Miten kumppanin pettäminen tuli tietoonne?

sallivain

Minua on tämä aina mietityttänyt, että miten pettäminen on tullut esiin ja millaisia keskusteluja siitä syntyi perheissä..

60

6259

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin kyllästynyt

      Perinteinen viesti puhelimessa jossa allekirjoittjana prinsessasi ilmoitettiin ovikoodi ja hotellihuoneen numero (omenahotelli) ihanaa taas päästä ainoan tärkeän kainaloon. Prinsessa ei paljon piitannut perheestään : (

      Siitä seurasi vakuuttelua rakkaudesta ja prinsessa Priitukka ei saanut juurikaan arvostusta, ressukka.
      Nyt on sen jälkeen koettu huorat ja taas on uusi prinsenssa kierroksessa ja tavarat pakattuna ja onneksi aurinko paistaa.

      Elikkäs neovona kaikille, hommatkaa mies jonka eko riittää rakkauteen. Joka ei tarvitse romanssin huumaa ollakseen elossa vaan arvostaa lauantai iltaa rakkaan kainalossa.

      Sinne menossa.

      Siis muistakaa ettei ole ykkösiä tai kakkosia, luusereita koko poppoo. Ihmissuhteeseen mahtuu kaksi ja säännöt sopivat he. Jos mniihin sääntöihin sopii enemmän , ok. Vaan muuten ei.

      Kakkoset te olette niin kakkosia ja ykköset, haluatteko oikeesti olla sitä ? Vaan ihan aikuisten parisuhteessa jossa ollan kahdestaan ?

      • natasha*

        "Siis muistakaa ettei ole ykkösiä tai kakkosia, luusereita koko poppoo"

        Muotoilisin tuon näin:
        Ei ole ykkösiä tai kakkosia, on vain ihmisiä.


    • Näin on!

      - Pettäminen ei ole tullut esiin, ei ole mitään mistä olisi "jäänyt kiinni"

      - Keskusteluja olemme käyneet erittäin paljon ja kumpikaan meistä ei halua tehdä suhteesta "paskaa suhdetta".

    • Oma kokemus;

      Mieheltä itseltään lipsahti. Mutta koska liitto oli avoin, siitä ei seurannut ihan sitä mitä normaalisti. Keskustelu jossa ilmaisin pettymyksen siitä, ettei hän kyennyt olemaan rehellinen. Sitten jotkut naiset jotka eivät tienneet, itse kertoivat. Ikävä kyllä vähän vihjaillen.

      No, yksi kerta ei oikeastaan enää ollut pettämistä, koska eropäätös oli tehty. Huvittavaa oli kun mies kehui muille kavereilleen tästä naisesta, satuin salaa kuulemaan. Minulle kyllä yritti esittää, ettei ”ketään” ollut. Sitten oli tilanne jonka itse oivalsin. Mies onnistui manipuloimaan naista niin, että hän soitteli ja uhkaili.

      Sitten muihin tapauksiin. Useimmiten se on toinen nainen, joka suutuspäissään soittelee. Seuraavana on ”huolestunut” lähimmäinen joka kertoo suuren salaisuuden. Nämä ovat joskus sitä ikäviä, etteivät ne perustu totuuteen vaan kuulopuheisiin tai omiin tulkintoihin.

    • tyhmä ex d

      eka kerran 1. hääpäivänä,katsoin puhelinta,löytyi 2-3 viraan naisen tiedot. Vain kavereita,en uskonut. Niitä tuli aina uusia. Riitelyä,outoa käytöstä 2v päästä, tunnusti. Tai oikeammin sylki sanat suustaan. Oli jo äitipuolta suunnitteilla. Ero lähellä. Rukoili,pyyteli,vannoi rakkautta. Lopetti suhteen. Vk päästä yön poissa kotoa,puhelin äänettömällä,uusi nainen. Soitin hänelle,paljastui mitä paska valetta mies oli sepustanut. Nainen ei huolinutkaan miestäni,minä olisin antanut pois. Lapsia ja kulissia tekosyynä jäin avioliittoon,oli hyviäkin aikoja ja hetkiä. Jatkui 3v tasasta eloa. Ostettiin talo jne. Suunniteltiin perheenlisäystä. Yhteisellä lomamatkalla mies lähti reissuilleen,huoriin? Sen jälkeen hain eroa. Ja erosin. Ja koko sen ajan kun kuvittelin kaiken olevan vihdoin hyvin mies harrasti ties kuinka monta naista. Aina valitteli raha,työ ym huolia,seksi ei maistunut.

    • työmies 35

      Kaveri soitti baarista et sun naisen pussailee tääl jotain miestä.
      no en heti uskonut joten töistä lähin baariin kattelee. Salaa baarin parvelta vilkuilin alakertaan ja kas kummaa siellähän se pussaili niin ilosena kun olla ja voi. Menin kotiin ja heitin muijan kamat ulos käytävälle ja tekstari vielä perään.
      Muija vaan pokkana kiisti kaiken, mut onhan mulla silmät päässä. Nii ja se pussailu ei ollut mitään kaveri pusuja vaan kunnon imuttelua vähän väliä.

    • No osasin epäillä suhteen alusta asti. Väillä tuli vähä tarkastettua puhelinta ja joka kertahan sieltä jotain löytyi. Samoin kymmeniä deitti-ilmoituksia netissä. Facebookissa keskustelut jääneet auki..Viimeinen niitti oli kun kuulin puolituttujen kautta, että mies oli käynyt maksullisissa. Sinne meni kahden vuoden suhde samantien. Mutta aivan pokalla yrittää takaisin sillä tekosyyllä että oli niin kännissä. No takaisin en ota ja siitäkös maailmansa murtui. Niin kuin minunkin!

