Mitä viikonloppu suunnitelmia sinulla on?

jackaroo

Miten se tämän palstan sinkkujen viikonloppu oikein tuo tullessaan? Oletko kenties menossa jonnekin, tapaatko ystäviä vai kenties vietät koko viikonlopun yksin sisällä itkien omaa yksinäisyyttäsi?

Itsen ajattelin lähteä huomen aamulla kaupunkia kiertämään, käyn parissa liikkeessä ja sitten menee varmaan loppu päivä leffoja katsellen ja netissä surffaten. Sunnuntaiksi olen suunnitellut kirpputoripäivää, mutta saa nähdä jääkö huomiselta yhtään rahaa sunnuntaiksi.

79

1463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • crocuta_crocuta

      Töihin...

      Maanantai ja Tiistai onkin sitten vapaat.

    • bvvvvvvvvvvvvvvvv

      Tänään vetelen perseitä ja huomenna pelaan roolipelejä. Sunnuntaina ehkä lautapelejä jos aikatalut natsaa.

      • crocuta_crocuta

        Vittu jätkä löi oikeesti !

        ...

        Joo et varmaan ihan larppausta meinannut... Mutta oishan se hieno harrastus. Mitäs pelejä pelailet? Siis koneelle oletan.


      • bvvvvvvvvvvvvvvvv
        crocuta_crocuta kirjoitti:

        Vittu jätkä löi oikeesti !

        ...

        Joo et varmaan ihan larppausta meinannut... Mutta oishan se hieno harrastus. Mitäs pelejä pelailet? Siis koneelle oletan.

        sorry
        pelaan pen & papper roolipelejä. Harrastin larppastausta toki joskus sata vuotta sitten mutta näin vanhemmalla iällä kavereiden kanssa chattaily tuntuu mukavemmalta.


      • crocuta_crocuta
        bvvvvvvvvvvvvvvvv kirjoitti:

        sorry
        pelaan pen & papper roolipelejä. Harrastin larppastausta toki joskus sata vuotta sitten mutta näin vanhemmalla iällä kavereiden kanssa chattaily tuntuu mukavemmalta.

        Jaa jaa. Kai niissäkin on oma viehätyksensä... Kunhan olisin udellut mitä hyvää on viime aikoina ulos tullut, kun en ole peli uutuuksia niin seurannut.


      • Evergreen Terrace
        crocuta_crocuta kirjoitti:

        Jaa jaa. Kai niissäkin on oma viehätyksensä... Kunhan olisin udellut mitä hyvää on viime aikoina ulos tullut, kun en ole peli uutuuksia niin seurannut.

        Adom ja Nethack on ikivihreitä.


    • huipui

      Nukun mahdollisimman pitkään.. Viikolta on jäänyt ihan törkeästi univelkaa ja vieläkin kukun täällä. Sitten on pakko tehdä yhtä koulutehtävää, varmaan siivoilen, kokkailen ja roikun netissä. Kirpputorilla vois muuten käydä kans.. Tässä lähellä on yks aika hyvä, jossa ei oo pitkään aikaan tullu käytyä.

    • Ulkoilen. Lepään. Lataan akkuja. Valokuvaan. Luen. Kirjoitan.

      Siinä suunnitelmani.

      Se, mitä konkreettisesti tulee tapahtumaan, jää nähtäväksi. Parhaat fiilikset saa spontaaneista teoista, joita ei ole etukäteen suunnitellut.

    • ES

      Ei mitään. Kuuntelen musiikkia, roikun netissä, tv auki.

      • crocuta_crocuta

        Ekomies vihaa sua. Sulje se telkka jos et oikeesti kato. Aika perus viikonloppuhan toi on mullakin. Tosin televisio ei ole auki.


      • jackaroo

        Aika yksinäiseltä tuo ES:n viikonloppu kuulostaa, eikö ihan oikeasti kannattaisi mennä käymään edes "jossain", muutenhan tuossa tulee ihan mökkihöperöksi.


