Tähän vanhaan lauluun toivon jonkun muistavan sanat ja ehkä vielä kitarasoinnutkin. Etukäteen avusta kiittäen!
Oi kulkija janoavainen
2
312
Vastaukset
- mummo Vihdistä
Oi kulkija janoavainen käy elämän lähtehelle,
niin vesi tuo raikastavainen suo uudistuksen sinulle.
Tää elämänlähde on Jeesus,niin puhdas ja ehtymätön
Hän tyydyttää voi sinun sielus on armonsa loppumaton.
Ei lähteet voi mailman kuivan sun tyydyttää janoasi,
vain karvasta tuskaa ne toivat ja sielusi taas janosi.
Vaan elämän lähde on Jeesus,niin puhdas ja ehtymätön
Hän tyydyttää voi sinun sielus on armonsa loppumaton.
Siis polvistu etehen Herran ja avaja sydämesi,
niin elämänvesien virran Hän ohjaa sun sieluhusi.
Nyt lähtehen äärelle juokse se sieluhus elämän tuo
näin taivaisen lähtehen luokse niin sielusi nääntynyt on
http://www.youtube.com/watch?v=CXiOcegnyGg - HT
Mulla olisi kitarasoinnut kyseiseen lauluun, mutta ensin muutama korjaus sanoihin 1)´Ei lähteet voi maailman kuivat´, siis monikossa. Ja vimeinen rivi: 2)´Tään taivaisen lähtehen luokse niin sielusi nääntynyt tuo´. Ja sitten soinnut : Cm Fm G Cm - Cm Fm G Cm - C Fm B Eb G - Cm Fm G Cm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662129
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142042- 1021469
- 1201423
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4581267- 751053
- 49891
- 50876
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä226794Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa355776