Jos olet sinkku, syy voi olla tässä

paskako?

14

507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla osuu tuo 5:s kohta. Se on valitettavaa, mutta totta.

      • ktyityjgy

        Mulla myös tuo 5:s kohta. Tottunut jo aikalailla yksinoloon...


    • sama homma

      täällä, vitoskohta on liiankin totta. Ehkä sitä kuvittelee, että ei tarvitse muita kun on tarpeeksi kauan yksin. Sitten taas kun olisi jonkun kanssa niin varmasti ajattelisi, että miten sitä on voinut elää yksin.

      • Ja vielä:

        Sitten voi käydä niinkin, että kun on jonkin aikaa jonkun kanssa, rupeaa toivomaan, että olisipa taas sinkku taas.


    • Valitettavasti toi 5 on aika osuva. Se on vaikeaa kun ei ole ikinä seurustellu, ei vaan kukaan ikinä oo kiinnostunu, ollu aina kaikille naisille vaan kiva kaveri jolle on ollu kiva purkaa sitä vihaa omasta paskasta miehestä mut silti ollaan yhdessä. En tiiä mut on vaan tuomittu oleen yksin, näin se on vaan.

    • elämä on

      "Moni nainen yleistää aika pahasti sitä jos yksi mies on paska niin on myös muut."

      Tietäisitpä vaan kuinka moni mies tekee näin, valehtelematta kaikki miehet joita olen tavannut ovat olleet jollain tavalla traumatisoituneita tai yliherkistyneet jostain asiasta aikaisemmissa naissuhteissaan ja seuraavat naisethan siitä saavat kärsiä. Jos vaikkapa edellisellä tyttöystävällä on ollut syömishäiriö, mies alkaa vahtia seuraavaa tyttöystävää ja tämän syömisiä, ja kehittää seuraavallekin tyttöystävälle syömishäiriön vaikka väkisin. Pakkohan nyt seuraavankin on olla samanlainen kuin edellinen. Tai jos edellinen nainen on pettänyt miestä, sehän tarkoittaa sitä että seuraava tyttöystävä ei saa sitten käydä missään yksin tai tyttökavereiden kanssa. Ettei sekin vaan petä. Mies tietysti voi kulkea omia menojaan, mutta tyttöystävän on otettava kantaakseen edellisen naisen tekemät virheet.

    • niin mutta

      "Tai jos edellinen nainen on pettänyt miestä, sehän tarkoittaa sitä että seuraava tyttöystävä ei saa sitten käydä missään yksin tai tyttökavereiden kanssa. Ettei sekin vaan petä."

      eikös tuo ole aika ymmärrettävää käytöstä jos on tullut petetyksi.

    • elämä on

      Ei minusta. Ei voi olla oikein että seuraava seurustelukumppani joutuu sijaiskärsijäksi edellisen tekemien virheiden vuoksi. Vaikka edellinen pettikin, ei seuraava silti kuitenkaan petä, välttämättä. Mutta jos ei pysty luottamaan, on parempi sitten erota. Ei ketään voi sulkea kotiin ja sanoa että mä lähden nyt poikien kanssa kaljalle, heippa, mutta sä et sitten poistu kotoa sillä aikaa koska en luota siihen ettet petä.

    • Sivusta katsova

      Aika moni mies on ollut paska. Väkivaltaa ja koulukiusaamista, ahdistelua, raiskausyritys. Isä heittää pihalle kun uusi nainen vaatii sitä. Seurustelyritykset kaatuu siihen että ei ollakaan valmiita vielä, eksän jäljitä pitäisi terapeutiksi alkaa, alkoholiongelmaisia. En silti pidä kaikkia miehia paskoina, vaikka kyllä tuommoinen syö luottamusta ja tekee varautuneeksi. Helmiäkin on, eivät vain osu omalle kohdalle tai en osaa tunnistaa sitä kuka välittää oikeasti.

      Yksin on vaan niin paljon helpompaa.

