miksei kukaan huomaa minua? :D

neiti näkymätön

Hämmentävää! Miksei miehet koskaan lähesty ITSE kaunista, pitkää ja hoikkaa nuorta naista? Ehkä monet katsoo, mutta kahdenkymmenen kolmen elinvuoteni aikana vain muutama mies on tehnyt jonkinlaisen aloitteen suhteeni. Jos ei siis oteta huomioon kavereitani, jotka ovat paljon topakampia suustaan kun tuntevat minut, tai vanhempia miehiä/ulkomaalaisia.

En mielestäni ole tympeän näköinen, en tosin itsekseni virnuilekaan. Olen aika ujo ja vähän huono sosiaalisissa tilanteissa, ts.nolostelen ja punastelen jos minun kanssani tullaan juttelemaan. Mutta eipä tapahdu edes sitä! Olen tosi liikunnallinen, enkä siis aina todellakaan täydessä tällingissä vaikka laittautua tykkäänkin toisinaan. Olen ihan mukava huumorintajuinen immeinen. Mielestäni ihan normaali/nätti, mutta monet ihmiset yrittää tunkea minua johonkin mallitoimistoihin tai kauneuskilpailuihin (en KOSKAAN tule menemään :D).

Miten miehet sitten oikein isketään? Kontakteja olisi kiva ottaa, mutta en oikein osaa, ja jotenki porukka tuntuu kaikkoavan ympäriltäni. Hyvä ettei miehet karkuun juokse. Tosi masentavaa tämmöselle joka ei ole koskaan "joutunut" iskemään ketään..

18

962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helppo yhtälö

      Lähestyin erästä tuollaista naista. Satuin tuntemaan häntä vähän noin muuten joten siltä osin uskalsin, mutta jos olisin tavannut hänet jossain muuten vaan niin olisi aika varma ollut ettei hän ole kiinnostunut tai on varattu.

      Älä sekoita tätä miehen epävarmuuteen vaan yksinkertaisesti siihen että jos nainen on nuori, nätti, hoikka ja vielä pitkäkin niin mies olettaa että miehen pitää olla aikamoinen pakkaus että nainen olisi edes alustavasti kiinnostunut, hänet pystyisi iskemään ja lopulta itsellään pitämään.

      Toisin sanoen sinua pidetään tietyllä tavalla "varattuna" ja ettet varmaan monista ihan parhaimman näköisistä miehistä ole kiinnostunut.

      Täten yleensä vain ne kaikkein halukkaimmat seksiin, vanhemmat ukot, kusipäät tai vaikkapa ulkomaalaiset heruttelijat lähestyvät.

      Jos nolostelet ja ujostelet vieläpä etkä katso esimerkiksi miehiä silmiin niin miehet pitävät sinua todennäköisesti ei kiinnostuneena.

      Kun on vähemmän komea ja vaatimattomampi mies niin on aika korkea kynnys lähteä huvikseen ottamaan pakkeja joltakulta kaunottarelta joka ei ole edes huomaavinaan.
      Tuota naista lähestyin koska hän osoitti minuun huomiota ja uskoin että olisi edes vähän mahiksia.

      Olin väärässä, ei ollut ja hän halusi vain leikkiä nähtävästi "uhrillaan".

      On mukava varmaan kerätä miesten huomiota ja sitten kuoria "kerma" päältä.
      Jos joku on aidosti sinusta kiinnostunut eikä niinkään ulkonäöstäsi niin mitäpä väliä sillä kunhan saa yhtä surkeaa miestä narutettua.

    • neiti näkymätön

      Minulle pieni valonpilkku on juuri sellainen tavallinen, sympaattinen poika koulustamme, joka on tällä hetkellä samoilla luennoilla. Ujo kaveri, mutta kuitenkin rupattelee minulle iloisesti. Voisi toivoa että olisipa kaikki yhtä herttaisia, mutta kun itse on täysi nössö, niin en ole kyllä paras toivomaan. :D

      Hmm... eli pitäisi yrittää katsella ihmisiä enemmän... suomalainen tuntee itsensä aika idiootiksi jos hymyilee itsekseen jollekin ihmiselle. Ainakin itse siitä jostain kumman syystä vaivaudun ja alan etsiä vaatteista tahroja tms. :) Tai sitten pitäs laittaa joku mauton SINKKU-paita päälle..

