juhlavuoden johdosta!
Kuulin asian aamulla radiosta ja siksi onnittelen.;)
Taipaleesi on ollut pitkä ja monta sohvaperunaa olet saanut urallasi aikaseksi...onnittelut sen johdosta.;))
http://www.youtube.com/watch?v=wOmDyBu5DRc
Onnea Kaukolle 60-vuotis
16
137
Vastaukset
- O / H
En tunne muita kaukoja kuin kaukosäädin ja sitäkin käytän harvemmin:)
- mie vaan.;)
Et ole siis sohvaperuna?;)
Joo, sellaisiakin on jo tarpeeksi nähnyt tässä elämässä.:)) - O / H
mie vaan.;) kirjoitti:
Et ole siis sohvaperuna?;)
Joo, sellaisiakin on jo tarpeeksi nähnyt tässä elämässä.:))En. Meikästä ei saa sohvaperunaa kuin viettelemällä sinne tilapäisesti tai ehkä uutisten ajaksi.
- mie vaan.;)
O / H kirjoitti:
En. Meikästä ei saa sohvaperunaa kuin viettelemällä sinne tilapäisesti tai ehkä uutisten ajaksi.
Entä jos viettelee vakituisesti?;))
- O / H
mie vaan.;) kirjoitti:
Entä jos viettelee vakituisesti?;))
Ei se Maya vastannut vieläkään. Täytyy vaihtaa viettelijää:)))
- mie vaan.;)
O / H kirjoitti:
Ei se Maya vastannut vieläkään. Täytyy vaihtaa viettelijää:)))
Helppoa kuin heinänteko?;)) Siis sen viettelijän vaihto.:)
- O / H
mie vaan.;) kirjoitti:
Helppoa kuin heinänteko?;)) Siis sen viettelijän vaihto.:)
Joo. Nukun nyt yön yli ja nielen pettymystä. Huomenna varmaan puhaltaa uudet huulet:) Kyllä, uudet huulet. Mayan ei näyttänyt edes niitäkään;)
Romanttinen täysi kuutamokin tulossa. Sitä ei tarvitse katsoa kalenterista. Nuo yöpakkaset kertoo sen.
- pahapena
Tarkotatko sä Kaukokiitoo, se on rikas tyyppi, samoin ku toi Restaurant :))
- O / H
Juu Kaukokiito on olemassa ja Kaukomatkat.
- mie vaan.;)
Sinäkö se oot...niin monen vuoden jälkeen...?;))
Jos oikein muistan, eräs tuttuni on sen kiidon entinen emäntä...mutta voi olla, että muistan väärinkin.:D - mie vaan.;)
O / H kirjoitti:
Juu Kaukokiito on olemassa ja Kaukomatkat.
Aah..joko sitä pitäs lähteä Kaukon kans matkoille?;)
Tosin apostolin kyydillä pitää nyt mennä.:) - O / H
mie vaan.;) kirjoitti:
Aah..joko sitä pitäs lähteä Kaukon kans matkoille?;)
Tosin apostolin kyydillä pitää nyt mennä.:)Asiasta puhuen surfailin pitkin iltaa matkailu sivuilla:)
- mie vaan.;)
O / H kirjoitti:
Asiasta puhuen surfailin pitkin iltaa matkailu sivuilla:)
Siinä se nuoruus kuluu surffaillessa.;)
Minä en joutanut tänään surffailemaan, kun nojailin sitä lämmintä kylkeä vasten.;)) - O / H
mie vaan.;) kirjoitti:
Siinä se nuoruus kuluu surffaillessa.;)
Minä en joutanut tänään surffailemaan, kun nojailin sitä lämmintä kylkeä vasten.;))No, se nojailu on tilapäistä, lyhytkestoista ja siitä saa rahaa:)
Sitä eivät monet ymmärrä. Itse osaan kunnioittaa sellaista nojailua. - mie vaan.;)
O / H kirjoitti:
No, se nojailu on tilapäistä, lyhytkestoista ja siitä saa rahaa:)
Sitä eivät monet ymmärrä. Itse osaan kunnioittaa sellaista nojailua.Nojailisin mieluummin johonkin muuhun kuin nettiin...ainakin tyynyyn, jos ei muuta löydy.;)
Minnuu väsyttää nyt hyvää yötä ja nojailemisiin.;) - O / H
mie vaan.;) kirjoitti:
Nojailisin mieluummin johonkin muuhun kuin nettiin...ainakin tyynyyn, jos ei muuta löydy.;)
Minnuu väsyttää nyt hyvää yötä ja nojailemisiin.;)Oukoo hyvää yötä. Joutaa tässä. Aamulla noustava surffailemaan nettiä. Asioita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559