Olenko tylsä?

Boring Bella

Kysymys kuuluu: olenko tylsä, kun:
- luen Shakespearea
- kuuntelen klassista musiikkia
- soitan pianoa ja selloa (joskin huonosti)
- rakastan viuluja
- kirjoitan runoja ja novelleja
Joskus harmittaa, etten tykkää "normaaleista" asioista, kun minulla on harvoin mitään yhteistä ikäisteni kanssa. Baareissa jaksan harvoin käydä, koska siellä soitetaan musiikkia, joka saa korvani vuotamaan verta. Olenko kenenkään ihannenainen? Vai olenko vain toivoton tapaus?

6

217

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

"Olenko kenenkään ihannenainen?"

Et vielä noilla tiedoilla, mutta toki tuollaiset harrastukset kiinnostusta lisäävät. Aika persoonalliset, kehittävät ja älylliset harrastukset verrattuna norminaisen siiderinlitkintään ja baariperseilyyn.

• knjklöb

Vastaan vaikka olenkin nainen. Nimittäin tuohon että et voi käydä baareissa siellä soitettavan musiikin takia? Minä en sovi samaan huusholliin kenenkään kanssa joka suhtautuu musiikkiin millään tavalla tiukkapipoisesti. Sanoit tuon asian tavalla joka saa epäilemään ettei seurassasi pääse koskaan kuuntelemaan muuta kuin klassista? Pari tiukkapipoa tunnen ja illan niitä kestää mutta olisi aivan mahdoton ajatus kuunnella jotain yksipuolista musiikkia jatkuvasti, toinen kun soittaa sitä omaa musiikkiaan vielä käytännöllisesti katsottuna koko hereilläoloaikansa. Lisäksi molemmissa tapauksissa sitä heidän musiikkia on kaikkien kuunneltava koko ilta vaikka 10 muuta haluaisi jo vaihtelua, ja todentotta, baaritkin valitaan heidän musiikkimakunsa mukaan vaikka muita kiinnostaisi mennä muualle. Itse olen kaikkiruokainen ja kuuntelen fiilisten ja käyttötarkoituksen mukaan, enkä voi kuvitellakaan että jäisin jonnekin menemättä vain musiikin vuoksi jos muuten haluan.

• ...

Niin no minuakin kyllä ärsyttäisi nainen, joka ei antaisi minun luukuttaa Coldplayta tai Oasista. Ja ärsyttäisi myös nainen, joka ei voisi lähteä johonkin tiettyyn baariin, koska siellä soitetaan vääränlaista musiikkia.

• Seppo Taalasmaa

Jos olet kaunis ja huumorintajuinen, niin olet ihannenaiseni. Uu, beibi.

• Et sitte, jos olet kiinnostunut musiikkialan ihmisistä.

• minäkin olen

tylsä. Kiinnostaa kans samanmoiset jutut ja on harrastuksina. Monet oikeen ihmettelee, kun en katso elokuvia juuri ollenkaan ja elän kuin nunna tätä nykyä. Pikapanot ja muut ei kiinnosta. Vaikeeta löytää samanhenkistä miestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-rautu korvaamaan kirjolohi

Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n
      Maailman menoa
      44
      2669
    2. Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin

Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj
      Maailman menoa
      156
      2600
    3. Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä

Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk
      Tv-sarjat
      33
      1781
    4. Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta

Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o
      Maailman menoa
      81
      1385
    5. Oot tosi epätavallinen

ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.
      Ikävä
      49
      1337
    6. Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä

Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o
      Ikävä
      35
      1147
    7. Etkö voi antaa edes vihjettä mulle?

Minkä vain me tiedettäisiin? Naiselta miehelle.
      Ikävä
      84
      1107
    8. Muistatko? Maisa Torppa jakso räjäytti Veitolan somen: "epäaitoa ja teeskentelyä"...

Maisa Torppa täyttää tänään 35 vuotta, onnea! Maria Veitola vieraili Yökylässä-ohjelmassa aikansa kohujulkkis Maisa To
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1068
    9. Terveisiä lintutornilta

Viipurista nousee kauhea savupatsas. Miksi ?
      Maailman menoa
      47
      967
    10. Kaksi viikkoa enää Rakas...

Tietäisinpä miten toimia...
      Ikävä
      63
      966
    Aihe