Seksi edellä suhteeseen?

Green Eyed Cat Beast

Puhun nyt sitten vain omasta puolestani ja näkökulmasta, joka nyt sattuu olemaan naisena havaintoja miehistä. En väitä että naiset olisivat yhtään sen parempia, todennäköisesti kaikki tekevät omanlaisiaan virheitä. En myöskään arvostele niitä, jotka haluavat elää toisin kuin minä, jos se on heille ok mitäpä asia minulle kuuluu.

Etsin seuraa ihan "vakavissani", siis pysyväisluonteista ihmissuhdetta, ystävyyttä jossa on se erottinen puoli mukana. Perhettä en enää tässä iässä aio perustaa. Haluan kuitenkin tutustua rauhassa, enkä mennä seksi edellä suhteisiin. Tottakai sitä kiinnostusta pitää olla myös sillä tasolla mutta valtaosalla miehillä tuntuu kiinnostus nuupahtavan heti alkuunsa kun annan ymmärtää että seksi ei ole esityslistalla ensimmäisenä. Parisuhteessa en ole lainkaan pidättyväinen mutta tarvitsen sen tunteen ja luottamuksen, jotta homma olisi minulle mielekästä. Ilmeisesti olen sitten liian "vakavissani" liikenteessä kun en ole aikeissa heti heittäytyä sänkypainiin.

Olen sitten alkanut miettiä että onko suurimmalle osalle seksi joku huvittelumuoto, jota voi (ja pitää) harrastaa ihan kenen kanssa vaan kunhan vain sattuu kiihottamaan? Että seksi on hauskanpitoa, vähän niinkuin tanssiminen ja elokuvissakäynti?

Kuinka moni yleensä kaipaa kumppania elämäänsä, naista/miestä jakamaan asioita ja katsomaan samaan suuntaan? Yhteyttä sekä henkisellä ja fyysisellä tasolla? Vai onko suurimmalle osalle olennaista vain alemman tason tarpeiden tyydytys, ja that's it?

9

336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihreäsilmäinen myös

Samaa tässä miettinyt..ja usein pettynyt = seksi, seksi, seksi!!! muulla ei niin väliä :(

• ei enää sinisilmä

Samma här.Minulla pitää olla tunteita sitä henkilöä kohtaan, jonka kanssa menen sänkyyn, muuten ei homma toimi.
        Tunteet ei syty hetkessä, enkä kaipaa seksiä vain seksin vuoksi.Siihen kuuluu läheisyys ja hellyys.
        Olisi mukava saada miestenkin kommentteja asiaaN, kunka heitä sujuu seksi ilman tunteita?
        Olen ennemmin yksin, kuin säntään suhteeseen vain seksin takia.Olen myös kokeilunhaluinen ja estotonkin, mutta vain tutun ja turvallisen henkilön kanssa, johon minulla on tunneside.

• mies kommentoi

Itse en etsi satunnaista sänkyseuraa enkä myöskään koske yli- tai alaikäisiin.

Tanssimisen ja elokuvissa käymisenkin viehätys on vähän niin ja näin.

Käyttäytymiseni riippuu erittäin paljon siitä minkälainen nainen sattuu vastaan. Useimpien kanssa ollaan kavereita vaikka tämä antaisi ymmärtää että enemmänkin olisi tarjolla. Helppoa niin kauan kun tämä ei kerro asiaa ääneen.

Toisaalta olen joskus ehdottanut naiselle noin varttitunnin tuttavuuden jälkeen yhteisen lapsen tekemistä, täysin tietäen että siihen liittyy aika paljon vastuita.

• EiKatsoAikaa

Joskus ei katso aikaa. Menimme sänkyyn mieheni kanssa 2. tapaamiskerralla ja 36 vuotta ollaan yhdessä oltu ja yhteisolo jatkuu. Joskus sen vain tietää heti, että tämä se on. Ei voi yleistää.

