hieno levy joka pullollaan hittejä(Vainajala, Surunmurhaaja, Ei yksikään, Vanha talvitie ja Sillanrakentaja).
5/5 mun mielestä ansaitsee hittien ansiosta.
Levy on puhdasta Rockia, ei mitään niin monimutkaista musiikkia kuten yleensä tältä bändiltä joten suosittelen tätä levyä niille jotka diggaa enemmän suoraviivaisesta musiikista mutta että kyllä CMX;n tunnistaa silti tällä levyllä.
CMX;n suurin vahvuus on siinä että bändi on niin monipuolinen, he eivät toista koskaan samaa kaavaa vaan pystyvät muuttamaan musikkiansa joka levyllä.-
CMX(Vainajala)
juha82222
2
135
Vastaukset
- juha82222
haluan mainita levyllä olevan suosikkibiisini Laulu palavasta linnusta mikä on sikamakee biisi!!
- Fritz The Blank
paras CMX lätty, VANHA TALVITIE ,huh huh,mikä tunnelma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013