"Mikä pilaa turistin loman? Tuoreen selvityksen mukaan mm. vähäpukeiset naiset, liian kuuma hiekka ja liian hyvä ruoka.
Brittiläinen matkatoimisto Sunshine on koonnut listan viime vuoden uskomattomimmista turistivalituksista.
Suomalaistenkin suosimalla Kanarian Lanzarotella perheensä kanssa lomaillutta naista kismitti valitukseen asti liian kuuma rantahiekka.
- Heti ensimmäisenä päivänä Playa Blancalla oli 26 astetta ja hiekka oli niin kuumaa, että lapset eivät voineet kävellä uimaan ilman jalkineita. Heille tuli todella paha mieli, varsinkin kun näkivät muut lapset uimassa, perheenäiti kirjoitti palautteessaan.
Yläosattomista
aviokriisi
Mallorcalla ongelmana olivat yläosattomat naiset rannalla. Miesturistin välit omaan puolisoon jäähtyivät helteestä huolimatta pahasti, koska mies jäi toistuvasti kiinni vieraiden tissien tuijottelusta.
Parisuhteen ongelmiin johti myös Bulgariassa naapurihuoneesta toistuvasti kantautunut äänekäs lemmiskely.
- Se aiheutti minulle jatkuvia paineita ehdottaa samaa vaimolleni, miesturisti valitti matkatoimistolle.
Myös hyvä ruoka voi olla pahasta. Aurinkorannikolla lomaillut mies valitti lihoneensa useita kiloja, koska hotellin seisovassa pöydässä oli liian hyvää ruokaa.
Turkin Marmariksessa loma meni pilalle, koska valittajan mukaan "siellä oli liikaa muita brittejä". Valittaja oli odottanut kohteelta hieman enemmän "eksotiikkaa".
Eksottisen pehmeä vuode aiheutti Portugalissa pahaa mieltä:
- Minulla on tapana mennä aikaisin nukkumaan, jotta heräisin aikaisin nauttimaan lomasta. Hotelli oli ihan kiva, mutta nukuin pommiin useana päivänä, miesturisti valittaa.
Aya Napan yössä Kyproksella yökaudet bailanneet nuoret aikuiset puolestaan kokivat, että hotellin respan virkailija paheksui heitä, kun he palasivat aamuyöstä kämpille. Valittajan mielestä olisi parempi, jos respa olisi yöllä tyhjillään tästä syystä.
Matkatoimiston tiedotus puolestaan saa sapiskaa naiskaksikolta, jonka Dubain-matka katkesi jo lähtökentällä passien puuttumiseen.
- Meitä ei muistutettu passista ja luulimme ettei niitä tarvittaisi, naiset purkivat pettymystään.
Entä onko matkatoimiston vika, jos kadulta viitosella ostetut Pradan aurinkolasit ovatkin feikkejä?
On tietysti, ainakin Britanniassa"
http://www.iltasanomat.fi/matkat/Yläosattomia naisia liikaa ruokaa kuuma hiekka - näistä asioista turistit valittavat/art-1288376573287.html
kootut matkavalitukset
4
81
Vastaukset
- florencie
Minusta loman pilaa parhaiten turistiripuli.
Ei e minullte ole koskaan turistiripulia, edes niissä saastasissa paikoissa, jonnea ei turistina edes pääse. Lukisat pakolliset rokotukset ja immuniteetti on kehittynyt justiinsa siksi, että olen saanut niin monenlaisia pöpöjä.
Turistina olen ollut vain Napakymppimatkalla Tunisiassa, sen verran kallis paikka hotellien hintojen vuoksi, ettei suomalaisia juoppoja näkynyt.
Joka päivä 36C lämpöä ja 8km hiekkaranta ruuhkana nättiä peppua yläosattomissa tyrkyllä
njam njam :D
- florencie
Minulla on ollut aurinkolasit, jotka estää hyvin häikäsyä. ns roiskelasit myös jos sataa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604783
- 653868
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2193370- 1143091
- 482924
- 232598
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192236Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2542087- 381923
- 1081892