Olen kunnalla keittäjänä. Aika usein käy niin, että joku on s-lomalla ja muut työntekijät tekevät/joutuvat tekemään ylimääräisen vuoron. Miten tästä kuuluisi saada korvaus?
Meillä menee niin, että jos oman työajan päälle (38,25) tekee yhden lisävuoron, saa siitä VAIN uuden vapaapäivän (ja viikonloppulisät, kun usein on kyse la-su-vuoroista).
Eikö ylimääräinen vuoro tee niin paljon korotusta viikkotyöaikaan, että yksi vapaapäivä ei riitä??
Pomolta ei uskalla kukaan kysyä...
Kunta-ala ja ylityöt - osaatko vastata?
Kunnan keittäjä
2
539
Vastaukset
- iikk
Kysy luottamusmieheltä tai lue
http://www.jhl.fi/portal/fi/edunvalvonta/kunta/tyoaika/yleistyoaika/
ja esimerkkejä täältä
http://www.kuntatyonantajat.fi/fi/sopimukset/kvtes/tyoajat/Sivut/default.aspx - Anonyymi
Laitos kunta koulu,terveys,vanhuus ,lapsuus juuri muuta Ei tarvita 300kuntaa150/kunta Riittää.Muut laitokset pois.työvoimatoimistot ei virkaa jokainen hakee itse kurssi voi olla jos on hakijoita.päiväraha tulee kun jää työttömäksi automaattisesti ja loppuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802898Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka482284Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051654Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181- 551179