Jos syö melkein pelkästään omega-3 kananmunia(niissä joissa on vain 0,2 grammaa kolesterolia), syö raejuustoa ja tonnikalaa ja juo vettä tai kevytlimsaa niin onko sellainen dieetti vaarallista? Kananmuna ainakin pitää nälän loitolla todella kauan sen olen huomannut.
Kananmunadieetti
13
8593
Vastaukset
- ___________________-
mitäs tossa jossittelet, eiku syömään. kananmunan sanottiin ennen vastanneen kapan perunoita. ilmoittele sitten kuukauden päästä kuinka olet pysynyt valitsemissasi dietissä. vihanneksia voisit 500gr lisätä, ja monipuolisia. omapahan on asiasi mitä syöt tai olet syömättä mutta aika yksipuoliselta se vaikuttaa.
- .
Niin se on totta, VHH:lla joutuu syömään yksipuolisesti.
- ___________________-
. kirjoitti:
Niin se on totta, VHH:lla joutuu syömään yksipuolisesti.
VHH.lla nimenomaan voi syödä erittäinkin monipuolisesti. kyse on siitä haluaako nauttia jotain muuta kuin mitä marketin eineshyllyn massiivinen lisäainejakelu tarjoaa mitähän itse syöt kun viestisi ovat aina yksipuolisia, etten sanoisi yksisilmäisiä. vai onko kyseessä vieläkin pahempi rajoittenuus.
- .
___________________- kirjoitti:
VHH.lla nimenomaan voi syödä erittäinkin monipuolisesti. kyse on siitä haluaako nauttia jotain muuta kuin mitä marketin eineshyllyn massiivinen lisäainejakelu tarjoaa mitähän itse syöt kun viestisi ovat aina yksipuolisia, etten sanoisi yksisilmäisiä. vai onko kyseessä vieläkin pahempi rajoittenuus.
Veijon blogista :
SAAT SYÖDÄ:
Meijerituotteita: Maito, fiili ja jugurtti (myös laktoositon), Kreikan ja Turkin jugurtti, juusto (ei kevyt), fetajuusto, keso, creme
fraiche, kermaa, voita, majoneesia (rasvapi. 80-90%) jne. Mieluiten ekologinen tuote. Ei kevyt- eikä sokeroituja tuotteita.
Naudanlihaa, sianlihaa, lampaan lihaa, riistaa, siipikarjaa, kalaa, äyriäisiä.Älä poista näkyvää rasvaa, Mausteet ja suolaa maun mukan. Kastikkeet kotona ilman hiilihydraatteja.
Vihanneksia.
Öljy (oliivi tai rapsi)-viinietikka-kastikkeella tai majoneesikastikkeella. Pellavansiemeniä. Oliivia. Oliivi ja rapsiöljy (vain luonnonmukaisesti tuotettuja, Kylmäpuristetut). Kookosrasvaa, puhdasta, korkealuokkaista. Munat, mieluiten ekologiset niissä on enemmän Omega- 3.
Tarkista pakkauksesta että elintarvike ei sisällä hiilihydraatteja enemmän kuin 5g/100gr tuotetta.
Omega3 puutten estämiseksi syö rasvaista kalaa (lohta, lohikaloja , silakkaa, makrillia jne)
Myös osassa lihatuotteista ja kananmunissa (ruokittu Omega3 sisältävällä rehulla).
Aika yksipuolista. - .
. kirjoitti:
Veijon blogista :
SAAT SYÖDÄ:
Meijerituotteita: Maito, fiili ja jugurtti (myös laktoositon), Kreikan ja Turkin jugurtti, juusto (ei kevyt), fetajuusto, keso, creme
fraiche, kermaa, voita, majoneesia (rasvapi. 80-90%) jne. Mieluiten ekologinen tuote. Ei kevyt- eikä sokeroituja tuotteita.
Naudanlihaa, sianlihaa, lampaan lihaa, riistaa, siipikarjaa, kalaa, äyriäisiä.Älä poista näkyvää rasvaa, Mausteet ja suolaa maun mukan. Kastikkeet kotona ilman hiilihydraatteja.
Vihanneksia.
