Virkalijan ja työttömän ero ei ole se että toisella on palkka ja vakinainen työpaikka ja toisella ei. Ero on se että virkailija osaa "kontrolloida" työtöntä, ja voi halutessaan pistää tämän työhön. Virkailija on "master" joka on tilanteen herra
Sen sijaan työtön on typerä luseeri joka luulee saavansa kerjäämällä itselleen rahaa, mutta ei tajua miten tätä "peliä" pelataan.
Nää hommat täytyy vaan osata ;)
Virkalijan ja työttömän ero
5
125
Vastaukset
- Kettinki-Keijo
Minä osaan: en asioi veronmaksajien elättämien "virkailijoiden" pakeilla.
Työtä teen hartaasti halujeni mukaan eikä siitä riitä verojen muodossa sinulle.- Rauta-Paavo
Hyvä olet ymmärtänyt asian!
Minäkin teen työtä aina kun voin siten, että siitä ei riitä virkailijoille verojen muodossa.
Ei tässä tietenkään rikastu, mutta ennemmin tienaan hieman vähemmän ja teen vähemmän töitä kuin tienaisin enemmän ja elättäisin paria virkaloista, sekä tekisin enemmän töitä.
- Rauta-Paavo
- estän sen
Mutta sinulta loppuu pimeiden töiden tekeminen kun sinut laitetaan kurssille tai kuntouttavaan työtoimintaan. Miten aikasi riittäisi pimeisiin hanttihommiin kun joudut olemaan kurssilla`?
- kuntoutusta
Työttömille kyykkykävelyä.
- mielisairaanhoitaja2
Mielisairaan ja mielenterveys hoitajan ero ei ole se että toisella on palkka ja vakinainen työpaikka ja toisella ei. Ero on se että mielenterveys hoitaja osaa "kontrolloida" mielisairasta, ja voi halutessaan pistää tämän vöihön. Mielisairaan hoitaja on "master" joka on tilanteen herra
Sen sijaan mielisairas on typerä luseeri joka luulee saavansa kerjäämällä itselleen huomiota, mutta ei tajua miten tätä "peliä" pelataan.
Nää hommat täytyy vaan osata ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 52977
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604