eli heittäkääs hyviä reggae biisejä. Olen melko vähän kuunnellut mutta pidän paljon siitä mitä olen kuullut (eek a mousen muutama kipale, Wayne marshall legalize Ganja, vähän bob marleyta, Sean Paulia ym ) eli tällanen vähän enempi kaupallinen reggae tähän mennessä iskenyt. tietenkään siitä ei voi vielä pitää mitä ei ole kuullut. ;) joten laittakaahan mielibiisejänne tältä musiikin saralta, jos niistä löytyis mullekkin jotain :)
heittäkääs hyviä :)
12
1368
Vastaukset
- väliviivamies
Bob Marley - natty dred
Bob Marley - jammin
ja oikeastaan koko Bobin tuotanto on niiiin letkeetä..
Black Uhuru - army band
sama Uhurun kanssa koko tuotanto!
Ub40 - sunshine reggae (taattu kesä biisi!)
Peter Tosh - legalize it
Peter Tosh - mama africa
Israel Vibration on myös hyvä reggae porukka.
Ja onhan nyt noita.. - väliviivamies
ÄLÄ KOSKAAN SANO SEAN PAULIA REGGAEKSI! SE EI OLE REGGAETA!
- marijane
täällähän puhuu joku toinenkin asiaa... bob marleyn: kaya ja saman miehen sun is shining on kans loistavia. en muista oliko ne jo mainittu.... get up stand up sekä bob marleyn että peter toshin kummankin versioina. peace
- reija
Sean Paul on dancehall reggaeta
- rastafari
... Sean Paul on Dancehallia. Et sillai! Toki dancehall on kehittynyt reggaesta, mut kyllähän ne ihan eri tyylejä.
- hey hey hey - hey
Babba Brooks on helvetin kova!
Nyt kuuntelen just:
Stranger & Patsy With Babba Brooks & His Band - Yeah, Yeah, Baby
Tosi kivaa musaa... SKA-musiikkia
Jos et tiedä mitä Ska on, niin se on reggaeta, jossa on nopeampi tempo kuin normaalisti.
Tosi hyvää :-)- ...... :)
Sean Paul on reggaeta, mutta se on danceholl reggae...eli on siinä sitä letkeää meininkiä mutta on vähän tansittavampaa... eli sean paul on reggae artisti mutta erillainen sellanen....
hyvää kesää.... :) - rastafari
...... :) kirjoitti:
Sean Paul on reggaeta, mutta se on danceholl reggae...eli on siinä sitä letkeää meininkiä mutta on vähän tansittavampaa... eli sean paul on reggae artisti mutta erillainen sellanen....
hyvää kesää.... :)...tuo Kingstonin kadulla, niin saat puukosta alta aika yksikön! Sean paul on dancehall-artisti ja sillä siisti!
- Takatalvi
Koitapa sellaista levyä kun Anthony B - Universal Struggle. Loistava levy ja jyhkeät saundit.Lähes kaikki biisit hyviä, etenkin Seek Jah First.
- east west north and south
Junior Murvin - Bad Weed :)
Lee "Scratch" Perry on hyvä, lainasin jokin aika sitten kirjastosta levyn:
Lee "Scratch" Perry And Friends: Open The Gate
...aika hyvää meininkiä, täytyy sanoa.- Milla..
Kuuntelepas alpha blondie nimistä reggae bändiä,ne osaa=)Esim kappaleet jerusalem,varibana,sebe allah yeah...Tulet tykkäämään,jos regeestä pidät..
- Legsa^
eli meet http://www.mikseri.net ja haet sieltä biisihaulla raggae genren biisejä. Suomalaisia underground reggae bändejä löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438098
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724616
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373337Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482838Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262795- 382570
- 412096
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817