alkoholi provinssissa

:):)

Saako täysi ikäisenä viedä omia alkoholijuomia (esim. kaljaa) festarialueelle vai mikä on käytäntö ? enkä nyt tarvii mitään saarnaa siitä ettei sinne mennä ryyppäämään vaan katsomaan bändejä : D

9

766

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...
      • :o

ei oikein tajunnu tosta että saako viedä alueelle ja miten niitä voi viedä. eli saako omia juomia viedä ollenkaan festari alueelle ? ja jos saa niin pitääkö ne kaataa portilla johki tuoppeihin vai häh. vähän epäselvää

• jepapa

Yleensä festarialueille ei saa viedä kukaan mitään alkoholia. Ainakin oman kokemukseni perusteella, en oo provinssissa kyllä koskaan ollut.

• jimmy.eat.worms

ne kaadetaan..ainakin aikoinaan tuoppiin..eli jos on kolmetoista koria kaljaa ni siittä ovelta si saa raijata aika lavan tuoppeja..onko niissä joku määräraja on si asia eri.

• provinssiouje

Olen ollut vuosina 06, 07 ja 08. Tällöin ainakin sai viedä muovituopeissa. Eli porttien edustalla on "koju" missä ihmiset ottaa vastaan tyhjiä pulloja ja jakaa muovituoppeja. Eli kun viet yhden tyhjän pullon saat yhden tuopin johon voit kaataa oman juomasi. Ja varmaan niin paljon kun pystyt kantamaan. Itselläni on tuo maximi ollut kaksi kun kaksi kättä vain löytyy. Joskus olen mennyt alueelle sisään myös siideripullo hupparin taskussa. Mutta kai nuo tuopitkin ihan kivasti hetkeksi riittää:) Sitte vaan lisää hakemaan juomaa kun loppuu.

• huhuhes

joku sano että nykyään ei enää ole tota tuoppi mahollisuutta : / no mut sen näkee kuukauden päästä :D

• Einiinavuton
    • avuttomat

kaikki juomat (mukaanlukien alkoholi) kaadetaan porteilla muovituoppeihin, joita saa tyhjää panttipulloa vastaan. Näin on ollut joka vuosi, ja on vastaisuudessakin.

• nönnö

Enää ei tuoppeja saa. Eli et saa viedä alkoholia alueelle.

Narikkaan voi jättää tyhjän muovipullon tai avaamattoman limupullon saa viedä sisään. ei muuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      187
      3076
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2626
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2240
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1886
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1793
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1691
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      104
      1509
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1176
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1130
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1089
    Aihe