Öljy (oliivi tai rapsi)-viinietikka-kastikkeella tai majoneesikastikkeella. Pellavansiemeniä. Oliivia. Oliivi ja rapsiöljy (vain luonnonmukaisesti tuotettuja, Kylmäpuristetut). Kookosrasvaa, puhdasta, korkealuokkaista. Munat, mieluiten ekologiset niissä on enemmän Omega- 3.
Tarkista pakkauksesta että elintarvike ei sisällä hiilihydraatteja enemmän kuin 5g/100gr tuotetta.
Omega3 puutten estämiseksi syö rasvaista kalaa (lohta, lohikaloja , silakkaa, makrillia jne)
Myös osassa lihatuotteista ja kananmunissa (ruokittu Omega3 sisältävällä rehulla).
Aika yksipuolista.Aika yksipuolista.?
Unohtui? :
http://karppaus.info/resepti/reseptit.php
http://www.lchfmat.com/category/lunch/page/2/
- +
kananmuna ei pidä nälkää. 4-5 kananmunaa pitää nälkää, ja keitetty muna pitää selvästi paremmin nälkää kuin paistettu.
miksi muuten et syö kohtuudella täysipainoista, kotitekoista sekaruokaa (perunaa, lihaa, kalaa, kananmunia, kasviksia, hedelmiä, ruisleipää, juustoa ja voita) vaan noudatat tuollaista ihmedieettiä? etkö osaa vai etkö viitsi?Tai ota edellä mainitusta peruna pois ja valitse leiväksi vain Ruis real, jossa on kokonaisia siemeniä. Ja hh vedä johonkin 100g. Olisi kyllä parempi. Hedelmistä esim. appelssiineja ja marjoja päälle.
- ___________________-
mitä se leipä tuolla tekee. ehkäpä myös appelsiinin tilalle tyrni, tai pakastettu lakka. esim tyrniä ei montaa marjaa päivässä tarvitse
tietty kohtuus kaikessa, pullo päivässä neuvoi lääkäri, potilas vastasi:ei tu mitään, johan sitä sen verran läikkyykin. - J
Kananmunat ovat täydellistä ravintoa. Uuden tiedon mukaan kananmunia voi syödä huoletta niin paljon kuin haluaa.
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/2009/02/797779/tutkimus-tyrmaa-vaitteet-kananmunien-haitoista
Kevytlimsaa ei kannata juoda, aspartaami on hermomyrkky ja tuhoaa aivoja.
http://www.google.fi/#hl=fi&biw=1280&bih=905&q=aspartaami hermomyrkky&aq=f&aqi=g1&aql=&oq=&fp=5773b7b22294e73f - joku vaan
Mikäköhän on aspartaamin LD50-annos?
Aspartaamista kyllä eroaa käsittelyssä metyyliryhmä, josta tulee formaldehydiä mutta sitä saa kyllä muualtakin. Mm. kaikessa alkoholissa on pieni määrä metanolia (noin 0.5 % etyylialkoholin määrästä) ja suhteellisen maltillisellakin alkoholin käytöllä siitä tulee paljon enemmän formaldehydiä kuin aspartaamista.
Kananmunien vainoaminen vanhoin perustein on kyllä ikävää, erinomainen ja halpa ruoka-aine.- Lasinpesuneste
Miksi aspartaamia lisätään esim. limuun? Makua se ei ainakaan anna, mikäsen tehtävä?
- järki käteen
Raejuuston ja tonnikalan makuun kyllästyy nopeasti. En usko, että tulet jaksamaan tuota dieettiä kovin pitkään. Rupea mieluummin laskemaan kaloreita, silloin saat syödä monipuolisesti ja tiedät että laihdut varmasti, kun pysyt tavoitevajeessasi ja pystyt samalla seuraamaan kulutustasi ja sitten ohjelma myös ottaa huomioon päivittäin syöttämäsi liikuntakalorit. Sinun ei tarvitse hommata mitään muuta kuin digitaalinen talousvaaka, kirjaat vain grammamäärät ja ohjelma laskee puolestasi kalorit. Esim. www.kalorilaskuri.fi tai www.kiloclubi.fi
- järki käteen
www.kiloklubi.fi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381850
- 50828
- 78807
- 108760
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7671Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35661Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15599Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.144495- 59492