      • crocuta_crocuta
        jackaroo kirjoitti:

        Aika yksinäiseltä tuo ES:n viikonloppu kuulostaa, eikö ihan oikeasti kannattaisi mennä käymään edes "jossain", muutenhan tuossa tulee ihan mökkihöperöksi.

        No jos se on tullut jo mökkihöperöksi. Mielestäni olisi parempi idea kutsua sinne mökkiinsä välillä joku... Toisi raikkaan tuulahduksen oven ulkopuolelta ja altistaisi hieman ulkomaailmalle... Ehkä joku kaunis päivä jo kynnyksen yli ja ulos sitten. Pienin askelin.


      • ES
        jackaroo kirjoitti:

        Aika yksinäiseltä tuo ES:n viikonloppu kuulostaa, eikö ihan oikeasti kannattaisi mennä käymään edes "jossain", muutenhan tuossa tulee ihan mökkihöperöksi.

        Ei tämä ole vain mun viikonloppu, joka päivähän mulla on tuollainen. Taidan olla jo niin pahasti mökkihöperö että huh. Voisin mä yrittää käydä kävelyllä ja kaupassa.


      • ES
        crocuta_crocuta kirjoitti:

        No jos se on tullut jo mökkihöperöksi. Mielestäni olisi parempi idea kutsua sinne mökkiinsä välillä joku... Toisi raikkaan tuulahduksen oven ulkopuolelta ja altistaisi hieman ulkomaailmalle... Ehkä joku kaunis päivä jo kynnyksen yli ja ulos sitten. Pienin askelin.

        Kenet kutsuisin; en tunne ketään.

        No, pitäisi mun edes kerran päivässä pakottaa itseni ulos kävelylle edes.


      • crocuta_crocuta
        ES kirjoitti:

        Kenet kutsuisin; en tunne ketään.

        No, pitäisi mun edes kerran päivässä pakottaa itseni ulos kävelylle edes.

        Kato heti kun on pokkaa niin harjoittelet mun kanssa. Leffa, pizza ja crocsu yöpymään sohvalle.


      • ..................
        ES kirjoitti:

        Kenet kutsuisin; en tunne ketään.

        No, pitäisi mun edes kerran päivässä pakottaa itseni ulos kävelylle edes.

        Laita osoite niin tullaan käymään.


      • ES
        crocuta_crocuta kirjoitti:

        Kato heti kun on pokkaa niin harjoittelet mun kanssa. Leffa, pizza ja crocsu yöpymään sohvalle.

        Joo joo, crocsulla on kivat etutassunvarret..


      • ES
        .................. kirjoitti:

        Laita osoite niin tullaan käymään.

        Enköhän mä joku päivä ole jo niin sekaisin, että panen osoitteeni tänne.


      • Me
        ES kirjoitti:

        Enköhän mä joku päivä ole jo niin sekaisin, että panen osoitteeni tänne.

        Ella:)
        Anna crocsulle e-mail osoitten :)


      • .
        crocuta_crocuta kirjoitti:

        Kato heti kun on pokkaa niin harjoittelet mun kanssa. Leffa, pizza ja crocsu yöpymään sohvalle.

        Mitä crocuta tarkoittaa suomeksi?


      • crocuta_crocuta
        . kirjoitti:

        Mitä crocuta tarkoittaa suomeksi?

        Se on jotain kovin feminististä... Hyeena.


      • SE
        ES kirjoitti:

        Enköhän mä joku päivä ole jo niin sekaisin, että panen osoitteeni tänne.

        Tai jos ny kuitenki tavattais eka keskustas vaikkapa jossain kahvilas.


      • Mette-Matilda

        Voi sua Ella, ei saa mökkihöperöityy.. Siihen jämähtää huomaamattaan =I
        Voisin vaik käydä sun kans kaupungilla kävelyllä ja drinksuilla.