    • So happy

      Itselleni kävi samat kun työmiehelle mutta ilmoittajana mulle oli tyttöystävän hyvä kaveri joka soitti minulle salaa ulkoa että hän ei jaksa enään katella toimintaa että tuleppa käymään.

      Menin käymään ja kun löysin tyttöystäväni kanssa nuoleskelemassa jotain ukkoa niin käveli viereen ja otin kännykän kameralla kuvan jossa näkyy selvästi..
      Ja hän ei edes huomannut!!!!!!

      No onneksi oli naikkonen helppo heittää pihalle kun omistan asunnon..
      Oli muuten näkemisen arvoinen ilme tyttöystävällä kun keittön pöydällä oli lappu jossa luki hyvää loppuelämää ja sen alla asuntohakemus ja kuva edellisen yön tapahtumista....

      Loppu vittuilu kerta heitolla...

      Tyttöystävän kaveri tuli käymään joku viikko tämän jälkeen niin hän kertoi että tämmöistä on tapahtunut ennenkin ja hän oli päättänyt omissa porukoissa mihin tyttöystävänikin kuului että nytten tehdään tästä loppu ja kerrotaan totuus..

      Olen tälle naisporukalle ikuisesti kiitollinen..

    • kakkiainen se

      Alkoi kantaa puhelinta aina mukana, jopa suihkuun mennessä, oli poissaoleva, kävi "kursseilla" toisella paikkakunnalla...lopulta sorruin lukemaan unohtuneen puhelimen tekstit, ei ollut kaunista luettavaa. Se oli ero kertaheitolla, minä läksin 19v jälkeen enkä edes katunut!

      • meedio_1

        Mieheni käytös muuttui, hänestä tuli ylipirteä, ei nukkunut kunnolla. Touhusi kaikkea lähinnä ulkona. Hälytyskellot alkoivat soimaan, kun hän vältteli läsnäoloani, ei kiinnostunut puheistani, tekemisistäni.
        Niinpä tein klassisen puhelimen tarkistuksen :( ja sinne oli jäänyt lähetetty viesti, "aaaaaaa, minä rakastan sinua", ja toinen viesti " ei ole höpinää vaan totta", kiva uutinen maanantai-aamuna.
        Jälkeenpäin huomasin miehen pitäneen puhelimen äänettömällä ja aina valvonnan alla.
        Pari päivää kärvistelin, aikomuksenani saada lisää "todisteita", mutta pinna katkesi ja sanoin tietäväni. Oli risteilyltä löytänyt ja sanoi, että ellei meille olisi tulossa lasten aiheuttamia muutoksia elämään, hän lähtisi tämän löytönsä kanssa. Sanoin, että voit mennä huorasi kanssa ja en kaipaa. Tapahtumasta on nyt n. viikko. Yhdessä 38 v siitä aviossa 33 v. Yllätys oli että kakkonen on liki minun ikäinen, olisin luullut että ottaa nuoremman. Jätti muuten verenpaine,- kolestrolilääkkeetkin pois, että seisoisi paremmin !
        Ihmettelen itseäni, en ole maatani myynyt vaan olo on helpottunut. Josko täsät alkaisi minulle uusi elämä. Tiedoksi, että olen ikäisekseni hyvännäköinen, hoikka, huoliteltu.


    • Rakkaus on myrkkyä

      Olin katsomassa telkkaria, kun puhelin soi. Vastasin ja puhelimesta ei hetkeen kuulunut kuin kummaa kahinaa. Näin kuitenkin, että mieheltäni se puhelu oli, joten kysyin, että mikä on. Sitten kuulin rakastelun ääniä ja jotain puhetta, josta erotin mieheni äänen, sekä naisen äänen myös - jonka sitten tunnistin yhteiseksi kaveriksemme.

      Kuuntelin jonkun aikaa. Sitten tajusin, että miehen puhelimessa ei ollut näppäinlukko päällä ja kai painanut pikavalintanäppäintä riisuessaan, jolloin sain tuon ikimuistoisen puhelun. En unohda sitä koskaan. Suljin puhelimen sit ja kuivasin kyyneleet. Miehen piti sinä yönä olla töissä...

      Aamulla mies sitten soitti taas ja tällä kertaa tarkoituksella. Sanoi joutuvansa tekemään toisen työvuoron perään ja toivotinpa sitten hänelle mukavaa työpäivää. Pakkasin tavarani, soitin veljelleni ja ennen puoltapäivää olin muuttanut veljen perheen pikkuiseen saunakamariin.

      Laitoin eron vireille ja aikanaan hain myös itse lopullisen eron. Taloasiat selvitettiin ja pettäminen myös, vaikka ensin mies tekonsa kiisti. Olimme kuitenkin jo suhteen alussa sopineet, että ei puuhailla mitään toisen selän takana ja eikä valehdella toisillemme.

      Tämä kaverinainen oli myös varattu, mutta hänen mies ei kuulemma pikkuasioista mekkaloi. En ole lähtöäni katunut ja seurustelenkin nykyään. Yhteistä kotia en silti halua yhdenkään miehen kanssa koskaan.

    • torstaina sataa

      Yritin kuvitella itseäni kuuntelemassa tuollaista seksipuhelua:( Järkyttävää!

      • Rakkaus on myrkkyä

        Olin silloin 23v ja tuosta "puhelusta" on aikaa yli kahdeksan vuotta. Unohtumaton kokemus elämästä...