      • 13+16

        No jos juttelette koulussa niin siitähän pitäisi olla helppoa jatkaa. Eivät miehet automaattisesti tee aloitteita. Toisin kuin luulet, emme me miehet ole jokaisesta naisesta kiinnostuneita. Lisäksi ujo / huonon itsetunnon tyyppi ei välttämättä kehtaa tehdä aloitteita. Siitä vain kysyt joskus juttelun ohessa, että haluaako kyseinen henkilö tehdä jotain kanssasi koulun ulkopuolella.


    • entinen_opiskelija

      Ilmeisestikin neiti näkymätön on myös päättämätön haahuilija. Joku ilta tee itsellesi toimintasuunnitelma kirjallisena vaikkapa vuodeksi eteenpäin. Mitä olet etsimässä, haluatko poikaystävän/sulhasen. Jos kyllä, niin mieti melko pitkälle, millaisen (mitä opiskelee, tumma vai vaalea, minkä luonteinen). Ja päätä tilaisuuden tullen mennä tällaisen puheisiin, päätä vaikkapa antaa n kpl:lle (n on esim. 3 - 10) poikia tilaisuus tutustua hurmaavaan sinuun tekemällä itse jotakin tutustumisen eteen. Tällöin ei tule niin suuria paineita, puhuttelemasi poika on vain kokelas n:o 1 näistä n pojasta, siis ensimmäinen koekaniini aloitteenteolle.
      Saatat jopa innostua kontaktinoton helppoudesta ja hauskuudesta!
      Jossakin opiskelijoiden vappupippaloissa helppoa kuin heinänteko!

    • ...

      ööh, kuka oikeesti tekee jonku listan että HALUAN TUMMAN 183CM PITKÄN MIEHEN jolla on siniset silmät tms. ja muu ei käy :D :D

      Mä en bileissä käy, en ole koskaan käynyt, mutta ihan luennoilla ja ruokalassa jne otan kontaktia ihmisiin. Ei siihen prinssin löytämiseen mitään vaatimuslistaa tartte ehei.

      • entinen_opiskelija

        Tarkoitin tuolla jutulla, että jos et ole etsimässä mitään/et tiedä mitä haluat, niin todennäköisesti et löydäkään mitään. Ja ne seuraan ampuvat hurmurit, jotka löytyvät etsimättäkin, ovat juuri niitä joihin sinun ei pitäisikään tutustua seurustelutasolla. Siis, jos vain epämääräisesti ihmettelet, miksi se oikea ei tule sinua olalle kopauttamaan koulun ruokalassa, niin saatat jäädä vanhaksipiiaksi tai sotkeentua ihan vääriin tyyppeihin.
        Viisas opiskelijatyttö iskee itselleen (ujon, kiltin, luotettavan) aviomiehen ennen 25 ikävuotta, sitten kolmikymppisenä on turha itkeä kun kaikki kunnon miehet ovat jo varattuja.
        Usko tätiä.


    • No täytyy tuohon huumorintajuisuuteen tarttua siltä kantilta, että mistä luulet miesten tietävän etukäteen sinun luonteen ominaisuuksia, ellei ne tule toteamaan niitä?Jos et näytä millään tavalla jotain tavallisuudesta poikkeavaa käytöstä miesten läheisyydessä, niin ne eivät saa mitään mihin tarttua, tajusitko?
      Siis jotain semmosta minkä ne heti huomaa ja niille tulee pakottava tarve tulla ottamaan selvää tilanteesta:)Ja kuten joskus on sanottu niin ihmiset lokeroi muut ihmiset heti sillä hetkellä kun ne näkee toisen ihmisen, vaikka ne ei tietäis toisesta yhtään mitään!Me kaikki ollaan omien ennakkoluulojemme vankeja, jotkut vaan päättää joskus "ravistella" niitä ennakkoluuloja ja mennä rohkeasti toisen juttusille.
      Meitä vaan on moneen junaan ja aika moni hyppää siihen samaan muitten kanssa...

    • Joo....
    • T.

      MarttyyriMallari-TTt
      En missään nimessä haluisi ottaa tähän juttuun kantaa, mutta palstan johtajana en voi sivuuttaakaan tätä ongelmaa.

      Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että he ovat jälkeenjääneitä nollia ja heidän olemassaolon ainoa tarkoitus on lukea ja ihailla kirjoituksiani.

    • 1+14

      Tiedän mistä puhut. Olen kokenut saman.