      • pirun sosiaalistajat
        Mette-Matilda kirjoitti:

        Voi sua Ella, ei saa mökkihöperöityy.. Siihen jämähtää huomaamattaan =I
        Voisin vaik käydä sun kans kaupungilla kävelyllä ja drinksuilla.

        Aika hyvä tarjous Mette-Matildalta.... kannattaa harjoitella sosiaalista elämää naisten kanssa, siitä on sitten helpompi edetä pelottavimpiin otuksiin eli miehiin. :)


      • 1+1
        ES kirjoitti:

        Enköhän mä joku päivä ole jo niin sekaisin, että panen osoitteeni tänne.

        Ehkä kannattaisi ensin laittaa vaikka sähköpostiosoite ja sitten kirjoitella siihen vastanneiden kanssa vaikka viikko tai pari ja jos tuntuu olevan kiinnostusta niin sitten vasta tavata. Ja tapaaminen aina jossain julkisella paikalla, ei tämän palstan hörhöjä kyllä omaan kotiinsa kannata kutsua, ties mitä kirvesmurhaajia ovat.


      • Mette-Matilda
        pirun sosiaalistajat kirjoitti:

        Aika hyvä tarjous Mette-Matildalta.... kannattaa harjoitella sosiaalista elämää naisten kanssa, siitä on sitten helpompi edetä pelottavimpiin otuksiin eli miehiin. :)

        Mökkihöperyys on ikävä asia, syö ihmistä.. Tunnen myötätuntoa Essua kohtaan.
        Voisin olla Essun isosisko. Tuttavapiirissämme on myös hänen ikäisiään, joilla on ystäviä jne, jne. Tuttavien piiri laajenisi nopeastikin. Siis siinä vaiheessa kun siltä tuntuu. Jos vaan kestä ajoittaista semiörinämusiikkia, tai discoa :D Eikä aina tarvi olla radallakaan. Varsinkin kesällä on mukavaa, kun on ihmisiä, joiden kanssa voi käydä kaupunkikävelyillä, ulkoilmaleffassa, kirppareilla, mitä vaan. Pyöräillä rantsuun. Puhua ja ihmetellä.


    • Huomenna käyn leikkauttamassa hiukseni ja sit käyn kaupungilla hoitamassa yhden lahja-asian. - Ystävän kanssa kahvilla ja sit kotiin viettämään lauantai-iltaa ja saunomaan muksujen kanssa. - Sunnuntaina leivon ja laitan ruokaa seuraavaa viikkoa varten ja kuulustelen muksujen kokeisiin. - Ulkoilen jos on kiva ilma ja ainakin voisin tyhjentää lumia terassilta :)

    • nyyh nyyh

      Vietän koko viikonlopun yksin sisällä itkien omaa yksinäisyyttäni.

      • jackaroo

        Jos tiedät että noin voi käydä, niin eikö sitä kannattaisi ihan tietoisesti välttää? Ainahan sitä voi mennä vaikka käymään jossain, niin ei tarvitse koko viikonloppua yksin kokona viettää.

        Itsellänikin olisi varmaan tuollainen yksin kotona nyyhkyttäen viikonloppu jos en missään kävisi.


      • nyyh nyyh
        jackaroo kirjoitti:

        Jos tiedät että noin voi käydä, niin eikö sitä kannattaisi ihan tietoisesti välttää? Ainahan sitä voi mennä vaikka käymään jossain, niin ei tarvitse koko viikonloppua yksin kokona viettää.

        Itsellänikin olisi varmaan tuollainen yksin kotona nyyhkyttäen viikonloppu jos en missään kävisi.

        Mihin ihmeeseen sitä menisi?


    • Me

      Kuulen vaate kaapista protestin ;))

      Kai nyt aika ulkoilla korkokengät, hih ;)))

      • asedrftgyhuioklp

        Fake fake fake

        Kirjoita Me oikeaa suomea, kun kerran suomalaisena sitä osaat.