      • --->

        Totta suurin osa miehistä on paskoja. Hyvät on varmaan jo varattu. Joten se siitä.


      • hmm...
        ---> kirjoitti:

        Totta suurin osa miehistä on paskoja. Hyvät on varmaan jo varattu. Joten se siitä.

        eikös ne paskatkin ole olleet varattuja siihen asti kun on todettu paskaksi ja jätetty? Elikkä varattukin voi olla paska siihen asti kunnes jätetään. Moni nainen varmasti ajattelee, että jos mies on ollut pitkään sinkkuna niin mies on varmasti paska kun ei ole kelvannut suhteeseen.


    • Me

      Tuskin nyt.

      Jos itse ei osaa kohdella ihmisiä hyvin niin turha syytä KAIKKI miehiä omista tyhmistä virheistä.
      Ja metsä vastaa niin kuin huudat.

    • Noista muhun osuu, toiset enemmän ja toiset vähemmän, riippuen sinkkuuden vaiheesta.

      1. exä.
      -Kyse ei ole varsinaisesta exästä mutta kuitenkin mies joka jäi jumittaan päähän eikä sitten millään meinannut muut kiinnostaa.

      3. Huono parisuhde.
      -En minä muuttunut miksikään _kaikkia_ miehiä vihaavaksi/syyttäväksi jne mutta kieltämättä huonot kokemukset nostaa kynnystä yrittää uudelleen. Mitä kauemmin erosta, sen vähemmän sitä muistaa ja uusi saa tilaisuutta.

      5. Yksinäisyyteen tottuminen.
      -Tämä on suurimpia syitä.

      Lisäksi mulla on hieman huonohko itsetunto joissain asioissa ja erittäin pahoja pitkäaikaisia vaikeuksia takana joten ei meinaa kehdata päästää ketään lähelle koska muutenhan ne saa tietää kuinka huonosti menee. Tosin tilanteeni alkaa paraneen, joten mitään ihan hirveää paniikkia ei sen suhteen enää ole. Tietysti kun oli vaikeudet suurimmillaan, ei riittänyt voimavaroja edes harkitseen jotain suhdetta (moneen vuoteen), koska se suhde syö myös voimavaroja, joita ei siis ollut. Nyt mä olen päässyt mielestäni ihanteelliseen mielentilaan että en todellakaan esitä mitään mitä en ole ja jos mahdollinen mies mut silti hyväksyy niin se on hyvä. Jos ei hyväksy niin en jää asiaa itkeen tai masenteleen. En mä tietyille asioille mitään voi eikä ne ole edes minun aiheuttamia/tekemisä joten jos en kelpaa sen vuoksi, nin antaa olla. Tarkemmin ajateltuna on vaan hyvä että menee pois. En mä halua miestä joka ei hyväksy minua sellaisena kuin olen tai ymmärrä elämää ylipäätänsä. Kaikki ei mene aina niin kuin itse haluaisi tai olisi joskus sunnitellut, ja jos vielä mun taakkaa lisää syyttämällä sellaisesta mille en mitään voi, niin joutaa mennäkkin. On niitä suvaisevaisempia ja vähemmän pinnallisiakin miehiä olemassa

    • särkynyt_usein

      itse olen sinkku, koska se nainen, joka pyörii ajatuksissa on juuri
      ensimmäisen, kolmanne ja viidennen kohdan tyyppi.

      oli todella ärsyttävää kuunnella erään exän hyvistä ja parhaista puolista, joita itselläni ei ollut,

      ja toisaalta toisen exä huonoista puolista, joita ei enää halua nähdä.

      ja se, että ei halua ketään sotkemaan arkea.

      mutta, en jaksa kärsiä ja odotella sellaista, mitä en välttämättä koskaan enää saa, vaikka yritin.

      mutta ajatuksissani hän vain pysyy. :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      258
      5434
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      79
      3184
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2832
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2269
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      82
      2086
    6. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      48
      1876
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1707
    8. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1675
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      25
      1647
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      253
      1494
    Aihe