Olenko tylsä?

Boring Bella

Kysymys kuuluu: olenko tylsä, kun:
- luen Shakespearea
- kuuntelen klassista musiikkia
- soitan pianoa ja selloa (joskin huonosti)
- rakastan viuluja
- kirjoitan runoja ja novelleja
Joskus harmittaa, etten tykkää "normaaleista" asioista, kun minulla on harvoin mitään yhteistä ikäisteni kanssa. Baareissa jaksan harvoin käydä, koska siellä soitetaan musiikkia, joka saa korvani vuotamaan verta. Olenko kenenkään ihannenainen? Vai olenko vain toivoton tapaus?

6

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      "Olenko kenenkään ihannenainen?"

      Et vielä noilla tiedoilla, mutta toki tuollaiset harrastukset kiinnostusta lisäävät. Aika persoonalliset, kehittävät ja älylliset harrastukset verrattuna norminaisen siiderinlitkintään ja baariperseilyyn.

    • knjklöb

      Vastaan vaikka olenkin nainen. Nimittäin tuohon että et voi käydä baareissa siellä soitettavan musiikin takia? Minä en sovi samaan huusholliin kenenkään kanssa joka suhtautuu musiikkiin millään tavalla tiukkapipoisesti. Sanoit tuon asian tavalla joka saa epäilemään ettei seurassasi pääse koskaan kuuntelemaan muuta kuin klassista? Pari tiukkapipoa tunnen ja illan niitä kestää mutta olisi aivan mahdoton ajatus kuunnella jotain yksipuolista musiikkia jatkuvasti, toinen kun soittaa sitä omaa musiikkiaan vielä käytännöllisesti katsottuna koko hereilläoloaikansa. Lisäksi molemmissa tapauksissa sitä heidän musiikkia on kaikkien kuunneltava koko ilta vaikka 10 muuta haluaisi jo vaihtelua, ja todentotta, baaritkin valitaan heidän musiikkimakunsa mukaan vaikka muita kiinnostaisi mennä muualle. Itse olen kaikkiruokainen ja kuuntelen fiilisten ja käyttötarkoituksen mukaan, enkä voi kuvitellakaan että jäisin jonnekin menemättä vain musiikin vuoksi jos muuten haluan.

      • ...

        Niin no minuakin kyllä ärsyttäisi nainen, joka ei antaisi minun luukuttaa Coldplayta tai Oasista. Ja ärsyttäisi myös nainen, joka ei voisi lähteä johonkin tiettyyn baariin, koska siellä soitetaan vääränlaista musiikkia.


    • Seppo Taalasmaa

      Jos olet kaunis ja huumorintajuinen, niin olet ihannenaiseni. Uu, beibi.

    • Et sitte, jos olet kiinnostunut musiikkialan ihmisistä.

    • minäkin olen

      tylsä. Kiinnostaa kans samanmoiset jutut ja on harrastuksina. Monet oikeen ihmettelee, kun en katso elokuvia juuri ollenkaan ja elän kuin nunna tätä nykyä. Pikapanot ja muut ei kiinnosta. Vaikeeta löytää samanhenkistä miestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      207
      3384
    2. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      281
      2851
    3. Seiska: Suhdekohussa rypenyt Anssi Heikkilä paljastaa - Pernilla Böckermanin kanssa tällaiset välit

      Anssi Heikkilä ja Pernilla Böckerman tanssivat yhdessä TTK:ssa ja heidän ympärillään spekuloitiin suhteesta. Nyt Heikkil
      Suomalaiset julkkikset
      8
      2546
    4. Ilouutinen: Sohvaperunat Soile ja Jorma taas TV:ssä - Sohvikset jo 18 kautta - Onnea!

      Onnea Sohvikset 18 kautta! Ja ihana Soile (ja Jorma!) taas mukana! Lue lisää ja katso Soilen hauska kuva tästä: https:
      Sohvaperunat
      18
      1650
    5. Elokapinan kielto aloite kerää nimikirjoituksia kovaa vauhtia !

      Nyt klo 14 mennessä nimiä on jo liki 17000 allekirjoitusta. Nyt niitä nimiä vaan lisää meille riittää no
      Maailman menoa
      423
      1527
    6. Mukavaa sunnuntai päivää

      Kirsille ja mukaville ihmisille jos täällä enää ovat. 😊☕🌞🍁🧡 Jos eivät ole, niin sitten poistun.
      Ikävä
      313
      1441
    7. Elokapinan lakkautusaloite 50 000 nimeä

      Ja lisää tulee, kohta on Ylenkin uutisoitavaa aloitteesta. https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143
      Maailman menoa
      375
      1389
    8. Mitä muuttaisit kaivattusi

      Ulkonäössä tai persoonassa
      Ikävä
      97
      1342
    9. Hei, mies, kirjoita jotain minusta

      Plus jokin tunnistemerkki/kirjain nimessäni. En todellakaan ymmärrä, pidätkö minusta vai toisesta naisesta. Et ole koska
      Ikävä
      54
      1302
    10. Piupali Paupali

      Kun en mä tunne teitä... Hyvät huomenet ja mukavat päivät ja hyvät viikonloput, arvoisat naiset ja herrat. 😊🎩🎪🤹🏼‍♂️
      Ikävä
      167
      1154
    Aihe