Ex haluaa seksiä minulta

Himot hiirelläkin

Olemme olleet asumuserossa 5 kk. Avioliittomme oli helvettiä, jonka vuoksi seksikin loppui minun (naisen) puoleltani lähes kokonaan.
Mies otti rakastajattaren, mutta jäi tietenkin kiinni, joten ero otettiin.

Suhde toiseen naiseen päättyi kuitenkin aika pian. Mies alkoi lähestyä minua uudelleen, ja kas kummaa, seksi alkoi maistua myös minulle. Vietetiin monta himokasta yötä, jonka seurauksena mies väitti rakastuneensa minuun uudelleen ??!

Olen perustanut itselleni mukavan pikkukodin ja hyvin tyytyväinen itsenäiseen elämääni. Viittaan saman palstan toiseen kirjeeseen, jonka on kirjoittanut nimim. "Ei asumaan, kiitos !".
En todellakaan halua entistä miestäni takaisin ! Liitossamme oli niin paljon huonoja asioita, myös väkivaltaa.
Teinkö aivan väärin, kun antauduin rakastelemaan exäni kanssa ? Vai onko tämä vielä jonkunlaista muistelua avioliiton alkuajoista, sillä hyviä hetkiä on toki ollut. Vai onko sydän niin karrella, ja läheisyyden nälkä kova, että tällaiseen sortuu ?

Kokemuksia kaipaan, en varmaankaan ole ensimmäinen, joka erovaiheessa makaa exän kanssa. Kuinka koitte asiat, kuinka selvisitte ? Vai selvisittekö ollenkaan ? Haluan vastauksia vain kokeneilta.

22

4278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vähän samaa?

No minä olen sortunut rakastelemaan exäni kanssa, kun nykyisen kanssa oli paha kriisi menossa ja suunnittelin eroa miehestäni.
      No, ei se taivaita kaatanut, mutta yllättävää kyllä, pystyimme vuosien jälkeen puhumaan asioista, jotka olivat jääneet roikkumaan aikanaan ja
      kaikki katkeruus oli poissa.
      Pari kuukautta tapailimme ja naiskentelimme, mutta ei siitä mitään sen kummempaa kumpikaan edes kuvitellut, hän oli vapaalla jalalla kylläkin, mutta minun piti vain päästä jonkun kainaloon murehtimaan tilannettani ja ex sattui siihen sopivaan saumaan.
      Nykyiselläni oli oma juttunsa ollut työpaikallaan, jonka lopetti, joten niin lopetin minäkin ja jatkoimme eteenpäin yhdessä.
      Emme puhu näistä sivujutuistamme, ne jääköön kummankin salaisuuksiksi, mutta en kadu yhtään, vieraissa käynti virkisti mukavasti ja sain sovittua painamaan jääneet asiat exänkin kanssa.
      En sinuna murehtisi asiaa, saahan sitä exiä tapailla! Asumaan en kuitenkaan minäkään muuttaisi exän kanssa enää, koska ne ikävät asiat ovat kuitenkin olemassa, miksi ero tuli.

• Mukavaa touhua!

;)) Voi kuule, kyllä se on eräs, jos toinenkin, joka käy vielä monta ketaa exäänsä naimassa eron jälkeen!
      Ja miksi ei kävisi?
      Onhan se joskus ollut se rakas ja tärkein henkilö elämässä!
      Järki sen sanoo, että ei kuitenkaan enää yhteen, sehän jo nähtiin, mutta eihän se ero monesti sen seksin takia olekkaan tullut?
      Itse olen käynyt exän luona kylässä ja naimiseenhan se on päättynyt.
      Onhan se turvallinen tapa tyydyttää itsensä ja vaaratonkin..
      Ihan suotta mietit moista, käy jatkossakin sekstailemassa, jos exäskin sitä haluaa, mutta todellakin järki päässä, se ei tarkoita yhteen menoa kuitenkaan!

• :(

Ei olisi pitänyt tuotakaan juttua tulla lukemaan.

• tirkistelijä?
        :( kirjoitti:

Ei olisi pitänyt tuotakaan juttua tulla lukemaan.

..mutta tulit silti...?

• niin just!
        tirkistelijä? kirjoitti:

..mutta tulit silti...?

HAhahahahah!!!!

• ex-rva

Kyllä mäkin exää vielä naisin, mutta en muuten huolis:)

• ei silti yhteen!
        ex-rva kirjoitti:

Kyllä mäkin exää vielä naisin, mutta en muuten huolis:)

Juu.meilläkin exän kanssa vasta eron jälkeen alkoi seksi maistua.. ;))
        liitossa ollessa hyi saatana!

• kyllänytmaistuu! ;))
        ei silti yhteen! kirjoitti:

Juu.meilläkin exän kanssa vasta eron jälkeen alkoi seksi maistua.. ;))
        liitossa ollessa hyi saatana!

heh heh! ;))))

• ei sodita, rakas

Niin yhteiset arjen murheet ovat monesti pilaamasa seksiä ja kun ei olla yhdessä niin se tauko on monesti palauttaa mieleen kuinka kivaa ja hyvää se on. Rakkaus on monesti ikuista, erosta hulimatta.

• ei seksiä eksälle

Sulla on sydän karrella, läheisyyden kaipuu etkä osaa olla yksin. Etkä tuolla menolla pääse ikinä eksästäsi yli, ehkä vasta sitten, kun hän taas löytää uuden naisen. Ja niitä kertoja voi olla sata tai tuhat, ihan miten annat hänen itseäsi koukuttaa.
      Mikä siitä seksistä tekee eksän kanssa yht'äkkiä mahtavaa, jos ennen eroa sitä ei ole ollut? Itselleni ei eroa ennen seksi eksän kanssa maistunut ja eron jälkeen pelkkä ajatuskin sai minut oksentamaan. Eksät on eksiä.