        Sun "virheissäsi" ei ole mitään logiikkaa tai toistuvuutta - ei oikeasti mene läpi. Puhuessa ehkä toimisi aksenttina, vaan ei kirjoittaessa. Koska et ole ollut palstalla erityisen miesvihamielinen, siitä ei ole sinulle vittuiltu, mutta nyt vitsi alkaa olla jo vanha ja väsynyt.

        Hih hih ;))))

        PS. Persut toiseksi suurin puolue!


      • rfwrferf

        Älä sitten kolistele niin että koko talo herää. kopkopkop


    • jee.

      pelaan dragon age 2:sta

    • 43r43r34r

      Ei ole mitään suunnitelmia, ihan nukkumista että jaksaa taas maanataina töihin.

    • 30-v. sinkkumies

      Rentoutumista, siivoamista, saunomista. Siinäpä normaalin viikonlopun ainekset tälle miehelle. Ja lisäksi yhdet (kolmannet) treffit on tullut sovittua viehättävän nuoremman naisen kanssa, katsotaan miten menee.

    • Samalla lailla kait se menee kuten muutkin päivät. No tänään olis tarkoitus saunoa sekä varmaan muutakin ehkä. Huomenna taidan vain olla vaan ehkä menis kävelylle riippuen säästä millainen on.

    • realismus

      Käyn shoppailemassa, kylppäriremontin hienosäätöä, lueskelen ja katson telkkua suklaata mättäen.

      • Läski Poliisi

        Ei kai vain tule liikaa energiaa jos suklaata mättää?


      • varattu nimimerkki
        Läski Poliisi kirjoitti:

        Ei kai vain tule liikaa energiaa jos suklaata mättää?

        Taidat säkin olla mättänyt liikaa donitseja koska sinusta on tullut läski poliisi...


    • varattu nimimerkki

      Huomisesta en vielä tiedä mitä se tullessaan..Mutta tänään olen antanut itselleni luvan olla sisätiloissa koska ulkona sataa jotain räpäskää (ainakin Hkissa), eikä kaupassakaan tarvi käydä.

      Voisin katsoa yhden leffan jonka ostin jo pari viikkoa sitten, ja sitten lukea kirjaa jonka laina-aika menee umpeen ensi viikolla. Haalin leffoja ja kirjoja, mutta sitten en kuitenkaa saa aikaiseksi katsoa/lukea, koska pyörin netissä jollain turhanpäiväisillä sivuilla..Musiikkia sentään voi kuunnella netissä ollessa, koska ostin juuri pari levyäkin.

      Huomenna kai pitäisi jotain urheilullista yrittää. Onneksi mulla ei ole täällä kotona mitään mässyä, "bikinikunto"-kausihan on edessä. Tosin bikinikuntoon pääsee niin, että ottaa vaatteet pois ja laittaa bikinit päälle..

    • sir_eino

      Eilinen meni viehättävässä naisseurassa. Tämäkin ilta menee viehättävässä naisseurassa mutta nainen pakotti mut kotiin vaihtamaan vaatteet koska haluaa syömään johonkin paikkaan minne ei voi mennä huppari/wifebeater päällä.

      Miten silitetään kauluspaita, anyone?

      • Utelias Eino

        Joko tänään saat?


      • sir_eino
        Utelias Eino kirjoitti:

        Joko tänään saat?

        No... Tuskin. Se haluaa edelleen tutustua minuun paremmin. Olisi varmaan kannattanut jättää mainitsematta että olen naisiin ja kaljaan menevä bipo.


      • Geino
        Utelias Eino kirjoitti:

        Joko tänään saat?

        Aika epäkohteliasta ja törkeää tiedustella tuollaisia.


      • Palstakyylä
        sir_eino kirjoitti:

        No... Tuskin. Se haluaa edelleen tutustua minuun paremmin. Olisi varmaan kannattanut jättää mainitsematta että olen naisiin ja kaljaan menevä bipo.

