tai ovat aloittamassa. Keskustelun tarkoitus on, että voitaisiin jakaa tuntemuksia ja tsempata toinen toistamme!
Aloituspaino on 74kg ja tarkoitus on tiputtaa paino ainakin 65 kiloon. Tämä on hyvä aloituskeino ja sitten jatketaan vhh:lla. Pituutta löytyy 169 cm. Toivon, että 5 kiloa tippuisi tällä dietillä ja loput sitten vhh:lla ja kunnon liikunnalla.
Minulla on nyt toinen päivä menossa ja ihan hyvin on mennyt! Hieman on nälkä aina välillä, mutta aloitin tämän dietin suoraan ei niin terveellisestä ruokavaliosta joten voi johtua osaksi siitäkin. sormet ovat myös aika kylmät ja välillä paleltaa - muuten ei ole ollut mitään ongelmia.
Syön pussit yhdellä kertaa, eli yhteensä 3 kertaa päivässä. Kanakeitto on oikeasti hyvää, kalakeitto menee veden kanssa alas ja samoin mansikkasmoothie. Suklaavadelma on hieman parempaa ja sieni ja parsakeittoa en ole vielä maistanut.
Olisi kiva saada muita mukaan, jotta voisi vaihtaa kuulumiset ja tsempata toinen toistamme!
ackd easy diet - muita jotka ovat aloittaneet nyt?
16
660
Vastaukset
- mörrimöykky-
Minä oon aloittamassa. Tilanne tällä hetkellä 159/64kg ja aloitan vasta tosin huhtikuussa, ajattelin olla aluksi ainakin 3 viikon kuurilla.
- mörrimöykky-
Aloittaja miten sinulla menee nyt dieetin kanssa? Olen tuo mörrimöykky-, minä olen vasta aloittelemassa on ollut vaikeuksia tosiaan tuon dieetin kanssa joheti alussa kun ongelmana on pussien maku , ei meinaa maistua. Minulla on kolme eri makuista, kanaa, thai-kanaa ja parsakeittoa.
- kultasiipi26
Olin reilu viikon verran, mutta sitten lopetin kun aloin ottamaan selvää vähähiilihydraattisesta ruokavaliosta ja päätin siirtyä atkinsin ruokavaliolle. Meni kuitenkin ihan hyvin - ei ollut nälkä loppupäivinä eikä muitakaan ongelmia. Oletko kokeillut niitä makeita pusseja?
Minusta kanakeitto oli jopa ihan hyvää, noita kahta muuta sinun makuasi en ole maistanut. Kalakeitto sen sijaan oli kamalaa. Mansikka ja suklaa smoothiet alkoivat ajan mittaa maistua paremmilta, kun alussa. Tsemppiä sinulle!
Tällä hetkellä paino 70,5 kg ja rasvaprosentti oli tippunut 4%
- lihava
eilen aloitus eli toinen päivä menossa..... :)
- mörrimöykky-
Olen maistanut makeista mansikkasmoothieta ja ei uponnut just yhtään joten suolaisilla mennään jos mennään. Tänää aloitin taas uudestaan dieetin. Aion syödä muutakin kuin vaan niitä pusseja että jaksaisin tämän läpi, tarkoitan sallituissa määrin ja proteiinipitoista. Nyt olisi itseasiassa ruoka aika joten veän nyt parsakeittoa.
Oletpa laihtunut lyhyssä ajassa paljon kultasiipi26! - kultasiipi26
Kyllä se siitä! Ajan kanssa alkaa keitot ja makeat maistua paremmilta, kun aloittaessa.
Jep lihoin kesän, syksyn ja talven aikana reilu 10 kiloa ja nyt olisi tarkoitus saada ne pois ja vähän enemmänkin. Nyt on siis yhteensä tippunut 8 kiloa muutamassa kuukaudessa! Se antaa toivoa ja puhtia jaksaa. - lihava
olen karppaamalla aikoinaan saanut 11 kg pois ja tällä kertaa ajattelin tehdä rajumman aloituksen ;) tästä sitten pikkuhiljaa jossain vaiheessa VHH:lle tuttuun rytmiin.
Kanakeitto on mielestäni hirvittävän makuista mutta sieni menettelee....mansikkakin menee ihan hyvin alas. kahdessa päivässä nesteitä poistunut 1,8 kg. - Netta68
Heippa!
Täällä olisi kanssa tänään aloittanut ja n.10pitäis pudotella ainakin....huh! :) - tessaneiti
Tervehdys!
Itse olen viime syksyn jälkeen pudottanut VHH:lla noin kahdeksan kiloa, mutta huomaamatta hiilarit alkoivat hiipiä takaisin ruokavalioon viimeisen kuukauden aikana. Koska on ollut vähän vaikeuksia päästä taas entiseen hyväksihavaittuun karppiruokavalioon, päätin myös ottaa pienen Easy Diet -boostin tähän väliin. Viides päivä menossa, -2,2kg, ja olo ihan hyvä. Sellaista hyvää oloa en ole vielä saavuttanut, joka karppaillessa ketoosin aikana on tullut, mutta toivottavasti tämä vielä muuttuu.
