Aah, siinä vasta tosi sitkeä taistelijaluonne, sen on tämän talven menestys kyllä osoittanut. Kuitenkin hän on aina yhtä iloinen ja reilu. Hänet kyllä kellistäisin, jos voisin.
Kaisa Mäkäräinen
3
660
Vastaukset
- ,,,
Miettikää, Kaisa on suunnilleen saman pituinen kuin tämä uusi miss Suomi, painaa yli kymmenen kiloa enemmän ja silti on yhtä hoikan näköinen mutta vaan timmimpi. Se siitä miesten kilotietoudesta.. Upea iloinen tyttö! :)
- ....................
Öhh...olipa huono vertaus kiloihin liittyen: missi vs huippu-urheilija. Idioottikin tietää, että lihas on läskiä painavampaa. Miten tämä nyt kertoo miesten huonosta kilotietoudesta? Vai tarkoititko, että miehillä on hyvä kilotietous?
- Lars Koistinen
Veit "sanat suustani" sillä olin juuri kirjoittamassa tälle palstalle että Kaisa on kyllä viimeisenpäälle ihanne nainen. Vaalea urheilullinen "elovehnä/naapurin tyttö" ja lisäksi luonne vaikuttaa sopivan jämäkältä, miellyttävältä ja rehdiltä kuten suomalaisnaisen tulisi ollakkin. Tyylikkyydestä en tiedä kun en ole Kaisaa nähnyt kuin urheiluvaatteissa - mutta kroppa on niin hyvin hiihdon ansiosta muodostunut että luultavasti Kaisa näyttää hyvältä vaikka "perunasäkissä" kuten Marilynkin aikoinaan...ONNITTELUT KAISALLE !!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024772Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493222Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852969- 811727
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411490450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071312- 161039
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah29963Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj106961Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40961