hoivaamisvietin ???
miul on sellanen vaikutus naisiin et kukaan ei haluu hoivata, ei ikinä oon halunut, ei ees oma äiti.
eli mikä perkele miussa on vikana ku miuta ei hoivata?
miks jotkut miehet herättää naisissa
6
84
Vastaukset
- florencie
Sä et ole juoppo, etkä kriminaali.
Jos susta tulee jollain tapaa reppana, niin sitten naiset alkaa parveilee. Tuskin sinussa mitään vikaa on. Hoivaamisvietin laukaisemiseen täytyy aivojen mielihyväkeskuksessa tapahtua jotakin, mutta en tiiä mitä :)
Poikani on aina pitänyt silittelystä ja rapsuttamisesta. - Jo päiväkodissa omatäti osasi rauhoittaa ylikierroksilla käyvän pojan ottamalla hänet syliin ja silittämällä hänen ihoaan selästä ja vatsasta. - Yhä edelleen poika tulee syliini tai kellahtaa viereen kuin koiranpentu ja sanoo "rapsuta" XD
Tyttäreni on sen sijaan aivan eri luontoinen. - Hän odottaa taustalla, että hänet huomataan, mutta ei itse pyydä mitään; ei halaamista eikä syliin ottamista. Täytyy aina pitää mielessä antaa hänelle yhtä paljon hellyyttä kuin pojalle, joka taas pitää aina huolen siitä, että hänet huomataan.
Tästä lähtökohdasta ajattelen, että ehkä ne hoivaamista osakseen saavat miehet osaavat jollakin tavalla, sanattomastikin, pyytää sitä. - Toiset ovat sitten niitä, jotka vain katsovat kaihoisasti, että heidätkin huomattaisiin ja hekin saisivat yhtä paljon hellyyttä ja huomiota ?toi voi pitää paikkansa,mie ku en juuri tykkää et miuta liikaa lähestytään saati et kosketellaan
- --------------------
Sie ny oot sellanen... heh, vastaankin muualle.
- bluikkis..
Jospa ne on suloisia joita hoivataan? :)
Outo homma, sinussahan on kaikki hoivattavan rentun ainekset. Tai sitten et vain osaa ottaa sitä vastaan.
Joo, veikkaan jälkimmäistä, jos niin on kuin väität.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604853
- 743966
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2513561- 1183138
- 482944
- 232618
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192246Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2602230- 381943
- 1081892