    • kertoi itse

      Kertoi itse. Enkä ollut edes kysynyt, kun en ollut mitään tajunnut.

      Hyvä, että kertoi. Ja keskustelua riitti;))Ajan kuluessa siihen keskusteluun tuli joku järki ja mielikin. Alussa kaikki oli aika sekavaa huutoa ja itkua. Kysyin tuhat kertaa, että "miksi" ja kun mies vastasi, kysyin saman aina uudestaan. Kai sitä toivoi, että jollain kerralla mies olisi sanonut, että " Miksi mitä?". Että se kaikki olisi ollut vain pahaa unta. Ei ollut.

      Sopeutumiseen meni aikaa. Mutta se on aika normaalia, tietynlainen alkuvaiheen kieltäminen tulee kaikissa pahoissa tilanteissa. Ihmisen psyyke on vain rakentunut siten, että se ottaa pahan vastaan pala kerralla. Kun sen hyväksyi, teki kipeää, mutta katse alkoi tähyillä sen jälkeen eteenpäin.

      Mun ensimmäiset sanat oli, että "haluatko jatkaa elämää mun kanssa vai erota". Lähdin heti perään tupakalle enkä odottanut vastausta. Mies vastasi kun palasin. Siitä se sitten lähti. Ja ihan hyvin päättyi loppulta, vaikka välillä usko loppui tuhanteen kertaan.

    • k

      Löysin ylimääräisen kännykän - huoralinja.

    • kiinni jäi

      Löysin arkaluonteista matskua, josta kävi homman luonne ja myös kakkosen henkilöllisyys. Mulla oli aiemmin jo vahvat epäilyt pettämisessä, mutta en vaan pystynyt todistamaan sitä. Kun iskin todisteet pöytään ei voinut mieskään enää kieltää. Kakkosen henkilöllisyys oli myös aika yllätys enkä olisi ikinä kuvitellut, että mieheni lankeaa niin mauttomaan juttuun.

    • 20v avio....

      mulle miehen veljen vaimo kertoi, koko miehen suku jo tiesi ja minäkin arvailin,että jotain on menossa. Ei siinä enää ollut mitään keskusteltavaa se oli selvää pässinlihaa, kun tämä pettäminen oli jo toinen kerta.
      No, seuraavan aamuna käskin lähteä ja pakkasin kassillisen vaatteita mukaan ,ja käskin hakea muut kamat myöhemmin ja sitte seuraavana päivänä menin käräjäoikuteen tekeen avioeropaprut kuntoon, ja iltapäivällä tilasin ajan juristille osituksen tekemisestä.
      Onneksi lapset oli jo melkeen aikuisia.
      Puolen vuoden jälkeen kaikki oli ohi ja aloin uuden jakson elämässäni.

    • pomppu fiilis

      Minäkin löysin ylimääräisen kännykän, huoralinja. Sieltä niitä löytää iskusrista ja seksitreffeiltä.

      Lisäksi harrasti seksi kanssani vaikka ihmettelin mihin miehestä hävinnyt leikkimielisyys ja intohimo, huoriin.

      Etsimpä leikkimielen ja intohimon takaisin elämääni ja uuden miehen.

    • 15

      Kakkonen alkoi viestittelemään vihjailevia viestejä tuntemattomsta numerosta. Olin aluksi aika ymmälläni, luulin, että joku sekopää, (ja olihan kyseessä loppujen lopuksi sekopää), mutta kun viestistä paljastui hyvin intiimi juttu, niin tiesin, että mies oli pettänyt, viimiseen asti tietysti kiisti kaiken. Siitä alkoi helvetti. Kakkoselle ei riittänyt kärykään, vaan siitä alkoi viestittely, kuinka pitäisi antaa perseeseen panna, opetella ottamaan suihin yms. Helppo oli viestitellä, kun en tiennyt kuka nainen oli; -eikä tietenkään vastannut puheluihini, -pelkuri kun oli ja luuli saavansa olla niin, ettei mieheni kertoisi hänen nimeään. Ei kertonut ei, vuoteen, mutta kun osasin laskea 1 1, tajusin itse kuka nainen oli. Sen jälkeen tyynesti puhelin käteen ja yllätys nainen vastasi ja rauhallisesti sanoin, että rikosimoitus tulee ja viestit menee poliisille. Uhitteli vielä takaisin, mutta kas kummaa viestit loppuivat siihen.

      Mutta mikä rangaistus olikaan miehelleni, minkälaista naista oli vuosikaudet pannut! Viestit olivat niin törkeitä, että suoraan voisi K-18 niille laittaa. On se kiva kun on miehellä ollut sellainen nainen, joka on antanut jokaiseen reikään panna, ihan miten päin vain ja jopa kuusi orgsmia peräkkäin.

      Luulisin, että nainen kuolee hiljalleen pois häpeään. Viestit antoivat kyllä sellaisen kuvan hänestä, että pano oli heillä se tärkein ja suhteen koossa pitävä voima. Eipä luulisi, että 50 vuotias nainen on niin rivo....

      Ja minä hymyilen hänelle, kun hän kävelee vastaan.... ikuisesti säilytän viestit ja jos tarvetta tulee, niin aion niitä käyttää.

      Ihmeellistä, puhelin ei piippaile enää.

      • Rivo, minäkö?

        Onko sun mielestä rivoa ja hävettävää ottaa suihin, antaa panna kaikkiin reikiin ja nauttia niin, että saa kuusi orgasmia peräkkäin? Ei ihme, että miehes kävi vieraissa. Opettele nauttimaan elämästä.
        Toki siinä olen kanssasi samaa mieltä, että nainen olisi voinut pitää tuon kaiken omana tietonaan, tollanen viestittely ei ole täyspäisen hommaa.


      • 27

        Ja jatkat siis miehesi kanssa, eikös hän ole ihan yhtä rivo ja törkeä kukaan tuskin yksin sellaisia rivoja viestejä kirjoittelee kyllähän miehesi on ihan samaa maata. Ihmettelen kuinka sitä kakkosta mollataan. Minä pistin miehen 20v. jälkeen pihalle, on aivan sama minkälainen kakkonen hänellä oli tai on nykyään ei kiinnosta hän siis mies petti minua ei kukaan muu.


      • ?!?

        ikuisesti säilytät viestit... haloo! hanki elämä!


      • 15
        Rivo, minäkö? kirjoitti:

        Onko sun mielestä rivoa ja hävettävää ottaa suihin, antaa panna kaikkiin reikiin ja nauttia niin, että saa kuusi orgasmia peräkkäin? Ei ihme, että miehes kävi vieraissa. Opettele nauttimaan elämästä.
        Toki siinä olen kanssasi samaa mieltä, että nainen olisi voinut pitää tuon kaiken omana tietonaan, tollanen viestittely ei ole täyspäisen hommaa.

        On se kummallista, että kuinka aina vaimoa syyllistetään miehen pettämisestä. Ja kakkosia puolustellaan, että heidän käytös saa olla mitä vain, heillä on oikeus tehdä mitä vain.
        Ja vaikka vaimo olisi hiljaa ja kestäisi kaikki kakkosen haukkumiset, niin silti vaimo on tyhmä.

        Kukakohan oikeasti on tyhmä?

        Joskus vaikeneminen on kultaa


      • huhuhuh sua

        Et ole kovin konenut seksiasioissa vai? Ei ihme että ukkos pettää. Kyllä niit pikkurivouksia on kiva kirjoitella kuvien kera. Ei se silti tarkoita, että seksi olisi tärkeintä, se vaan kun on kuumaa ja rakastaunut on elämän suola, thrill of living!
        Ja sinä varmaankin pidit huoraavan ukkosi! PS. mun M..ukkomies näytti kyllä vertailun vuoksi kuvan akkansa pimpistä....ja rumahan se oli. Törkeää tiedän, mutta ymmärsin kyllä miestä miksi ...

        Ei kahden ihmisen seksiasioissa jos molemmat samalla aaltopituudella ole mitään häpeämistä, ja tiedätkö, tämä mies juuri piti itseään vanhemmasta rennosta seksistä nauttivasta naisesta. Nuoret tyttöset hän oli edellisenä vuonna kokeillut ja ei niin rentoa.
        Voivoi, mitähän sinä tykkäisit jos tietäisit miehes kaikki kauniit naiset ja suhteet? Hei, sulle tulee kyllä iso työ antaa ne kaikki ilmi poliisille viestin kera!
        HEKO HEKO: tiedätkö että kaikki nauraa sulle kun olet niin hömppänä ja kaikkea naivaa ukkoa puolustat? Ja nyt äkkiä poliisille, hömppää.
        Ansaitsisit parempaa. Mies välittää vain tulevasta perinnöstäsi, jo laskekseli mielessään...raha-alan miehiä.


      • fffffx
        ?!? kirjoitti:

        ikuisesti säilytät viestit... haloo! hanki elämä!

        Älä muuta sano, taitaa toteuttaa itteään vain ukon kautta joka käyttää hyväksi, lue alla.


      • 09988
        huhuhuh sua kirjoitti:

        Et ole kovin konenut seksiasioissa vai? Ei ihme että ukkos pettää. Kyllä niit pikkurivouksia on kiva kirjoitella kuvien kera. Ei se silti tarkoita, että seksi olisi tärkeintä, se vaan kun on kuumaa ja rakastaunut on elämän suola, thrill of living!
        Ja sinä varmaankin pidit huoraavan ukkosi! PS. mun M..ukkomies näytti kyllä vertailun vuoksi kuvan akkansa pimpistä....ja rumahan se oli. Törkeää tiedän, mutta ymmärsin kyllä miestä miksi ...

        Ei kahden ihmisen seksiasioissa jos molemmat samalla aaltopituudella ole mitään häpeämistä, ja tiedätkö, tämä mies juuri piti itseään vanhemmasta rennosta seksistä nauttivasta naisesta. Nuoret tyttöset hän oli edellisenä vuonna kokeillut ja ei niin rentoa.
        Voivoi, mitähän sinä tykkäisit jos tietäisit miehes kaikki kauniit naiset ja suhteet? Hei, sulle tulee kyllä iso työ antaa ne kaikki ilmi poliisille viestin kera!
        HEKO HEKO: tiedätkö että kaikki nauraa sulle kun olet niin hömppänä ja kaikkea naivaa ukkoa puolustat? Ja nyt äkkiä poliisille, hömppää.
        Ansaitsisit parempaa. Mies välittää vain tulevasta perinnöstäsi, jo laskekseli mielessään...raha-alan miehiä.

        Hyi hitto, varmaan tämä on trolli, on niin kusipäistä tekstiä, että YÖK!


    • sen pituinen se

      Kaveri soitti baarista et mun tyttöystävä imuttelee tääl jotain miestä. No oli pakko lähtee kattomaan ja tottahan se oli, ku vilkuilin tyttöystävääni etäältä.

    • Pirkanmaa kuulolla

      Eräs "uusioneiti" iski koukkunsa ukkomieheen ja alkoi roikkua kiinni hänessä. Olisi halunnut hänen geeninsä jakaa. Oli kiire tehdä lisää perillisiä edellisten lisäksi kun alkoi itselle ikää kertyä. Ukkomies sai onneksi pyristeltyä irti ja niin alkoi uusioneidin ja hänen kavereittensa kyttäily ukkomiehen perässä.

      Kiukustunut jätetty "uusioneiti" kaveriensa kanssa sitten vinkkaamaan ukkomiehen vaimolle. Taisi keljuttaa kun sopiva vakaatuloinen elatusmaksuautomaatti ei käynyt koukkuun. Nykyisestä saadusta saaliista ei tiedetäkään.

      Keskustelut eivät olleet mukavia kotona, ei kai pitänytkään. Se tuli havaittua, että on ihmisiä, jotka haluavat vahingoittaa vielä muitakin saalistettavan lisäksi, kun yhden "salakytän" saalistusretki ei onnistunutkaan.

      • äimä k käki

        Mikä on uusioneiti?


    • painajainen

      löysin vaimoni sängystä alasti saman peiton alta veljeni kaverin kanssa, ei paljon jäänyt arvailujen varaan.

    • MeitäRiittää

      Meiheltä jäi sähköposti auki koneelle... Kymmeniä deitti-ilmoituksia oli ilmeisesti laatinut, niin koti- kuin ulkomaiden saitteihin. Erään meilienvaihdon luin, oksetti ja pyörrytti, ymmärsin että sitä oli jatkunut jo jonkun aikaa. Mies oli lähetellyt minun ottamia kuvia hänestä ja meidän reissuiltamme jne. Kuvailtiin seksielämää mitä oli tapahtunut ja mitä tulee tapahtumaan...

      Soitin naiselle. Vähän aikaa meni ennenkuin uskoi ja ymmärsi kuka olen. Mies ei osannut selittää tekojaan. Sanoi että rakasti minua, polvillaan jopa rukoili että antaisin anteeksi. Sai jopa sydänoireita jne ja joutui sairaslomalle. Tuo nainen oli minua paljon vahempi, mitä lie hänestä hakenut. Seksiä meillä oli aina ollut paljon, olen nainen joka rakastaa seksiä, siksikin olin ihan ihmeissäni. Mies sanoi usein että olen parasta mitä hänen elämässään on tapahtunut. itse menetin parhaan ystävän, sitä surin eniten. Vieläkin vuosien jälkeen alan itkemään jos ajattelen sitä kaikkea. Oma rakas olikin petturi.

      • Onneton vaimo

        Hei vaan, kysyisin sinulta "meitä riittää" että raivostuiko miehesi sinulle kun luit hänen sähköpostinsa ja sitä kautta hänen petos paljastui?
        Meillä vastaava tilanne ja tuntui silloin, että se olin minä, joka olin tehnyt suuremman vääryyden kun menin lukemaan hänen yksityisiä tietojaan, eikö ole aika nurinkurista. Tuntui että hänen pettämisensä jäi taka-alalle ja minua haukuttiin kun olin moista mennyt tekemään!


      • ei noi, ei ei ei
        Onneton vaimo kirjoitti:

        Hei vaan, kysyisin sinulta "meitä riittää" että raivostuiko miehesi sinulle kun luit hänen sähköpostinsa ja sitä kautta hänen petos paljastui?
        Meillä vastaava tilanne ja tuntui silloin, että se olin minä, joka olin tehnyt suuremman vääryyden kun menin lukemaan hänen yksityisiä tietojaan, eikö ole aika nurinkurista. Tuntui että hänen pettämisensä jäi taka-alalle ja minua haukuttiin kun olin moista mennyt tekemään!

        "Meillä vastaava tilanne ja tuntui silloin, että se olin minä, joka olin tehnyt suuremman vääryyden kun menin lukemaan hänen yksityisiä tietojaan"

        Tuo vain osoittaa että olet ihan väärällä asenteella liikenteessä.

        Ei moiseen kannata lähteä mukaan, vaan jos kerran toinen suuttuu urkkimisesta, niin ei siinä ole mitään muuta vaihtoehtoa jäljellä kuin avioero ja heti välittömästi papereita tekemään.

        Jos petturi saa jotenkin asian käänettyä sinun viaksi, olet väärällä asenteella liikenteessä. Ei pidä suostua kuuntelemaan tuollaisia ja jos se ei mene perille, pitää vain todeta kylmästi kuin Katainen, ettei tästä neuvottelusta mitään tule.


      • Onneton vaimo kirjoitti:

        Hei vaan, kysyisin sinulta "meitä riittää" että raivostuiko miehesi sinulle kun luit hänen sähköpostinsa ja sitä kautta hänen petos paljastui?
        Meillä vastaava tilanne ja tuntui silloin, että se olin minä, joka olin tehnyt suuremman vääryyden kun menin lukemaan hänen yksityisiä tietojaan, eikö ole aika nurinkurista. Tuntui että hänen pettämisensä jäi taka-alalle ja minua haukuttiin kun olin moista mennyt tekemään!

        no jos ollaan tarkkoja niin toisen sähköpostien lukeminen on rikos (ehkä moraalisesti oikein mutta rikos kuitenkin). Puolison pettäminen on täysin laillista (ehkä moraalisesti väärin, mutta ei rikollista eikä rangaistavaa)


    • tyhmä ei..

      Mies petti työkaveri salarakkaana ja käytti myös minun varojani maksullisiin thai huoriin.. terapiaa on vatvottu jo pari vuotta.. Ja minä olen se pahin syy kaikkeen, tietenkin.. Odotan, että saan kunnon työpaikan ja potkaisen äijän pihalle..
      ei ollut tässä suhteessa ykkösiä eikä kakkosia, vaan luuseri mieheksi..

    • Onnetonko?

      Mitä mieltä olette siitä,että miesystäväni käy s-24 treffisivuilla ja kiistää kaiken!! Sivuhistoriastahan sen näen,.Vannoo rakastavansa vain mua,eikä haikaile toisten perään.

      • juokse lujaa

        No niinhän kaikki pettävät vannoo, missä maailmassa olet syntynyt?
        Et riitä nyt etkä enää tulevaisuudessa


      • Heitä mäkeen

        Vain teoilla on merkitystä, ei pelkillä sanoilla. Jos se vieläkin siellä pyörii, niin ihan turha on höpöttää mistään uskollisuudesta yms. Pettävä sika se on, eikä muuksi tule muuttumaan.


    • voivoisentään

      Keskittykäähän enempi siihen parisuhteeseen kuin sen mahdollisen pettämisen vahtaamiseen. Jokaisella tässä kuitenkin tulee joskus hetki, kun tekee mieli pussailla toista eikä se tarkoita yleensä sen kummempaa.

      Ei se kivalta tunnu jos näkee tyttöystävänsä tai poikaystävänsä toisen kaulassa ja jos sellainen paljastuu niin voi vaan sanoa ettei tuntunut kivalta. Ei sen takia tarvii koko elämää uusiksi laittaa. Sitten, kun löydätte sellaisen, joka ei varmasti roiku kenenkään kaulassa niin johtuuko se siitä, että on vaan niin hyvä tekee asiat salassa vain niin helvetin tylsä persoona ettei kiinnosta ketään?

    • Marjut87

      Mieheni oli kaveriporukan kanssa pienellä reissulla ja reissu ei ollut ilmeisesti kostea pelkästään pelkän viinan takia. Kännykkään alkoi tulla epäilyttäviä viestejä, jotka olivat naiselta. Viesteissä viitattiin nimenomaan kyseiseen reissuun, jossa mieheni oli ollut. Mieheni ei tunnustanut vaan väitti, että mitään ei ollut tapahtunut ja nainen oli onkinut puhelinnumeron jostakin ja häiriköi silti jälkikäteen. Minulle riittää yksi kerta tulla petetyksi, joten lähdin suhteesta. Vielä tänäkään päivänä en tiedä täysin varmasti, että oliko mieheni pettänyt vai ei.

    • Vainu, aisti miksi sitä kutsutaan? Käytöksen muuttuminen salailevaksi ja etäiseksi, kylmäksi. Jatkuva puhelimella näppäily ja salassa puhumaan vetäytyminen ja viestittely. Tekosyitä ja selittelyjä. Menee muka sinne ja tänne töihin ja unohtaa ne tavarat kotiin mitä siellä ehdottomasti piti tarvita. Ei voi tehdä töitä ilman työkaluja.

      Toinen nainen on myöskin käräyttänyt ja mieheltä itseltä lipsahtanut. Ja olenpa nähnyt muutaman viestinkin. Olen tietysti suuttuunut ja pettynyt. Ja voi arvata että meteli on ollut aikamoinen.

      Riitelyä ja mielenosoittamista. Tavaroiden paiskimista ja pakkaamista. Erokin lopulta.

      Itse huomasin jossain kohdassa olevani, eräässä suhteessa onneton. Yritin kertoa moneen otteeseen miksi ja mitä toivoisin muuttuvan. Ihminen ei kuitenkaan voi perusluonnettaan muuttaa. En tiedä miten paljon olis voinut tehdä enemmän osaltaan, ei ehkä paljoakaan. Suhde muuttui kaveruudeksi.

      Ihastuin toiseen mieheen, hänen luonteensa ja ajatuksiensa vuoksi. Tuli uskoton olo. Järki sanoi, ettei tämä ole nyt oikein. Jotain täytyy tehdä. Erosimme ja tutustuin tarkemmin tähän mieheen johon ihastuin. Jonka kanssa löytyi yhteys joka puuttui aikasemmista suhteista. Platonisuus muuttui intiimiksi ja meistä tuli pari.

      Uskalsin irrottautua vanhasta kaavasta ja siitä olen iloinen. Voi mennä eteenpäin tai polkea paikallaan ja masentua. Menettää suhteen ja elämänhalun. Pitää uskaltaa ratkaista omat ongelmansa, jos haluaa olla onnellinen.

      Miinuspeukut ei paljoa lohduta peukun antajaa, pitää vaan uskaltaa ottaa elämästään vastauu ja ohjakset käsiin. Tehdä ratkaisuja, ennen ei helpota.

    • Lokintaival

      Minulla oli vahva tunne että mies pettää, kun hänen ystävänsä antoi ymmärtää vihjaillen ettei ymmärrä miten vielä katselen tuota miestä enkä pistä pihalle, vaikka tekee mitä tekee...
      Samaan aikaan mies vahti puhelinta ja nettiään, puheli salaa naisten kanssa ja väitti lehtimyyjien soitoiksi, vaikka kuitenkin piti rynnätä eri huoneeseen kanssaan puhumaan..normaalisti oli aina sanonut minun kuulteni lehtimyyjille kiiinnostaako tarjous vai ei.

      Baarissa mieheni kyttäsi yhtä nuorta naista kuin haukka ja piti silmäpeliä, juttelivat aina kuin olisin ilmaa. Nuori nainen jopa kosketteli miestäni ja tuijottelivat hymyillen silmiin.