        Aika fiksu muija. Se on tosin vähän outoa että kuitenkin nukutte samassa sängyssä jos ette pane.


      • sir_eino
        Palstakyylä kirjoitti:

        Aika fiksu muija. Se on tosin vähän outoa että kuitenkin nukutte samassa sängyssä jos ette pane.

        Niin on. Ja outoa on sekin että se ihan selvästi sitä haluaa muttei vaan vielä suostu. Ääh...


      • Palstakyylä
        sir_eino kirjoitti:

        Niin on. Ja outoa on sekin että se ihan selvästi sitä haluaa muttei vaan vielä suostu. Ääh...

        Olen kateellinen.


      • Einarin keinot
        sir_eino kirjoitti:

        Niin on. Ja outoa on sekin että se ihan selvästi sitä haluaa muttei vaan vielä suostu. Ääh...

        Olisin niin vahingoniloinen jos Einolle napsahtaisi kaverikorttia. Hah! Mutta nussijamestari tuskin sortuu amatöörien virheisiin.


      • sir_eino
        Einarin keinot kirjoitti:

        Olisin niin vahingoniloinen jos Einolle napsahtaisi kaverikorttia. Hah! Mutta nussijamestari tuskin sortuu amatöörien virheisiin.

        No tuota... Minä alkaisin varmaan itkeä jos noin kävisi.

        En mä usko että kaverikorttia enää näytetään. En sano että se nainen minua poikaystäväkseenkään huolii mutta kyllä mä aika varma olen että se musta tykkää.

        Joko alamme seurustella tai sitten eroamme. Ilman kaverikorttia. Pysymme fb-kamuina ja onnittelemme toisiamme syntymäpäivinä ja silloin kun toinen päivittää parisuhdestatustaan niin että se on sinkun sijasta parisuhteessa. Vaikka se korpeaa ihan saatanasti.


      • Etikkamies
        sir_eino kirjoitti:

        No tuota... Minä alkaisin varmaan itkeä jos noin kävisi.

        En mä usko että kaverikorttia enää näytetään. En sano että se nainen minua poikaystäväkseenkään huolii mutta kyllä mä aika varma olen että se musta tykkää.

        Joko alamme seurustella tai sitten eroamme. Ilman kaverikorttia. Pysymme fb-kamuina ja onnittelemme toisiamme syntymäpäivinä ja silloin kun toinen päivittää parisuhdestatustaan niin että se on sinkun sijasta parisuhteessa. Vaikka se korpeaa ihan saatanasti.

        Mikä on tuollaisen tapailuvaiheen etiketti? Onko luvallista nussia muita siinä sivussa niin kauan kuin ei seurustella? Entä naisen?


      • Palstakyylä
        sir_eino kirjoitti:

        No tuota... Minä alkaisin varmaan itkeä jos noin kävisi.

        En mä usko että kaverikorttia enää näytetään. En sano että se nainen minua poikaystäväkseenkään huolii mutta kyllä mä aika varma olen että se musta tykkää.

        Joko alamme seurustella tai sitten eroamme. Ilman kaverikorttia. Pysymme fb-kamuina ja onnittelemme toisiamme syntymäpäivinä ja silloin kun toinen päivittää parisuhdestatustaan niin että se on sinkun sijasta parisuhteessa. Vaikka se korpeaa ihan saatanasti.

        Etkö sä olekaan kaveri sun exien kanssa?


      • 72w357yh3qw2
        Palstakyylä kirjoitti:

        Etkö sä olekaan kaveri sun exien kanssa?

        Exät on Einolle vakipanoja. Niitä voi aina välillä käydä panemassa.


      • sir_eino
        Palstakyylä kirjoitti:

        Etkö sä olekaan kaveri sun exien kanssa?

        Kahden viikon tapailu ei tee vielä tytöstä exää jos nyt erotaan.


      • sir_eino
        Etikkamies kirjoitti:

        Mikä on tuollaisen tapailuvaiheen etiketti? Onko luvallista nussia muita siinä sivussa niin kauan kuin ei seurustella? Entä naisen?

        Minä en nyt nussi muita ja jos sillä naisella on joku toinen niin varmaan jättäisin sen. Ihan itseni takia.

        Ei kai se kiellyttyä ole mutta jos siitä jää kiinni niin kyllähän se suhde on yleensä sitten siinä.


      • Geinarin Einot
        Etikkamies kirjoitti:

        Mikä on tuollaisen tapailuvaiheen etiketti? Onko luvallista nussia muita siinä sivussa niin kauan kuin ei seurustella? Entä naisen?

        Eikun ihan oikeasti haluaisin tietää naisten mielipiteen siitä että onko heillä heidän mielestään lupa nussia muita miehiä samaan aikaan kun "tapailee" jotain tai joitain muuta/muita miehiä? On niin omituisia käsityksiä välillä siitä mikä on tapailua, mikä seurustelua ja mitä saa ei saa tehdä ja sitten ei saisi suuttua siitä jos tapailuaikana on exän kanssa paneskellut tms.


      • Kalamies Koistinen
        sir_eino kirjoitti:

        Kahden viikon tapailu ei tee vielä tytöstä exää jos nyt erotaan.

        Exäksi muututaan vasta sitten kun on munaa uitettu karvakatiskassa.


      • sir_eino
        Kalamies Koistinen kirjoitti:

        Exäksi muututaan vasta sitten kun on munaa uitettu karvakatiskassa.

        Ei vaan sitten kun on seurusteltu.


      • Liian vaikeeta
        sir_eino kirjoitti:

        Ei vaan sitten kun on seurusteltu.

        Milloin tapailu muuttuu seurusteluksi? Liittyykö se seksiin? Voiko seurustella kahta viikkoa? Entä kuukautta? Entä jos "tapailee" puoli vuotta ilman seksiä? Voiko "tapailla" ja harrastaa seksiä mutta kyse ei ole seurustelusta?


      • ........

        Meettekö Sir Einoon syömään?


      • sir_eino
        Liian vaikeeta kirjoitti:

        Milloin tapailu muuttuu seurusteluksi? Liittyykö se seksiin? Voiko seurustella kahta viikkoa? Entä kuukautta? Entä jos "tapailee" puoli vuotta ilman seksiä? Voiko "tapailla" ja harrastaa seksiä mutta kyse ei ole seurustelusta?

        Kun fb-status vaihtuu.


      • 64awztrt
        sir_eino kirjoitti:

        Kun fb-status vaihtuu.

        Mistä sen tiesi ennen facebookia ja myspacea ja muita "sosiaalisia medioita"?


      • sir_eino
        64awztrt kirjoitti:

        Mistä sen tiesi ennen facebookia ja myspacea ja muita "sosiaalisia medioita"?

        Ei mistään.


      • 37y5awey7y4a73
        sir_eino kirjoitti:

        Ei mistään.

        Ok, eli ennen facebookia oli vain avoimia suhteita joiden aikana sai nussia kaikkia vastaantulevia naisia, mutta facebookin myötä on syntynyt yksiavioinen seurustelukulttuuri. Kertooko tää sun kehityksestä vai maailmassa vallitsevasta tilanteesta?


      • 36y4awy76wy6
        sir_eino kirjoitti:

        Ei mistään.

        Entä ihmiset jotka ei kuulu facebookiin (kuten minä). Onko minut tuomittu sinkkuuteen niin kauan kunnes löydän facebookin onnelan?


      • pirun sosiaalistajat
        Geinarin Einot kirjoitti:

        Eikun ihan oikeasti haluaisin tietää naisten mielipiteen siitä että onko heillä heidän mielestään lupa nussia muita miehiä samaan aikaan kun "tapailee" jotain tai joitain muuta/muita miehiä? On niin omituisia käsityksiä välillä siitä mikä on tapailua, mikä seurustelua ja mitä saa ei saa tehdä ja sitten ei saisi suuttua siitä jos tapailuaikana on exän kanssa paneskellut tms.