Keitoista olen jättänyt kylmästi pois parsa- ja thaikeitot ensimmäisen yrityksen jälkeen, mutta muuten maut ovat mielestäni ihan miellyttäviä. Sienikeittoon olen hienontanut purkkiherkkusientä ja raakaa sipulia joukkoon, tulee todella hyvää! Samoin kanakeittoon olen lisännyt kanan rintafilettä pieninä paloina. Kuntosalitreenin jälkeen syön vielä lisäksi purkin maitorahkaa, lisäproteiiniksi.
Ai niin, olen tällä hetkellä normaalipainon ylärajoilla, kaksi viikkoa ajattelin nyt tätä noudattaa ja sen jälkeen jatkaa VHH:lla. 5 kilon pudotukseen olisin erittäin tyytyväinen, mutta varaa olisi pudottaa vielä vaikka kymmenen.. - Kuurilla
Terve kaikki!
Minulla 5. päivä menossa Easy Dietillä. Saldona -2,1 kg. Ihan ok tulos siis. Tänä aamuna ketoosiarvot jo yli 8. Voiko arvot nousta liian korkeiksi? Mitä siitä seuraa?
Itse olen ensikertalainen, joten kaikki info tosi tervetullutta! Kuin myös tsemppaukset ja muiden saavutukset!
Keitoista maistuu vain kana ja tomaatti, nekin hieman nieleskellen... Mansikka on ihan ok. Höystän keittoja valkosipulilla, niin menee paremmin alas. Voiko muiden sarjojen patukoita käyttää? Jotain vaihtelua kaipaisi, että jaksaisi tätä kuuria.
Minua on eilisestä asti vaivannut kohtalainen nälkä. Söinkin sitten illalla kananmunan ja muutaman juustoviipaleen. Onkohan tämä kuinka viisasta..?
Kertokaahan kokemuksistanne! - fool-io
Hei kaikille,
minulla menossa ensimmäinen päivä Easy Dietillä, ajattelin tätä vetää kuurina noin.3 viikkoa : ) mitat minulla on 164cm/ 79,2 kg. Eli kuuriin on ihan syytäkin!
Söin texmex keiton lounaaksi ja vielä olisi kanakeitto ja mansikka smoothie odottelemassa. Maku vaikutti ihan siedettävältä :)
Miten muute teillä urheileminen on sujunut samanaikasesti?? Onko ollut energian puutetta? - kultasiipi26
Minulla sujui ainakin urheilu erittäin hyvin. Salilla kävin pari kertaa viikossa body cambat/vatsapeppu
- Kuurilla
Fool-io tervetuloa ja tsemppiä luurin alkuun! :)
Itselläni lähti 10. päivä käyntiin, aamulla vaaka näytti -4,3 kg lähtöpainoon verrattuna, jippii! Olen vähän poikennut säännöistä ja syönyt illalla Nutriletin suklaashaken/low carb patukan ja myös muutaman juustoviipaleen. Hyvin näyttää toimivan!
Tämä toinen viikko on ollut helpompi kuin ensimmäinen. Nyt mietinkin jo, että jatkaisin ainakin osittain kuuria vielä kahden viikon jälkeenkin. Saapas nähdä, tulokset kyllä kannustavat. BMI on noin 28, joten vielä riittäisi rutkasti pudotettavaa entisiin mittoihin. - fool-io
Kiitos paljon : )
2. päivä käynnissä, vaaka näytti 77,7, eli nesteet lähteny käyntiin, päivässä lähtenyt 1,5 kg. Tänään sain herkutella thai-kana- ja tomaattikeitolla, kummatkin meni alas todella hyvin. Lisäsin kumpaakin valkosipulia ja mausteita :)
aattelin nyt käydä kuntosalilla kokeilemassa että miten jaksaa rehkiä. Ja illalla sitten mansikkasmoothie. Tsemppiä kaikille! - Ässä75
Hei, kokeilin ennen joulua EasyDiet 6vrk pakettia ja ostin siihen vielä 3 päiväksi pusseja lisää. Olen 155cm lyhyt. Tilanne meni 8vrk:ssa näin 62,9kg -> 58,4kg!!!
No jouluna reilut 10pv syöpöttelin ja juopottelin ja makasin ja takaisin tuli melkein kaikki. Ei se mitään. Oma vika. Mutta se oli testi ja nyt aloitin toissapäivänä uudestaan, ja vedän pitempään ja lopetan sen 3.-4. viikolla oikein eli pikkuhiljaa lisäten ruokaa. Nyt on kolmas päivä puolillaan ja 3,4kg lähtenyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1725558Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442633- 1562222
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621327Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241301Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne241262Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321233Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.108988