heittäkääs hyviä :)

Jiss

eli heittäkääs hyviä reggae biisejä. Olen melko vähän kuunnellut mutta pidän paljon siitä mitä olen kuullut (eek a mousen muutama kipale, Wayne marshall legalize Ganja, vähän bob marleyta, Sean Paulia ym ) eli tällanen vähän enempi kaupallinen reggae tähän mennessä iskenyt. tietenkään siitä ei voi vielä pitää mitä ei ole kuullut. ;) joten laittakaahan mielibiisejänne tältä musiikin saralta, jos niistä löytyis mullekkin jotain :)

12

1353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väliviivamies

      Bob Marley - natty dred
      Bob Marley - jammin
      ja oikeastaan koko Bobin tuotanto on niiiin letkeetä..
      Black Uhuru - army band
      sama Uhurun kanssa koko tuotanto!
      Ub40 - sunshine reggae (taattu kesä biisi!)
      Peter Tosh - legalize it
      Peter Tosh - mama africa
      Israel Vibration on myös hyvä reggae porukka.
      Ja onhan nyt noita..

    • väliviivamies

      ÄLÄ KOSKAAN SANO SEAN PAULIA REGGAEKSI! SE EI OLE REGGAETA!

      • marijane

        täällähän puhuu joku toinenkin asiaa... bob marleyn: kaya ja saman miehen sun is shining on kans loistavia. en muista oliko ne jo mainittu.... get up stand up sekä bob marleyn että peter toshin kummankin versioina. peace


      • reija

        Sean Paul on dancehall reggaeta


      • rastafari

        ... Sean Paul on Dancehallia. Et sillai! Toki dancehall on kehittynyt reggaesta, mut kyllähän ne ihan eri tyylejä.


    • hey hey hey - hey

      Babba Brooks on helvetin kova!

      Nyt kuuntelen just:

      Stranger & Patsy With Babba Brooks & His Band - Yeah, Yeah, Baby


      Tosi kivaa musaa... SKA-musiikkia

      Jos et tiedä mitä Ska on, niin se on reggaeta, jossa on nopeampi tempo kuin normaalisti.

      Tosi hyvää :-)

      • ...... :)

        Sean Paul on reggaeta, mutta se on danceholl reggae...eli on siinä sitä letkeää meininkiä mutta on vähän tansittavampaa... eli sean paul on reggae artisti mutta erillainen sellanen....

        hyvää kesää.... :)


      • rastafari
        ...... :) kirjoitti:

        Sean Paul on reggaeta, mutta se on danceholl reggae...eli on siinä sitä letkeää meininkiä mutta on vähän tansittavampaa... eli sean paul on reggae artisti mutta erillainen sellanen....

        hyvää kesää.... :)

        ...tuo Kingstonin kadulla, niin saat puukosta alta aika yksikön! Sean paul on dancehall-artisti ja sillä siisti!


    • Takatalvi

      Koitapa sellaista levyä kun Anthony B - Universal Struggle. Loistava levy ja jyhkeät saundit.Lähes kaikki biisit hyviä, etenkin Seek Jah First.

    • east west north and south

      Junior Murvin - Bad Weed :)

      Lee "Scratch" Perry on hyvä, lainasin jokin aika sitten kirjastosta levyn:

      Lee "Scratch" Perry And Friends: Open The Gate

      ...aika hyvää meininkiä, täytyy sanoa.

      • Milla..

        Kuuntelepas alpha blondie nimistä reggae bändiä,ne osaa=)Esim kappaleet jerusalem,varibana,sebe allah yeah...Tulet tykkäämään,jos regeestä pidät..


    • Legsa^

      eli meet http://www.mikseri.net ja haet sieltä biisihaulla raggae genren biisejä. Suomalaisia underground reggae bändejä löytyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      238
      5411
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      124
      4363
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2122
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1452
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1205
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      179
      1080
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      929
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      837
    10. 46
      813
    Aihe