Lada Niva on maasturi numero uno. Olen ajellut parilla sellaisella ja pakko sanoa, että parempaa ei ole. Mökille menee kuin vettä vaan ja takasinkin pääsee. Nelivetoset farmarit ei joka talvi pääsekään mun mökille, mutta Niva kyllä. On siinä huonojakin puolia. Takaluukun aukaisukahva on hassussa paikassa ja kaupunkikulutus hitusen isohko. Mutta näitten kanssa voi elää, kun plussaa on kompakti koko, kiva etupenkki, maavara ja helposti hahmotettavat kulmat. Vaimon edelliset Mersut ja Paskatit häviävät sille ihan 6-0.
Vastaukset 4
- CCCPEEE
Mikä malli sulla on?
- Nivaman
Vuoden 08.
- Autonen
Joo aika menijä toi uus Lada Nivakin mitä mainospuheisiin on luottamista 22 cm maavara, kohtalaisen kevyt n. 1200 kg omamassa, 40 asteen sivukallistus ja peräti 58 asteen nousukyky.. en vaan tiedä miten noi kulmat käytännössä toteutuu, mut kaipa se Igor on siellä sen testannut. Olisipas mukava päästä itekkin jonnekkin testaamaan...
- suskamies
hmmm.. mihin se perustuu sitten, että mun piti kiskoa omalla suzuki sj:llä nivamies irti sellasesta paikasta josta olin ite jo mennyt?? :D
ettei vaan olis huonompi menemään ku suska? molemmat vakioita, nivassa pienempi maavara, 400kg enemmän painoa ja suurempi kulutus. TÄ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1291836Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91877Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja150844- 60800
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35772Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47712Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö267666- 72662
Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat42657Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34592