        Lupa on yksi asia, kannattaminen ja haluaminen toinen. Itse en nussisi yhtä jos tapailisin toista.

        Jos mies jota tapailisin, tekisi niin, en pitäisi oikeutettuna saada itkupotkuraivaria (no kotona sen saisin, mutta se on eri asia:) ) Mutta ilman muuta se vaikuttaisi niin, etten ko. miehen tapailua enää jatkaisi. Eli en haluaisi suhdetta miehen kanssa, joka tapailun aikana nussisi muita,


      • Sosiaalielätti
        pirun sosiaalistajat kirjoitti:

        Lupa on yksi asia, kannattaminen ja haluaminen toinen. Itse en nussisi yhtä jos tapailisin toista.

        Jos mies jota tapailisin, tekisi niin, en pitäisi oikeutettuna saada itkupotkuraivaria (no kotona sen saisin, mutta se on eri asia:) ) Mutta ilman muuta se vaikuttaisi niin, etten ko. miehen tapailua enää jatkaisi. Eli en haluaisi suhdetta miehen kanssa, joka tapailun aikana nussisi muita,

        Ihanaa kun sä puhut nussimisesta.


    • singleleleee

      urheilua, telkun kattelua, koirien kanssa olemista, kavereitten näkemistä. Ehkä baariin. Mutta luultavasti tänään vain saunotaan ystävien kanssa ja ens vkl on sitten baarivkl. Tällaista se aina on. Joskus on tosi kiire ku on paljon menoja ystävien kanssa ja joskus rauhallisempaa, jolloin sitten urheillaan ja katotaan telkkua ja pyöritään netissä. Ihan ok elämää, kun viimisen vuoden on seurustellu. Molemmissa hyvät ja huonot puolet. Sinkkuudessa ehdottomasti hyvä on se että voi omistaa kaiken aikansa kavereille ja uusille kokomuksille (yhden illan jutut on ihan jänniä)
      T. 21 vuotias sinkkunainen

      • Nussumees

        Ihanaa. Mä menen tänään baariin etsimään naista nussimaan kanssani. Ehkä tavataan ;)


      • Nussumees
        Nussumees kirjoitti:

        Ihanaa. Mä menen tänään baariin etsimään naista nussimaan kanssani. Ehkä tavataan ;)

        Miksi sain miinuksia. Sanoin vain suoraan sen minkä muut sanoo nätimmin. "Lähdetään kavereitten kanssa radalle." Ihan sama asia mutta kiertoilmauksia käyttäen.


      • kylläpä ootte
        Nussumees kirjoitti:

        Miksi sain miinuksia. Sanoin vain suoraan sen minkä muut sanoo nätimmin. "Lähdetään kavereitten kanssa radalle." Ihan sama asia mutta kiertoilmauksia käyttäen.

        pihalla.
        tämä lähtee nyt kaupunkikävelylle, ehkä tanssahtelemaan. soolona.
        ja tiedän jo etukäteen torppaavani kaikki. eli se siitä sun teoriastasi.


      • sinä ja sun teorias
        kylläpä ootte kirjoitti:

        pihalla.
        tämä lähtee nyt kaupunkikävelylle, ehkä tanssahtelemaan. soolona.
        ja tiedän jo etukäteen torppaavani kaikki. eli se siitä sun teoriastasi.

        Ai sulla on pillussa lukko jo ihan valmiiksi. Oi oi. Itsenäinen nainen. Ootpa tosi ihana.


      • miten voi tietää
        kylläpä ootte kirjoitti:

        pihalla.
        tämä lähtee nyt kaupunkikävelylle, ehkä tanssahtelemaan. soolona.
        ja tiedän jo etukäteen torppaavani kaikki. eli se siitä sun teoriastasi.

