Rippijuhlani lähestyvät pian, enkä oikein tiedä mitä pukisin päälleni. Olen vähän isompi kokoinen tyttö enkä viitsisi laittaa juhlaan hametta, koska ne eivät näytä oikein hyvältä päälläni. Mietin suoria housuja, mutta näytänkö sitten liian tätimäiseltä? Ajattelin myös valkoisten farkkujen ja jonkun juhlavamman paidan yhdistelmää, mutta ovatko farkut liian arkiset?
Olisiko kellään mitään vinkkejä/ideoita miten minun kannattaisi pukeutua? :)
Mitä rippijuhliin?
4
318
Vastaukset
- pitoemäntä
mustat suorat housut muodikas tunika tai liivi jonka pääntie on (hyvänmaun rajoissa) syvään uurrettu. Liivin kanssa ihonmyötäinen, ei kiristävä pusero pitkähkö kevyt huivi. Hiuksiin runsaasti volymia, ehkä iso nuttura ja tyylikkäät riippuvat korvakorut.
- Kiitus...
Juu kiitos vinkeistä! Muita ehdotuksia? :))
- herzz
Mulla sama ongelma, päädyin juhlavaan tunikaan, jonka kanssa legginssit ja ihan vaan jotkut tennarit
- kivoja toppeja
Legginsit ja kaprit on kanssa nyt IN.
Valkoiset tai mustat kaprit ja joku kiva värikäs tunika/toppi ja tarvittaessa olkapäät peittoon isolla huivilla, bolerolla, jakulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346