Tämäkö on totuus tasa-arvosta????

Syrjityt

Puhumme todella paljon suulla suuremmalla tasa-arvosta.Meidän perheemme kohdalla tuo ei ole toteutunut.Asumme Hartolassa olemme poikapari ja nyt olemme joutuneet syrjinnän kohteeksi syynä seksuaalinen suuntautumisemme.Naapurimme edustavat korkeaoppista keskustalaista fundamentalistista haaraa ja meidän tapamme elää on heille kauhistus.Olemme joutuneet silmittömän raivon uhreiksi kerrompa hiukan.Niin armollinen rouva kuin herrakin kailottavat kovalla äänellä missä meidät näkevät:"Huomenta naapuri,miksi ette tervehdi Te ette ole sivistyneitä kun ette tervehdi"tätä rallia on jatkunut jo vuosi ja aamulla meitä tarkkaillaan koska menemme töihin ja milloin tulemme töistä.Työpaikallani myös seinänaapuri on liittynyt tähän joukkoon.Olen keskustellut monen kanssa asiata ja he toteavat tämä on syrjintää rasismia joka kohdistuu siihen että erottuu valtavirrasta.Olemme hakeneet lähestymiskieltoa tuloksetta olemme molemmat sairastuneet vakavasti.Nyt olemme menossa oikeuteen jälleen kerran vetoamme syrjintään ja sitä hankkimamme lukuisat dokumentit ynnä muut asiakirjat todistavat.Jos nämä 3 todella luulevat pystyvänsä meitä kyykyttämään niin erehtyvät.Tulen tekemään kaikeni että asia saa tilaa myös julkisessa mediassa ja syylliset saavat sanktionsa.

4

96

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huomenta!

No joo, kuulostaa todella silmittömältä raivolta. Siis he sanovat teille, että "huomenta". Huh huh, miten kestätte?

Eikö olisi vaan helpompaa vastata tervehdykseen?

Suhtautumisesi näyttää tuon jutun perusteella aika vainoharhaiselta.

• Syrjityt

Tietenkään emme vastaa heille.Me emme ole vainoharhaisia vaan he ovat.Jokainen saa päättää itse kenelle sanoo mitäkin.Sinusta on ilmiselvästi oikein että tälläiset henkilöt saavat terrorisoida muiden elämää niin kuin haluavat?Siinä erehdyt.Jos sinä kuuntelisit samaa nalkutusta vuoden ympäriinsä niin taitaisi ääni kellossa muuttua.Kysynkin oletko itsekin tuollainen toisten terrorisoija?

• toistaitoinen

"Tietenkään emme vastaa heille.Me emme ole vainoharhaisia vaan he ovat.Jokainen saa päättää itse kenelle sanoo mitäkin."

kannattaisi kyllä mennä vähän itseensäkin...

• Toivoa on

Minä uskon naapurienne käyttäytyvän juuri noin teitä kohtaan ja luultavasti kaikkia muitakin kyläläisiä kohtaan. Harvemmin asutuilla seuduilla tapaa hyvin usein ihmisiä jotka tervehtivät tuttuja ja joskus vähän muitakin.

Tätä ilmiötä kutsutaan joissakin teoksissa ystävällisyydeksi ja haluksi tutustua toisiin.

Tätä ilmiötä on hyvin vaikea välttää. Melkeinpä ainoa keino on muuttaa jonkun suuremman kaupungin ydinkeskustaan niin ei taatusti törmää tällaiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      95
      1821
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      487
      1380
    3. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      88
      1193
    4. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      48
      1170
    5. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      75
      1160
    6. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      193
      1130
    7. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      937
    8. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      11
      864
    9. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      715
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      176
      711
    Aihe