• Old lady

Tää kuulostaa nyt varmasti monen mielestä kerraassan naurettavalta, mutta sanompa kumminkin. Tämähän on vain minun näkemykseni.
      Seksi kuuluu parisuhteeseen, se on totisinta totta ja siitä nauttii vasta siinä todellisessa suhteessa jossa mukana on myös tunnetta, MUTTA.
      Aina on se mutta. Minä mieluummin ns. kokeilen sen kumppanini nykyään. Harvoin edes tapaan miehiä, mutta olen pariin kertaan odottanut ja odottanut, ihastunut ja sitten kun sen seksin hetki koittaa se on niin kamalaa ettei sitä ole saanut mitenkään parannettua. Sanon asian suoraan, koska minusta toimivaan parisuhteeseen kuuluu myös toimiva seksi. En kertakaikkiaan halua enää olla ihmisen kanssa joka ei osaa kunnioittaa minua läheisyydellä ja seksillä sen vertaa että näkisi sen eteen oppimisen vaivan. Haluan nauttia seksistä ja sitä enemmän siitä nauttii kun pitää toisesta, mutta tähän ikään päästynä en haluaisi enää olla se opettaja joka näyttää miten mikäkin toimii jne. En edes rakkaudesta.
      Voi kuulostaa ihan hölmöltä muista, mutta haluan nauttia myös seksistä aikuisessa suhteessa ehkä siksi mieluummin koeajan mahdollisen kumppanin ajoissa että tiedän myös saavani jotain siltäkin osiolta.
      Nyt tosin näytän löytäneen sen toisen puoliskoni. :)
      Olen onnellinen että menin koeajolle suhteellisen ajoissa, näiden yhdessä oltujen kk aikana olemme vain lähentyneet ja voimme nauttia siitä, että olemme aikuisia, tunnemme ja koemme ja nautimme. Kaunista.

• Green Eyed Cat Beast

Kiitos kommenteista :)

En tosiaan tarkoita yleistää mitenkään, kukin tekee miten hyväksi näkee ja jos se tuntuu oikealta 1. treffeillä niin siitä vaan. En missään nimessä halua sanoa että olis vain yksi ainoa tapa aloittaa suhde.

Oma kyllästyneisyyteni liittyy siihen, että tuntuupi olevan seksi ainoa asia mitä ollaan vailla. Eipä paljon itseäkään jaksa innostaa seksi kun se on se ainoa minussa kiinnostava asia. Olisi mukavaa, jos minun seuraani haluttaisiin myös. Sellainen vaikutelma on hiljalleen tullut, että mitään ei lähdetä yrittämäänkään jos ei ole "seksitakuuta" eli että ainakin saa seksiä jos ei muuta jutusta seuraakaan.

• saara67

Samaa mieltä sun kanssa...suhteessa on toivon mukaan muutakin kuin seksi...pitääkö ymmärtää noiden miesten nettiprofiilien kahviseuran haku sitten niin että haetaankin vaan seksiseuraa...minä ainakin etsin tosissani miestä joka jakaa arjen ilot ja surut kanssani...isäntä olisi hakusessa ihan aikuisten tosissaan...ja eiköhän sitä seksiäkin sitten aikanaan harrasteta kunhan ensin tutustutaan kunnolla...mutta valitettavasti olen tullut siihen johtopäätökseen ettei sitä etsimääni taida löytyä täältä nettitreffien sivuilta;(((

• Jannu1967

Nohnoh..Saara ja muutkin kyllä noita ihan tosissaan liikkellä olevia miehiä netistä löytyy..jostain ihmeen syystä eivät samanmieliset kohtaa?!
      Netissä suurin osa deittailijoista on kyllä ihan diibadaaba jengiä,anonyymi status lietsoo esiin negatiiviset piirteet ja halut.
      Jos tosissaan on liikkeellä niin neljään osaan voisi jakaa ihmissuhteen: tunteeseen, seksuaalisuuteen, turvallisuuteen ja ihan järkeviin hyötynäkökohtiin..jos joku näistä puuttuu ei kauheen tukevalla pohjalla liikuta. Jotensakin tuntuu siltä että naiset sumentaa ajattelunsa että"rakastumisen pitää viedä jalat alta", hyvä niin mutta se ei ole kuin osa elämää..ihan niinkuin seksikin. Olen 43v eronnut perheenisä,minäkin etsimässä sitä oikeaa..

• Old lady

Hieman kuitenkin korjatakseni. Kuitenkaan en mene ensimmäisillä tai toisilla treffeillä sänkyyn, en toki, vaan sitten kun tunnen että tämä on todellakin menossa jonnekkin, haluan varmistaa että se menee myös sillä saralla jonnekkin. En myöskään puhu seksistä treffeillä tai nosta sitä aiheeksi. Miehet jotka niin tekevät eivät minua kiinnosta.
      Jotenkin sitä vaan toivoo pitkän avioliiton jälkeen, että saisi vihdoin nauttia naiseudestaan ja joku voisi niitä iloja minulle suoda.
      Jotenkin tunnekkaan ei tunnu pelastavan jos kemiat eivät vain kohtaa.
      Toivon teille kaikille onnea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      93
      1851
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      113
      961
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe