519Puistotyöntekijät
Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔151475Onko kaivatullasi iso ego? Entä sinulla?
Vaikuttaako jommankumman ego jotenkin siihen, että ette voi lähentyä?331340