Kun noita muiden kommentteja lukee, taisin viettää parikymmentä vuotta rakkaudettomassa liitossa. En nimittäin ajattele että eksä on ollut rakkain ja tärkein ihminen ja seksi hänen kanssaan olisi edelleen mahtavaa.

• ei sulle seksiä!

Heh heh! Että paskat seksille?
        No, aseksuaalin ei varmaan kannattaisi kommentoida mitään,
        pysyä vain erossa kokonaan .....

• ei seksiä eksälle
        ei sulle seksiä! kirjoitti:

Heh heh! Että paskat seksille?
        No, aseksuaalin ei varmaan kannattaisi kommentoida mitään,
        pysyä vain erossa kokonaan .....

Kyllä mulle seksi kelpaa, sehän on elämän suola ja sokeri, mutta ei eksän kanssa. Mikä tuossa on aseksuaalista? Sekö että myöntää ettei seksi eksän kanssa niin kummoista ollut, että eronkin jälkeen tekee mieli? Vai sekö että sun mielestä kaikkien kuuluu harrastaa seksiä eksän kanssa?

Kannattaa kaikkien seksiä eksän kanssa harrastavien kokeilla sitä muiden kanssa ja miettiä sitten, oliko se eksä täydellinen seksikumppani. Mutta ette vaan uskalla.

• aika pitkä aika?
        ei seksiä eksälle kirjoitti:

Kyllä mulle seksi kelpaa, sehän on elämän suola ja sokeri, mutta ei eksän kanssa. Mikä tuossa on aseksuaalista? Sekö että myöntää ettei seksi eksän kanssa niin kummoista ollut, että eronkin jälkeen tekee mieli? Vai sekö että sun mielestä kaikkien kuuluu harrastaa seksiä eksän kanssa?

Kannattaa kaikkien seksiä eksän kanssa harrastavien kokeilla sitä muiden kanssa ja miettiä sitten, oliko se eksä täydellinen seksikumppani. Mutta ette vaan uskalla.

...20 vuotta ilman seksiä...
        No, eipä voi muuta aatella kirjoituksestasi.. ;))

• rrrrrrrrrrrrrrrrrrr

usean eri miehen nussimia naisia Suomessa riittää, oksettavaa, käytökseltään lutkia, todellista roskaväkeä

• surkea on elämäsi!

Niin, tuollainen, joka elintään käyttää vain kusemiseen, ei varmaan
        seksintarpeista mitään tajuakkaan.
        Olet varmaan koeputkilapsonen, surkimus...

• rrrrrrrrrrrrr
        surkea on elämäsi! kirjoitti:

Niin, tuollainen, joka elintään käyttää vain kusemiseen, ei varmaan
        seksintarpeista mitään tajuakkaan.
        Olet varmaan koeputkilapsonen, surkimus...

esiaviollinen seksi kielletään Raamatussa, et taida välittää siitä? mones epäaviollinen suhde menossa? oletko lukua pitänyt? entä pikapanot, kun miehiä käväissyt moikkaamassa sua?

• mene homo helv...
        rrrrrrrrrrrrr kirjoitti:

esiaviollinen seksi kielletään Raamatussa, et taida välittää siitä? mones epäaviollinen suhde menossa? oletko lukua pitänyt? entä pikapanot, kun miehiä käväissyt moikkaamassa sua?

Olen kuule mies ja aivan sama, kuka on naisia ennen minua nainut!
        Se ei tavara panemalla kulu, aasi!

• ex mies

Näin miehenä entinen heilani jätti minut ja sitten vielä kyseli seksin perään. Suostuin ja panin häntä kuin halpaa makkaraa (mikä hän mielestäni onkin). Minä sain kunnolla panna ilman mitään hempeilyjä ja hän sai mitä sai ja jos sai. Ei ole sen jälkeen enää pyydellyt sänkyseuraksi, mutta lähtisin kyllä jos pyytäisi. Muuten exiä on ihan turha hyysätä ja varsinkaan petturi sellaisia.

• paneskelua, kiitos!

no, tuskinpa se exäskään sua nyt millään "mennään takaisin yhteen"-meinigillä naiskenteli! ;))))
        Eli eiköhän teillä ollut ihan samat intressit ja puutteessa ollessaan nyt kelpaa melkein kuka vaan, sinäkin. ;)))

• Aikanani ajauduin itsekin exexäni seksipartneriksi, kun meillä seksi toimi aivan järjettömän hyvin eroon saakka ja sen jälkeenkin. Vaikka se täyttykin fyysisen tarpeen, niin se hidasti erosta toipumista niin paljon, että jälkiviisaana olisin jättänyt sen tekemättä. Ero on ero myös seksuaalisesti.

• mukavaa touhua vain.

Miehet ajattelee varmaan senkin eri tavalla, kuin naiset.
        Rakkautta ei kannata siihen sekoittaa, kun exien kanssa vaivatonta seksiä harrastellaan!

• Himokas hiiri vastaa

Kiitos, "jurpo_tyyppi". Tätä minä juuri tarkoitin. Olen itsekin aavistellut, että tunnetasolla eroprosessi hidastuu, ja tuntuu vieläkin pahemmalta.

Oli kiva huomata, etten olekaan ainoa outo, joka harrastaa seksiä exän kanssa.
        Tosin nyt on tilanne, että hyvissä väleissä ollaan, mutta ei seksiä enää, kiitos !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2911
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      63
      2820
    3. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      23
      2152
    4. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      69
      1715
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      144
      1507
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      185
      1442
    7. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      112
      1408
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      152
      1387
    9. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      90
      1314
    10. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      1211
    Aihe