        älä vastustele. mieles tekee kuitenkin.


      • ..juu..
        sinä ja sun teorias kirjoitti:

        Ai sulla on pillussa lukko jo ihan valmiiksi. Oi oi. Itsenäinen nainen. Ootpa tosi ihana.

        on ihan kirjaimellisesti.
        joskus saattaa käydä häivähtävä ajatus.. mutta kun sydän on muualla.. niin ei kiinnosta muut.


    • freedo.m1977

      Tämä päivä on mennyt katsellessa Stargate Atlantiksen 4. kautta ja sitten pelatessa Xbox -konsolillani Star Wars - Knights Of The Old Republic roolipeliä. Vie hyvin aikaa!
      Ilta menee varmaan samoissa merkeissä. En itke yksinäisyyttäni vaikka toki se väillä vaivaa. Mutta pelit, tv-sarjat ja kirjat pitävät mielen keinotodellisuuksissa ja poissa tästä kylmästä karusta todellisuudesta. Eskapismia parhaimmillaa! :D

      Näin se menee..koko loppuelämä.

    • ihmisnainen

      Lauantai meni töissä ja ylitöissä. Paistoin vähän pyttipannua ja datailen tässä.
      Flunssan päälle lyömä keuhkoputken rohina ja yskä pitää kotonasohvan kulmassa.

      Ehkä vähän sooloseksiä netin avulla jos saan yhtään fiilistä.

      Näinhän se sinkkunaisillakin menee. Huomenna nukun pitkään ja teen rästihommia.

      • Ihmissusimies

        Aikun söpöä kun puhut sooloseksistä etkä runkkaamisesta. Minkälaista virikettä ihmisnainen etsii netistä sooloseksinsä kiihokkeeksi?


      • ihmisnainen
        Ihmissusimies kirjoitti:

        Aikun söpöä kun puhut sooloseksistä etkä runkkaamisesta. Minkälaista virikettä ihmisnainen etsii netistä sooloseksinsä kiihokkeeksi?

        Ihmisnainen etsii n. 15 minuutin pätkää missä on oikeaa aitoa kiihkeää rakastelua.
        Se ei ole helppoa koska minulle on paha turnoff kurkkuun tai kakkoseen työntelyt. sillon pistän poikki katselun.

        Miehellä hyvä erektio ja kokonaisvaltainen kiihkeys on oleellisinta. Nainen ihan luonnollisena, ei silikooneja tms. luonnottomuuksia.

        Minulle sooloseksi on valinta koska en hyväksy seksiä parisuhteen ulkopuolella ja sitä parisuhdetta ei ole ja tuskin tuleekaan. Olen erittäin tyytyväinen tähän olotilaan.


      • Ihminen minäkin
        ihmisnainen kirjoitti:

        Ihmisnainen etsii n. 15 minuutin pätkää missä on oikeaa aitoa kiihkeää rakastelua.
        Se ei ole helppoa koska minulle on paha turnoff kurkkuun tai kakkoseen työntelyt. sillon pistän poikki katselun.

        Miehellä hyvä erektio ja kokonaisvaltainen kiihkeys on oleellisinta. Nainen ihan luonnollisena, ei silikooneja tms. luonnottomuuksia.

        Minulle sooloseksi on valinta koska en hyväksy seksiä parisuhteen ulkopuolella ja sitä parisuhdetta ei ole ja tuskin tuleekaan. Olen erittäin tyytyväinen tähän olotilaan.

        Itse etsin ihan samanlaista aitoa menoa. Pistä vinkkiä mistä löytää. Harvoin löytää muuta kuin teeskenneltyä silikoniähkimistä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      258
      5434
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      79
      3184
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2832
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2269
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      82
      2086
    6. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      48
      1876
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1707
    8. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1675
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      25
      1647
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      253
      1494
    Aihe