      Iän myötä helpottaa. Sitten yllättäen nuoremmatkin miehet alkavat lähestyä. En tiedä mistä johtuu.

    • tätyli by night

      Tätyli neuvoo: Kauneus on aina etu! Hymyile ja anna itsestäsi positiivinen kuva..ja jos löydät jonkun kivan näköisen kohteen-ala ottaa hymyillen katsekontaktia ja katso noin lyhyesti vaikka 10 sekuntia ja käännä pääsi hetkeksi pois.Jonkun ajan päästä katso hymyillen uudelleen ja sama juttu -Mies huomaa kyllä ja jos olet rohkea voit iskeä silmää..ei tietenkään pakko jos ei tunnut omalta jutulta! Voit miettiä myös kysyttävää mieheltä jos lähestyy..tai voit sanoa hänen kohdallan vaikka KIVA! ja nostaa nosta vaikka peukalot pystyyn..takuulla tulee keskustelua...ÄLÄ luovuta! Hyväksi koettuja juttuja ja toimii AINA!

    • Ihanneominaisuuksia?

      >>>Hämmentävää! Miksei miehet koskaan lähesty ITSE kaunista, pitkää ja hoikkaa nuorta naista?

    • cassie85

      Miehetki on tosi ujoja nykysin tekeen alotteita ja vielä vähemmän jos oot sievä :) mee vaan rohkeasti ite jutteleen niin eiköhän miehet syty :)

      • 12+9

        Jeps, monesti sitä näin kesivertomiehenä ajattelee jonkun tosi kauniin naisen nähdessään että ihan turha varmaan edes yrittää kun se on kuitenkin varattu tai vastaukseksi tulee vaan vittuilua.


    • whatswrongwithme

      Itse olen myös 23-vuotias, sosiaalinen ja menevä nainen. En tiedä mistä se johtuu, mutta jos koen olevani miehen kanssa olevani ns. kaveritasolla
      (kumpikaan ei tunne vetoa toisiinsa) ei minulla ole mitään vaikeuksia olla tekemisissä ko. henkilön kanssa, mutta.. jos huomaan kiinnostusta miehen puolelta, menen ihan lukkoon ja vaikeaksi. Ja näin se on ollut aina..

      En pidä itseäni kummoisen kauniina. Olen 175cm pitkä ja urheilullinen (entinen kilpaurheilija). Tiedän herättäväni huomiota, useampaan otteeseen olen saanut kuulla kavereiltani tai muilta, että "Huomasitko kuinka tuo mies katsoi sua? Tunneko sen jostain?" Harvoin kukaan tulee juttusilleni (selvinpäin).
      Baarissa saan kehuja, mutta niitähän saa kaikki naiset?

      Uskon olevani ujo, jonka vuoksi miesten mielestä vaikeastitavoiteltava. Omaan liian huonon itseluottamuksen, että menisin itse tekemään aloitetta ja sen vuoksi olen yksin. Tai sitten olen helvetin ruma ja tyhmä :D

      Naiset kertokaa miten keräätte rohkeuden mennä juttelemaan täysin tuntemattomalle miehelle?

      • ...........

        Saatat vaikuttaa tahtomattasi ylimieliseltä. Tai jos et ylimieliseltä, niin siltä ettet ole kiinnostunut miehistä, miesten lähestymisestä. Ota katsekontaktia miehiin, ja hymyile. Ohimennen voit jotain sanoakin heille, jotain ympäripyöreää kommentoida - tärkeää on vain että vaikutat lähestyttävältä etkä siltä että nostat nokkaa ylemmäs ja käännyt pois, jos mies lähestyy. Harvoin miehet lähestyy jos et jollain tapaa rohkaise heitä esim. hymyllä, katseella jne.


    • ,,,

      mut tuohan on niin epäsuomalaista :) Siis että lörpöttää tuntemattomille ympäripyöreistä asioista. Meidän tapa on turottaa. Ja jos joku lähestyy, on tyrkky.

      • 12+9

        Tää on kyl totta. Joskus tuntuu siltä, että baarit on ainoa ympäristö jossa on sosiaalisesti hyväksyttävää lähestyä ennestään tuntemattomia naisia, muuten se koetaan loukkaavana ja tungettelevan. Sääli, sillä selkeesti mielenkiintoisimmat tapaukset tulee järjestään vastaan jossain muualla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1605
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      837
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe