Vaatteita isoille naisille?

-Minnis-

Oiskos kellään jakaa mitään suomalaisia netti sivuja mistä vois löytyä juhlavaatteita isoille naisille (46-60) ja ihan vain tavallisiakin. (Ei Ellos, saanu pettyä siihen jo parikin kertaa vaatteiden suhteen) Minä kun en tunnu löytävän mitään suomalaisia sivuja, ainoastaan ulkolaisia ja niiltä on vaikea tilata. Kiitos jos joku vaan auttaa! :)

46

8402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutustu www.isotkoot.com -sivustoon! siellä on mm. kauppahakemisto.

      • sj123

        Onneksi suomalaisten ja pohjoismaisten verkkokauppojen tarjonnasta löytyy tarjontaa kaikkiin tarpeisiin ja kokoihin http://bit.ly/Muotia_verkosta , useimmissa verkkokaupoissa etuna on, että voi ilmaiseksi palauttaa jos ei satu sopimaan se ostettu tuote.


    • Makkkarat piiloon

      Minä taas olen etsiskellyt napakoita elastisia pyöräilysortseja samaa kokoluokkaa, mutta ei vaan tahdo löytyvän. Jos jollain olisi vihjeitä olisin kovasti kiitollinen.

      • Toimii kyllä

        Pyöräilysortseja on nyt taas myynnissä Cellbesillä. Ihan 64 kokoon saakka.

        Hinnat taisivat olla 10 € ja ylöspäin per kpl.


      • LeatherLoverHki

        Ja Jills:istä 'nahkahame'😉


    • mariska70

      Googleta, että isot koot, niin ainakin löytyy isoja kokoja tarjoavia verkkokauppoja. Äkkisiltään tulee mieleen Misura, Shopninka ja Be Divine, löytyisikö niistä mitään?

      • jglöjtljr

        bigoliver.fi


      • telone

    • Dzone

      Jos itse ompeleminen kiinnostaa, löydät helposti kivoja kaavoja juhla-asuihin ym. osoitteesta www.leikkaa-ompele.fi. Kokeile. Voisi ehkä löytyä jotakin sopivaa Sinullekin.

    • bb

      Istuvat ja muodikkaat bilevaatteet www.fullfigure.fï

    • Namumaistuu ja näkyy

      Turun Wiklundilla ainakin myydään S.by SOliveria, mikä on isojen tyttöjen mallistoa. Olen itse kokoa 50, mutta en halua mitään mummuvaatteita. Myös H&M myy ihan kivoja perusvaatteita, mutta laatu nyt on sitä ja tätä. Joskus löytyy myös Stockmannilta niiden Global- mallistosta, mutta ennemmin sporttisia.

      • Mamma Turusta

        Ei tolla Oliver-merkillä ainakaan mitään juhlaa nyt ollut. Muuta kivaa kyllä, mutta itse löysin juhlavaatteet Lorellalta.


    • Kiepa

      Katsoppa uusi liike www.fullfigure.fi Itse tilasin juuri ekan paketin sieltä!!!

      • pötky

        huhhuh, olipas kamalia rytkyjä tuossa virmassa


    • herzz

      Englannin kielinen, mutta todella mahtava paikka! : http://www.yoursclothing.co.uk/
      tilausten saapumisessa saattaa tosin joskus vähän kestää, mutta hyvä valikoima ja paljon kokoja

      • adele 4204

        Ihania vaatteita... kiitos vinkistä :) Pitääköhän koot paikkansa?


      • herzzz
        adele 4204 kirjoitti:

        Ihania vaatteita... kiitos vinkistä :) Pitääköhän koot paikkansa?

        Koot ovat pitäneet hyvin paikkansa :) Ja ainakin mun kohdalla kaikki vaatteet ovat olleet juuri spivia.


    • Babylicious

      Huomasinkin jo listalla fullfiguren, itse en diggaa mummo-mamma-asuista ja olen todella ilahtunut sähäkämmästä valikoimasta :)

    • Tinde84

      Itse oon käyttänyt paljon brittien Monsoon -ketjua, joka rupesi vasta lähettämään suomeenkin. Tässä linkki omaan blogiin, jossa just hehkuttelin niiden valikoimaa ja muutakin plus -muotia :) Onneksi nykyään ihan perusmerkeiltäkin löytyy hyviä plus -vaatteita, mutta kannattaa olla kranttu sen kanssa, mitä hankkii! Osa on valitettavasti huonompilaatuisia..

      http://tiinaneuvoo.blogspot.com/2011/04/tinde-neuvoo-isoja-siskoja.html

      ja vinkkejä juhlaan:

      http://tiinaneuvoo.blogspot.com/2011/04/juhlahumua.html

      tinde

    • turqoosi2

      itse löysin ihan tuurilla kivan mekon alkukesän juhliin... ja ihan seppälästä Seppälä Woman -mallistosta. Eli ei isojen tyttöjen...
      aivan superihana mekko! kokoa 48 olen.

    • yks vaan

      Klingel.fi

    • ohessa mittaa
      • makuasia ko?

        Kaameita mummo-vaatteita!


      • helooooo
        makuasia ko? kirjoitti:

        Kaameita mummo-vaatteita!

        No siinähän lukeekin et seniori vaatteet!!!!!!! Hei haloo on iäkkäämpiäkin ihmisiä!!!!!!!!!!


      • LadyManhattan29

        Johan oli pirun rumia.


    • towardthebrightlight

      Misuraa kannattaa katsoa, siellä on vaatteita ainakin kokoon 56 asti. Heillä vaan usein ikävä kyllä vaatetta on saatavana vain yhtä kokoa, niin että valinnanvaraa ei aina ole paljon.

      Jos on mahdollisuus tilata ulkomailta, ja on kiinnostunut gootti/historiallishenkisistä vaatteista, kannattaa ehdottomasti tsekata http://darefashionusa.com/daretowearhome.html. Hintaa noilla kyllä on (yleensä about 60$) ja postikulujakin kertyy aika paljon kun Suomeen asti tilaa.

    • gggggg_
    • xollukka

      Mitä isoja kokoja nuo huutonetin vaatteet muka ovat? ihan normaaleja kokoja.

    • Netti-Nella

      Googlatkaapa esimerkiksi "Outin Vaatehuone". Uusi kotimainen verkkokauppa jossa naisten vaatteita 42-58 kokoisille!

      t.Nella

    • towardthebrightlight
    • stupid girl
    • rouva kokoa 52

      tutkin kq:n sivuja (jotka ovat tosikamalat, btw): saahan siellä olla isoja kokoNUMEROITA, mutta kun vaatteiden mittoja katsoo, niin totuus paljastuu....
      esim. koossa 52 kainalo-kainalo -mitta on 56 senttiä!!! vastaa suomen mitoituksessa kokoa xl.

    • Rouva 52-54

      Minäkin tutkin kq-sivuja ja kyllä mitat ovat aivan kokoa vastaavat (kun kokojakin löytyy 60 asti mittoineen...) ...Ja hinnatkin tuntuvat olevan OK. Itse arvostan sitä, että XL-vaateliike todella myy kattavasti XL-vaatteita eikä 42-50 kokoja, kuten monessa nettikaupassa kuitenkin sitten loppujen lopuksi on. Asiakaspalvelukin on tärkeä (en varmaan ole ainoa sitä arvostava :=)!

    • rouva kokoa 52
    • BrittiKukka

      Olen jo muutaman vuoden ajan tilannut vaatteeni (myös pääsääntöisesti kengät, laukut, asusteet) verkkokaupoista Briteistä. Tietysti matkoilta tarttuu mukaan laukullinen vaatteita :) ! Suomessa on todella surkeat valikoimat isoille naisille ja usein ne on myös niin mummomallisia säkkejä että... Annan tässä muutaman vinkin UK verkkokaupoihin. Olen itse tilannut näistä ja kaikki sujunut erittäin hyvin ja hyvinkin nopeilla toimituksilla (etenkin Asos!). Luottokortti tarvitaan ja sähköpostiosoite.

      www.evans.co.uk
      www.yoox.com
      www.asos.com
      www.yoursclothing.co.uk/
      www.dorothyperkins.com
      http://int.debenhams.com/fi/shop


      Näillä kaikilla on usein alennusmyyntejä ja etenkin nyt on ulosheitto alet kesäsesongista. Monesti sähköpostiin tulee tarjouksia ja extra alennuksia vielä alennusten päälle! Rohkeasti vaan tilailemaan :)

    • isojen maksu
    • naistenvaatteitakoetsit
      • Tietoa_kaipaava

        Avasin tämän ketjun kun ensi kesäksi tarvitsen juhlapukua pojan karonkkaan. En kylläkään lukenut tarkasti koko ketjua kun aloitus on niin vanha, eikä päivityksiä ole ollut muutamaan vuoteen. Mutta en kyllä mitenkään miellä hupparia juhla-asuksi, joten löytyisikö tuoreita vinkkejä juhlapuvuista kuten aloituksessakin kaivattiin.


      • Ladyinblackiestblack

        Juu, pulskatkin tahtoo jotain seksikästä päällensä eikä mitään nuhrusia huppareita.


      • ironlady

        Tuollasia junttihuppareita en päälleni laittais ilmaiseksikaan.


    • big-size
      • EerikaK

        No nyt on vähän seksikkäämpiä asuja eikä mitään mummosäkkejä.


      • NamHerkkua

      • Anonyymi

    • santtuliini

      Oon tenhyt ite ja kauheen näköisiä on tullut. =/

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe