Naiset...! Miten tärkeää on teille miehen pituus? Tiedän naisia, jotka ovat n. 160 cm pitkiä ja korkkarit jalassa n. 5 - 7 cm pitempiä. Mutta he eivät voi seurustella miehen kanssa, jollei mies ole vähintään 15 - 20 cm heitä pitempiä (ja miehillä on parin sentin korot kengissään). Ilman kenkiä pituusero (esim kotona) on vielä selkeämmin esillä.
Tai onko naisille kauhistus, jos mies on lähes samanmittainen (mutta aina naista muutaman sentin pitempi, vaikka naisella olisi korkokengät)
Mikä siinä pituudessa on niin tärkeää? Miksi se miehen pituus merkitsee naisille niin paljon? Onko se esittelyä toisille naisille vai ...mitä? Ja ihan pieni lisäys... lyhyt mies ei tarkoita kukkakeppiä vaan normaalia kaveria eli hartioita ja lihaksia voi olla vaikka "pullisteltavaksi"... ;-)
Miehen pituus...
21
1116
Vastaukset 21
- nw
No itse en edes osaa selittää miksi haluan pitkän miehen. Olen siitä kuullut haukkuja, että olen pinnallinen idiootti mutta minkäs sille mahdan. Olen 171 cm pitkä ja minua lyhyempi mies ei sytytä ollenkaan.
Mutta ei mielestäni minua lyhyempien miesten tästä pitäisi hernettä nenään vetää koska onhan niitä naisia maailmassa vaikka kuinka paljon, jotka ovat paljon lyhyempiä tai joille kelpaa lyhyempi mies.- cm...
Heh... aloittaja kait ihmetteli sitä, miksi ne --lyhyet-- naiset haluavat piiiiiitkiä miehiä.
Se on luonnollista, että nainen haluaa itseään pitemmän miehen, mutta jos lyhyt nainen ei kelpuuta edes 10 cm itseään pitempää miestä...
- mr_groove
Itsekin olen ihmetellyt tuota. Eräällä 161-senttisellä naiskamullani on pakkomielle yli 180-senttisistä miehistä. Kun kysyin häneltä, että eikö esimerkiksi suuteleminen, tanssiminen ja seksi ole vähän hankalaa, kun mies on niin paljon pidempi. Hän myönsi tämän, mutta siitä huolimatta miehen pitää olla pitkä.
Oma naiseni on minua 2 senttä lyhyempi ja meistä molemmista fyysinen kanssakäyminen on tosi herkkua, kun kaikki paikat on samalla korkeudella.- hmm...
"Kun kysyin häneltä, että eikö esimerkiksi suuteleminen, tanssiminen ja seksi ole vähän hankalaa, kun mies on niin paljon pidempi."
Miten niin hankalaa? Kai sitä voi muullakin tavalla suudella tai harrastaa seksiä kuin seisaaltaan :) - mr_groove
hmm... kirjoitti:
"Kun kysyin häneltä, että eikö esimerkiksi suuteleminen, tanssiminen ja seksi ole vähän hankalaa, kun mies on niin paljon pidempi."
Miten niin hankalaa? Kai sitä voi muullakin tavalla suudella tai harrastaa seksiä kuin seisaaltaan :)Voihan sitä muutenkin harrastaa, mutta seksi seisaaltaan samanpituisen naisen kanssa on aika herkkua ;) Toki jokainen nainen saa tykätä juuri sen pituisista miehistä kuin hyvältä tuntuu. Itse olen tyytyväinen siitä, että oma naiseni ei ole pituusrasisti.
- föglö
mr_groove kirjoitti:
Voihan sitä muutenkin harrastaa, mutta seksi seisaaltaan samanpituisen naisen kanssa on aika herkkua ;) Toki jokainen nainen saa tykätä juuri sen pituisista miehistä kuin hyvältä tuntuu. Itse olen tyytyväinen siitä, että oma naiseni ei ole pituusrasisti.
Kuulostat pikkuisen katkeralta siitä ettet ole jollekin taskuvenukselle kelvannut?
- mr_groove
föglö kirjoitti:
Kuulostat pikkuisen katkeralta siitä ettet ole jollekin taskuvenukselle kelvannut?
Tulkinta tuokin :D Olin naimisissa 164 senttisen taskuvenuksen kanssa, oli hänkin tosi sexy. En voi sille mitään, että kiihotun kuitenkin enemmän pitkistä naisista. Ongelmansa itse kullakin.