      Sitten alkoi kotona töistä palattuani näkyä epämääräisiä merkkejä... mies joka ei ikinä siivoa, siisti töissä ollessani pelkästään makuuhuoneen ja järjesti patjat lattialle mieleiseensä paikkaan.
      Märkä läikkä peitossamme myös puhui minulle omaa kieltään. En vielä siitä sanonut mitään.Ihmettelin vain miehen järjestelyjä makkarissamme, johon sanoi "ei se ole sitä mitä ajattelet "...
      Löytyipä sitten avattu kortsupakkauskin..niitä emme itse ehkäisynä käytä.
      Mies selitti kaiken pois, ei kuulemma ole pettänyt.Joku vuosien takainen pakkaus ajalta ennen meitä oli huusholliin kulkeutunut jne.

      Epäilys oli niin vahva että lopulta urkin mieheni puhelinta ja sähköpostia.
      Puhelimen tiedot aina tyhjentää, mutta kerran netti oli jäänyt auki ja sieltähän se totuus paljastui, viestittelyt varatun naisen kanssa, jolla puutetta suhteessaan, siksi mieheni tyrkytti itseään puutteen poistajaksi ja väitti olevansa itse vapaa...lupasi oikein hekumallisia hetkiä tuolle naiselle jos tämä rohkenee seksitreffeille lähteä.

      En heti sanonut lukeneeni nuo viestit, vaan kysyin mieheltä onko hän rehellinen siinä ettei ole pettänyt suhteemme aikana..ei kuulemma ollut pettänyt. Kysyin onko edes flirtannut...ei ole kuulemma mitään seksistä muiden kanssa edes puhunut. Aha.
      Kerroin totuuden.
      Mies sanoi, ymmärrä nyt että mulla oli silloin vähän tylsää... ei anteeksi pyyntöä, ei katumusta. Moni pettäjä on omasta mielestään toiminut ihan oikein.koska on niin paatunut ettei erota oikeaa eikä väärää.Oma nautinto on lähimmäistä tärkeämpi.

    • Merkit ilmassa!

      Ensimmäisellä kerralla löysin mieheni paidan taskusta pienen käsin kirjoitetun lappusen, jossa luki venäläinen naisen nimi, osoite ja puhelin numero.

      Toisella kerralla mieheni vihjaili tekosistaan umpikännisenä. Aamulla kun mies ei muistanut illan ja yön tapahtumista mitään, kerroin hänen tunnustaneen yöllä uskottomuutensa, johon mies sanoi katuvansa tapahtunutta ja pyysi anteeksi tekojaan.

      Kolmannella kerralla mies jäi kiinni kutsuessaan minua kännipäissään naiskavereidensa etunimillä.

      Näin jälkeenpäin ajatellen, olisihan minun pitänyt jo ihmetellä
      - välttelevää katsetta
      - jalan vatkaamista
      - koko olemuksen rauhattomuutta
      - unettomuutta
      - ilkeitä, arvostelevia, minuun kohdistuneita kommentteja
      - naissukupuolen halveksimista ja huorittelua
      - pikkuasioista riidan hieromista
      - ylipitkiä työpäiviä
      - tuhahduksia siitä etteivät kaikki hänen asiansa kuulu minulle jne.
      - läheisyyden ja kosketuksen välttelyä

      Kyllä viisas ihminen aistii tilanteen vaikka ei aina haluakaan myöntää tosiasioita, sillä totuus satuttaa. Onneksi aika parantaa haavat!

    • Eiselviäkysymällä

      Ei ainakaan kysymällä. Kukaan pettäjä ei sano "petin sinua" kysyttäessä.

    • Vaionkosetyhmä

      Se saattaa tulla että joku läheinen käräyttää. Säälii kumppaniasi ketä vedätät urakalla...ties kuinka monetta kertaa.

    • Olikyllänäky

      Rysän päältä jäi kiinni. En uskonut selityksiä, kuuntelin ja menin paikalle katsomaan ilman varoitusta.

      • niin-sain-tietää

        Minulle sittäytyi nainen joka otti kädestä kiinni ja sanoi "Hei, minä olen H***** ja minulla on suhde miehesi kanssa, ja se on kestänyt jo toista vuotta".


      • niin-sain-tietää

        Eikö kelleen toiselle ole kakkonen tullut esittäytyyn? Olenko ainut jolle toinen nainen uskalsi esittäytyä?


      • Eienääsalainen

        Tossa vaiheessa puolison suhde on jo tiedostettu.


      • niin-sain-tietää
        Eienääsalainen kirjoitti:

        Tossa vaiheessa puolison suhde on jo tiedostettu.

        No ei ollut tiedostettu ja siihenkin oli monta syytä, oma sairaus ja kuntoutus vei huomion. Kumppani tuki sairauden ja kuntoutuksen aikana eikä missään vaiheessa antanut edes ymmärtää että kaikki ei olisi hyvin. Pettämistä edesauttoi se että olivat samassa työpaikassa. Se oli helppo salata niin pitkään että kakkonen otti ohjat omiin käsiinsä.


      • jokakaikenuskoose

        Se oli helppo salata niin pitkään että kakkonen otti ohjat omiin käsiinsä.

        Miehelläsikö ei ollut päätösvaltaa ? ;)


      • kerropase
        jokakaikenuskoose kirjoitti:

        Se oli helppo salata niin pitkään että kakkonen otti ohjat omiin käsiinsä.

        Miehelläsikö ei ollut päätösvaltaa ? ;)

        VAstaapa itse tuohon kysymykseen. Jos olet puolisosi kanssa yhdessä juhlistamassa synttäreitäsi ja eteesi ilmestyy ihminen kertomaan salasuhteestaan puolisosi kanssa. OLetko sitä mieltä että vieressäsi seisovalla puolisollasi on mitään mahdollisuutta estää tuon ihmisen esittäytymistä.


