Lada Niva taitaa olla maasturien kunkku

Nivaman

Lada Niva on maasturi numero uno. Olen ajellut parilla sellaisella ja pakko sanoa, että parempaa ei ole. Mökille menee kuin vettä vaan ja takasinkin pääsee. Nelivetoset farmarit ei joka talvi pääsekään mun mökille, mutta Niva kyllä. On siinä huonojakin puolia. Takaluukun aukaisukahva on hassussa paikassa ja kaupunkikulutus hitusen isohko. Mutta näitten kanssa voi elää, kun plussaa on kompakti koko, kiva etupenkki, maavara ja helposti hahmotettavat kulmat. Vaimon edelliset Mersut ja Paskatit häviävät sille ihan 6-0.

4

533

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CCCPEEE

Mikä malli sulla on?

• Nivaman

Vuoden 08.

• Autonen

Joo aika menijä toi uus Lada Nivakin mitä mainospuheisiin on luottamista 22 cm maavara, kohtalaisen kevyt n. 1200 kg omamassa, 40 asteen sivukallistus ja peräti 58 asteen nousukyky.. en vaan tiedä miten noi kulmat käytännössä toteutuu, mut kaipa se Igor on siellä sen testannut. Olisipas mukava päästä itekkin jonnekkin testaamaan...

• suskamies

hmmm.. mihin se perustuu sitten, että mun piti kiskoa omalla suzuki sj:llä nivamies irti sellasesta paikasta josta olin ite jo mennyt?? :D
      ettei vaan olis huonompi menemään ku suska? molemmat vakioita, nivassa pienempi maavara, 400kg enemmän painoa ja suurempi kulutus. TÄ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      183
      1994
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      158
      1402
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      223
      1020
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      907
    5. 58
      878
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      70
      810
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      803
    8. 93
      767
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      687
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      656
    Aihe