kunnollista jalkapallojoukkuetta 01-syntyneelle pojalle? olisi tarkoitus muuttaa sinne edullisen asunnon vuoksi, mutta ei sitten haluaisi olla jatkuvasti tienpäällä lapsen harrastuksen vuoksi.
onko karkkilassa
perhe espoosta
3
193
Vastaukset
- entinen karkkilalain
älkää muuttako Karkkilaan ei siel oo mitään. hyvä et itse pääsin sielt pois!
- voi voi
kaikki paikat missä on näitä edulisia asuntoja ovat ihan tuppukyliä, ei siellä mitään ole, edes kunnolla mitään julkisia palvelujakaan, siihen ne asuntojen halvat hinnat juuri perustuu, saada yksinkertaiset ostamaan asunto ja päästä itse pois kurjuudesta. Karkkila on niitä paikkoja missä kaksi autoa on välttämättömyys ja aina oltava tien päällä johonkin mennäkseen/asioita hoitaakseen.
- arvaa ;)
Kannattaa harkita, oikeasti. Pääsimme pois nippanappa SEN jalkapallotädin kynsistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj554946- 794629
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?714488- 1324158
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️283269Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82908- 392468
- 472427
- 2112286