olin tuossa viime iltana (20.3) keikalla helsingissä. siellä oli paljon väkeä, olen lyhyt ja pieni kokoinen joten mua tyyliin heiteltiin ympäri kenttää. selkäni oli melkein kokoajan ihme asennoissa, sit loppu keikasta selkääni iski kamala kipu. tuntui kuin ei voisi liikkua, mua tönittiin, joten en päässyt menemään syrjempään. kun keikka loppui, en pystynyt kumartumaan ja ala selkä oli tosi kipeä. käveleminenkin alussa oli tosi kivuliasta, enää kävely ei tuo kipua. mutta kumartuminen ja istuminen tekee kipeää. onko mahdollista että selkäni on venähtänyt? otin illalla 600 buranan se autto noin tunnin ja taas iski kipu. yleensä en syö särkylääkkeitä, joten en uskalla ottaa enempää buranaa. yleensä otan sen 300buranan jos on särkyä.
kannattaako mun mennä tänään lääkäriin vai odottaa pari päivää et helpottaako kipu?
laitoin juuri äsken kylmävoidetta, jos se edes vähän auttaisi. olisiko muita vinkkejä mikä auttaisi?
selkä venähtänyt..?
mcr fani
1
197
Vastaukset
- jokueräs
Minä odottelisin parisen päivää, jos vaan pärjäät kivun kanssa kotona.
Esimerkiksi tässä on hyvät ohjeet selkäkivun omahoitoon: http://www.yths.fi/terveystieto_ja_tutkimus/terveystietopankki/114/selkakivun_(akillisen)_itsehoito-ohjeet näillä ohjein miä oon moneen kertaan saanut selän taas ihan kuntoon.
Jos kipu kestää viikkoja tai pahenee, niin mene ihmeessä lääkärille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840