Miten pitkään saa odottaa kutsua haastateltavaksi ? Nopeasti sain vastauksen ja kiitokset paikan hakemisesta sekä mielenkiinnosta työhön. Vastaukseen oli lisätty, että hakuprosessin etenemisestä ilmoiitetaan pian. Yli viikko on mennyt siitä, kun hakuaika umpeutui. Työn aloittamisen ajankohdasta ei ollut ilmoituksissa mitään mainintaa. Skillnetin ohjelmiston kauttahan tämä tapahtuu, eli ehkä "EI KIITOS ! "-vastauksetkin pitäis tulla hakijoille, joita ei kutsuta jatkoon ? Onko kenellä kokemuksia ? Tuleeko sieltä mitään vastausta jatkossa, vai pitääkö suosiolla lähteä muilta työtä hakemaan ? Ja kauan teidän on pitänyt odottaa haastattelukutsuja ?
S-ryhmän rekrytöinti
4
3755
Vastaukset
- tänään haastattelu
Itselläni ainakin nopeaa toimintaa. Laitoin maanantaina hakemuksen ja tiistaina soitettiin milloin pääsen haastatteluun. Tänään (torstaina) oli haastattelu, saa nähdä miten meni. Hakijoita oli kuulemma ollut ihan hirveästi tähän myyjän paikkaan. Jospa sielläkin paljon hakemuksia ja heillä menee pieni tovi kun käyvät kaikki hakemukset läpi. Älä vielä hätäile :)
- Mutterimake
Niin, saatttaa olla alakohtaista vaihteluakin tässä rekrytoinnissa S-ryhmässä. Vaikuttaa ehkä toimipaikan muut kiireetkin tähän. Paljon kait tähänkin virkaan hakijoita ? Ei auta kuin odotella, pahinta on vain se, että kohta pitää päättää muistahenkilökohtaisista suunnitelmista. Tämä paikka olis ollut vain tosi sopiva mulle(kin), haasteellinen ja mahdollisuudet pärjätä hyvät.
aina on tullut s-ryhmästä sähköpostia, että kiitos mielenkiinnosta mutta ei kiitos. yleensä tulee noin 2 viikkoa hakuajan jälkeen. kokemusta on noin 10 hakemuksesta.
mutta itse sain juuri myönteisen vastauksen ja olen menossa haastatteluun, siitäkin ilmoitettiin 1,5vk haun jälkeen olin varma etten pääsisi sinne.- stardust1569
hei ei nyt todellakaan voi stressata siitä että yhteen viikkoon ei oo kuulunut mitään. s-ryhmä on todella kiva ja ne ei kyl yleensä odotuta ketään mutta ei se ole mitään ihmeellistä jos on saanut odottaa 1kk sitä soittoa jossa kutsutaan haastatteluun... mulle kävi kerran niin (toinen yritys kyl kyseessä) että jätin hakemuksen ja odotin hirveesti sitä soittoa, kunnes unohdin koko asian sillä yrityksestä ei kuulunut mitään ja heitinki jo kirveen kaivoon ajatellen että ne valitsi sittenki jonku muun tehtävään. noin 1-1,5kk myöhemmin tuli soitto, että olenko vielä kiinnostunut paikasta, ja jos oon niin haluaisivat mut haastatteluun.
et jos ne ei viikkoon ilmota mitään nii turha stressata :) nii, ja siis mä lopulta sain sen työpaikan :D älä stressaa turhaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk662204Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921482Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621285Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701271- 1151149
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901000- 69989
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81886Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11862