      • jflkjfajfafjafj

        Miksi hänen olisi pitänyt estää? Pikemminkin hänen olisi pitänyt se sinulle kertoa ei jonkun sinulle vieraan ihmisen. Annoitko kunnon läksytyksen miehelle? Onneksi sait tietää vai mitä?


      • niin-sain-tietää
        jflkjfajfafjafj kirjoitti:

        Miksi hänen olisi pitänyt estää? Pikemminkin hänen olisi pitänyt se sinulle kertoa ei jonkun sinulle vieraan ihmisen. Annoitko kunnon läksytyksen miehelle? Onneksi sait tietää vai mitä?

        Totta , hyvä että sain tietää vaikka tapa jolla se tapahtui oli järkyttävä eikä sitä voi edes tänne kuvata niin että te toiset sen ymmärtäisitte.. Mies kylläkin kielsi pois kaiken ja väitti tuota toista naista hulluksi joka ei käsitä että hä n ei ole siitä kiinnostunut. Olihan sekin ilta ravintolassa. Jäi unohtumaton muisto synttärieni juhlistamisesta.


    • kostotoimii

      Miten voi olla ihmiset niin tyhmiä että käyttää puhelinta kun pettää, jäähän siitä nyt kiinni kuten jäi vaimokin. Salainen s-posti on varmin tapa hoitaa treffit/tapaaminen ja sitten vaan muhinoimaan, Onnistui enkä ole kiinni jäänyt kertaakaan.

      • KarmaKostaa

        Ja pitää huolen omistaan.


    • meniaikaatoipua

      Minä halusin saada totuuden esiin kun mies käyttäytyi todella törkeästi minua ja lapsia kohtaan, niinhän sitten tulikin tuntematon soitto. Kakkosnaisen naapuri ilmoitti minulle, et mieheni oli käynyt jo kaksi vuotta samassa rapussa asuvan yksinhuoltajanaisen luona. Oli valehdellut olevansa vapaa ja nainen uskoi, uskoo varmaan vielä tänä päivänä kaikki valheet, mitä mies kertoo.
      Lopulta otin yhteyttä kakkosnaiseen ja en siksi, et jatkaisin avioliittoa pettäjän kanssa vaan siksi koska halusin todisteen, et kaikki on totta ja sitten erosin.
      Aiemmin kun epäilin, mies sanoi, että olen mielenvikainen ja hoidon tarpeessa.
      Toivottavasti nykyinen puoliso ei joudu kohtaamaan samaa kuin minä, mies oli myös väkivaltainen riehuja jos kyselin onko muita naisia, kun tuli kotiin hajuvedelle tuoksuen ja oli pelokas.
      Sairasta käytöstä ja tuokin, et valehteli olevansa vapaa, mutta onneksi pääsin siitä eroon, sillä väkivallalla pidätteli ja valehtelussa.

    • meniaikaatoipua

      Olen antanut anteeksi ex-puolisolle ja itselle, elämä jatkuu ja en jää enää menneisyyden vangiksi, kaikesta lopulta selviää ja olihan tämä hyvää koulutusta elämässä, joskin kärsimyksen kautta, mutta kyllä se tästä taas, ja hyvää jatkoa kaikille ,tekin selviätte.
      Rakkautta on ollut kun teki näin kipeää ero,nyt sen huomaa ja ketäänhän ei voi omistaa, mutta valheen pohjalle ei kannata mitään rakentaa. Kaikki teemme virheitä ja syy miksi puoliso meni vieraisiin, johtuu parisuhteessa kummastakin lopulta. Hyvää oli paljon ja kannattaa muistella lopulta hyviä asioita mitä oli aiemmassa suhteessa.

    • gjklöpug

      Mieheni lähti töihin toiselle paikkakunnalle. Ilmeisesti illat kävivät hiukan pitkiksi. Hotellilla töissä oleva nainen oli mitä sopivin seksikumppani, kun koti oli niin kaukana. Miehi jäi pois tuosta hommasta ja halusi lopettaa suhteen, mutta nainen vonkusi miestäni vielä jatkamaan. Tietenkin katsoin puhelimen viestit, kun mieheni sammui sohvalle. Selvin päin puhelin pysyi visusti piilossa. Otin numeron ylös ja soitin naiselle että kumpi lähtee ? minun on vaikeampi juuri nyt, koska olen kotiäiti ja meillä on kaksi pientä lasta. Hän sanoi että ovat vain ystäviä. Niinpä, mutta minun raja menee siinä että ystävät eivät sekstaile keskenään. 15 vuotta tuo nainen lähetteli tuhmia viestejä, ja piti yhteyttä tai ainakin yritti pitää. Jokunen vuosi sitten jätin mieheni. Kuulin että nyt he ovat yhdessä. Se tuntui tosi pahalta. No nyt kuulin, että mieheni on potkaissut tämän sekopään pihalle. Ei sitten ollutkaan niin kiva tuttavuus. Voi voi sentään. Sellast se on hummpa kesällä...

    • Anonyymi

      Ex kertoi että häneltä löytyi sukupuolitauti. Väitti saaneensa sen minulta, koska minä en ollut käyttänyt uimahallissa laudeliinaa yhtenä kertana, muisti vielä päivänkin kun laudeliina oli jäänyt pyykkinarulle.
      Hupijuttu oli vielä se, että mulla ei ko tautia ollut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      276
      19130
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      85
      3539
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2245
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1946
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1850
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1600
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1352
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1278
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      148
      1158
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1059
    Aihe