- sdvsv
en nyt sanois olevan pakkomielle, mutta n. 190cm mies on mulle mieluisin, siis ainakin paras silmänilo..varsinkin jos on lisäksi hyvävartaloinen ja kasvoista komea:) itse olen 161cm. mieheni on tuon 190 pitkä.
seksi on ollut hyvää monen muunkin pituisen kanssa ja olen kuullut huhua, että lyhyemmillä miehillä on joskus aika isot..hyvä kompensaatio! - omat kokemukseni
En tiedä mistä tämä johtuu, saatan olla aivan väärässäkin ja ehkä tämä asia sattunut vain minun silmiini, mutta minä olen itse omista kokemuksistani huomannut, että esimerkiksi yli 180 cm pitkät naiset eivät ole miesten pituusvaatimusten suhteen läheskään niin vaativia, kuin lyhyemmät naiset ja normaalipituiset naiset. Olen monesti huomannut, että yli 180 cm tai lähes 180 cm pitkällä naisella on ollut vain hieman itseään pitempi mies, samanpituinen mies tai jopa itseään lyhyempi mies. En tiedä mistä tämä johtuu, mutta näin olen havainnut. Toki varmasti näiden pitkienkin naisten kohdalla poikkeuksia löytyy, sellaisia, jotka eivät kelpuuttaisi esimerkiksi tyyliin alle 2 metriä pitkää miestä itselleen.
- Itselleni
passaisi hyvin sellainen n. 10cm itseäni pitempi miekkonen, olen 163cm. Käytän usein 10cm korkoja enkä olisi tällöinkään pitempi häntä. Loistavaa. Täytyy myöntää etten ole itsekään aivan ajan tasalla tuosta pituusvouhotuksesta.. Tiedä häntä.
- pienikokoinen!
Hmm... itse ihastuin mieheeni ihan viestien perusteella...tapasimme siis suomitreffeissä kolmisen vuotta sitten.
En edes ajatellut pituusasioita...mutta tavatessamme huomasin, että hän on minua 30 senttiä pidempi! Eli juu, olen vain 160 cm ja mieheni on 190 cm pitkä!
Pituus ero ei haittaa missään tilanteessa! Olen itse keskimääräistä taipuisampi, joten taivun moneen ja miehelläni on hyvä pelisilmä ja hän on ketterä ja taipuisa myöskin! :D- Amatsoniko
Ei pituudella niin väliä. Olen 170 senttinen nainen ja poikakaverini on about 165 cm, mutta se unohtuu muiden seikkojen varjoon. Pidän myös pidemmistä miehistä, joskus ihmettelen, kun he haluavat 30 cm lyhyemmän naisen. Suurin pituusero mun ja miehen välillä on ollut jotain 15 cm. Oishan se ehkä vaihtelua myös, jos mies olis 190 cm. Miksei nainen vois olla pitkä ja naisellinen?
- Pehmeitä ajatuksia
Mulla ei ole mitään kriteerejä pituuden suhten, koska olen itse lyhyt,ja miehet, joiden kanssa olen ollut, ovat yleensä olleet korkeintaa keskimittaisia, paitsi yksi. Ja kyllähän sen pitkän ja komean miehen kainalossa on jotenkin niin hyvä olla. Ja kait sitä monessa naisessa on sen verran prinsessaa että on ihanaa ajatella, että jos mä haluun toi kaveri vaikka kantaa mut tästä kuraisen pihan poikki. Toisaalta prinsessana voi kohdella muutenkin. Hups! Tulipa lälly ajatus heti aamupäivällä!
- Anonyymi00014
Asu siellä missä kaikki on sua lyhyempiä. :)
- Anonyymi00015
Lyhyenä naisena pidän lyhyistä miehistä enemmän!
- Anonyymi00016
Ehkäpä naiset ajattelee,että pitkällä miehellä on pitkä se?Mutta se ei aina pidä paikkaansa,sorry naiset.
- Anonyymi00017
Kyllä se pitää paikkansa. Olen 190cm ja housuissa 20cm vehje.
Mun 159cm vaimo tykkää kovasti...ja kovasta. - Anonyymi00021
No ei sellainen pitkä jal laiha kyrpäkään välttämättä houkuta...
- Anonyymi00018
Ja sitten heräsit.
- Anonyymi00019
Miehn pituus ei ole tärkeä juttu, mutt sillä on kuitenkin väliä. En haluaisi kovin paljoa itseäni pidempää miestä (en myöskään kovin pljoa itseäni lyhyempää), sillä koen pituuseron hankaloittavan elämää. Tuo ei kuitenkaan ole mikään ehdoton kynnyskysymys. Jos mies on muuten kaikin tavoin hyvä, niin pituudella ei ole väliä.
- Anonyymi00020
No ei se nyt ole luonnollista 160 cm naiselle olla jonki samanpituisen kanssa, kun in itse jo myutenkin niin lyhyt, eivätkä miehet ole lähes koskaan yhtä lyhyitä. On eri asia jos itse on pitkä nainen, niin voi aivan hyvin seurustella samanpituisen kanssa, koska miehelle sellainen on nirmaalipituus. Onsiis paljon normaalimpaa että sekä mues että nainen ovat molemmat päälle 170cm kuin että molemmat olisivat 160cm. Ymmärrät varmaan pointin? Mytta kyllä monelle 160cm naiselle varmaan kelpaa oikein hyvin sellainen 175cm mies. Ei todellakaan tarvitse mikään ylipitkä olla. Se vois i tuntua jopa luonnottomalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3631465Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan801005Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.88913Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61833Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49728- 121705
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38702- 49658
- 50616
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10578- 31575
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95552- 45547
- 32531
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48525En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33518Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84495- 41492
- 80470
- 48469