Venom

JJ-+

Onko vanha vai uusi Venom merkittävää eroa paremmuudessa?
Mikä on paras albumi? Menossa ostamaan Venomia....saa nähdä löytääkö Anttilasta, jännää!! Listalla toki myös muutakin...

7

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Venom \m/

      Hmm... Jos eka kertaa kuuntelet Venomia tai olet vasta aloittanut niin kannatta hankkia albumi Metal Black vuodelta 2006. Itse en aluksi tykännyt vanhasta Venomista mutta tämä uusi iski ja lujaa. Nyt pidän sekä uudesta että vanhasta tuotannosta. Olen vuoden kuunnellut Venomia ja omasta mielestäni parhaat albumit ovat neljä ensimmäistä. Eli Welcome to Hell, Black Metal, At War With Satan ja Possessed. Suurin osa tykkää noista neljästä.

      • Venom \m/

        Lisään vielä että en usko sinun löytävän Anttilasta Venomia. Levykauppa Äx:n sivuilta löytyy vaikka mitä levyjä. Sopivat hinnat ja nopea toimitus!


    • ..............

      Neljää ekaa pidetään yleisesti parhaimpina. Kaksi ekaa ainakin ovat hankkimisen arvoisia.

    • ............

      Joo eipä löytynyt Anttilasta Venomia. Mukaan tarttui tällä kertaa Ozzyn Bark Of The Moon, kun oli haussa sekin..

      Nyt tilaamassa ainakin Venomin Black Metal levyä kun koekuuntelin sitä ja minulle menee se... Voihan sitä tarttua mukaan jotain uudempaakin Venomia, miksei kun samoilla kuluilla tulisi.
      Kun aikoinaan omistin kokoelma älpyn "Metal Killers" jo 8 vuotiaana, siinä oli vanhaa Venomia yksi raita..

    • XxxxxxxxXXX

      Venomin albumit "black metal" ja "metal black" saattaa mennä sekasin.
      Itse omistan juurikin 4 ekaa albumia ja kaikki on hyviä. Uuteenkin aion tutustua kun kerkiää. PS. säästät rahaa kun et osta levyjä, vaan lataat ilmaiseksi netistä, vaikka onkin laitonta, mutta mikäpä ei olis.

      • lucifer rising

        Musiikki kuullostaa paremmalta kun sitä soitetaan kunnon levyltä eikä mp3:lta.
        Itse pidän tuosta Metal Black (2006) albumista kun on sounditkin paremmat mitä vanhoilla levyillä.


      • ................
        lucifer rising kirjoitti:

        Musiikki kuullostaa paremmalta kun sitä soitetaan kunnon levyltä eikä mp3:lta.
        Itse pidän tuosta Metal Black (2006) albumista kun on sounditkin paremmat mitä vanhoilla levyillä.

        Meikäläinen taas diggaa ekan levyn demoluokan soundeja. Kunnon metallista meteliä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tuomas Sakari Matias Salminen. S.2005

      Nimi on ihan julkista tietoa. Ei tarvitse poistaa. Julkaistu monilla sivuilla.
      Valkeakoski
      58
      4274
    2. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      92
      1705
    3. Mikko Leppilampi ahdistellut useita!?

      Jotenkin on aina jäänyt lipevän oloinen fiilis kun hänen esiintymisiä on katsellut. Nyt rikosepäily seksuaalisesta ahd
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1269
    4. Farmasia valintakoe 2024

      Miten meni farmasia valintakoe teillä? Minun mielstä se oli ihan oko en voi sano, että se oli tosi vaikea.
      Pääsykokeet
      48
      1119
    5. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      64
      1046
    6. Kaksisataa kilometriä on pitkät niin..

      Vai onko se sinusta niin, mies?
      Ikävä
      92
      707
    7. Ajattelen minä sua vieläkin mies

      Ja välillä tulee kyyneleet silmiin kun tajuan että näin tämä sitten menikin. Ikävä on, koska olet rakkauteni. En ole nyt
      Ikävä
      40
      689
    8. Vielä yksi juttu

      Kaipaan sinua enemmän kuin omaa sieluani. Olet rakas minulle.
      Ikävä
      73
      688
    9. En tiedä huomasitko edes minua

      mutta minä huomasin sinut ja näytitpä taas hyvältä!
      Ikävä
      32
      685
    10. On muuten meidän kylän poikia.

      Surullinen uutinen. Toivotaan, että uhri saa tarvitsemansa avun. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b497ba33-7a82-415d
      Tornio ja Haaparanta
      6
      664
    Aihe