Lada Niva on maasturi numero uno. Olen ajellut parilla sellaisella ja pakko sanoa, että parempaa ei ole. Mökille menee kuin vettä vaan ja takasinkin pääsee. Nelivetoset farmarit ei joka talvi pääsekään mun mökille, mutta Niva kyllä. On siinä huonojakin puolia. Takaluukun aukaisukahva on hassussa paikassa ja kaupunkikulutus hitusen isohko. Mutta näitten kanssa voi elää, kun plussaa on kompakti koko, kiva etupenkki, maavara ja helposti hahmotettavat kulmat. Vaimon edelliset Mersut ja Paskatit häviävät sille ihan 6-0.
Lada Niva taitaa olla maasturien kunkku
4
508
Vastaukset
- CCCPEEE
Mikä malli sulla on?
- Nivaman
Vuoden 08.
- Autonen
Joo aika menijä toi uus Lada Nivakin mitä mainospuheisiin on luottamista 22 cm maavara, kohtalaisen kevyt n. 1200 kg omamassa, 40 asteen sivukallistus ja peräti 58 asteen nousukyky.. en vaan tiedä miten noi kulmat käytännössä toteutuu, mut kaipa se Igor on siellä sen testannut. Olisipas mukava päästä itekkin jonnekkin testaamaan...
- suskamies
hmmm.. mihin se perustuu sitten, että mun piti kiskoa omalla suzuki sj:llä nivamies irti sellasesta paikasta josta olin ite jo mennyt?? :D
ettei vaan olis huonompi menemään ku suska? molemmat vakioita, nivassa pienempi maavara, 400kg enemmän painoa ja suurempi kulutus. TÄ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk542071Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901415Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621265Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll671201- 1141101
- 67926
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72899Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j65864Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise8811Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍72789