Naiset...! Miten tärkeää on teille miehen pituus? Tiedän naisia, jotka ovat n. 160 cm pitkiä ja korkkarit jalassa n. 5 - 7 cm pitempiä. Mutta he eivät voi seurustella miehen kanssa, jollei mies ole vähintään 15 - 20 cm heitä pitempiä (ja miehillä on parin sentin korot kengissään). Ilman kenkiä pituusero (esim kotona) on vielä selkeämmin esillä.
Tai onko naisille kauhistus, jos mies on lähes samanmittainen (mutta aina naista muutaman sentin pitempi, vaikka naisella olisi korkokengät)
Mikä siinä pituudessa on niin tärkeää? Miksi se miehen pituus merkitsee naisille niin paljon? Onko se esittelyä toisille naisille vai ...mitä? Ja ihan pieni lisäys... lyhyt mies ei tarkoita kukkakeppiä vaan normaalia kaveria eli hartioita ja lihaksia voi olla vaikka "pullisteltavaksi"... ;-)
Miehen pituus...
15
1043
Vastaukset 15
- nw
No itse en edes osaa selittää miksi haluan pitkän miehen. Olen siitä kuullut haukkuja, että olen pinnallinen idiootti mutta minkäs sille mahdan. Olen 171 cm pitkä ja minua lyhyempi mies ei sytytä ollenkaan.
Mutta ei mielestäni minua lyhyempien miesten tästä pitäisi hernettä nenään vetää koska onhan niitä naisia maailmassa vaikka kuinka paljon, jotka ovat paljon lyhyempiä tai joille kelpaa lyhyempi mies.- cm...
Heh... aloittaja kait ihmetteli sitä, miksi ne --lyhyet-- naiset haluavat piiiiiitkiä miehiä.
Se on luonnollista, että nainen haluaa itseään pitemmän miehen, mutta jos lyhyt nainen ei kelpuuta edes 10 cm itseään pitempää miestä...
- mr_groove
Itsekin olen ihmetellyt tuota. Eräällä 161-senttisellä naiskamullani on pakkomielle yli 180-senttisistä miehistä. Kun kysyin häneltä, että eikö esimerkiksi suuteleminen, tanssiminen ja seksi ole vähän hankalaa, kun mies on niin paljon pidempi. Hän myönsi tämän, mutta siitä huolimatta miehen pitää olla pitkä.
Oma naiseni on minua 2 senttä lyhyempi ja meistä molemmista fyysinen kanssakäyminen on tosi herkkua, kun kaikki paikat on samalla korkeudella.- hmm...
"Kun kysyin häneltä, että eikö esimerkiksi suuteleminen, tanssiminen ja seksi ole vähän hankalaa, kun mies on niin paljon pidempi."
Miten niin hankalaa? Kai sitä voi muullakin tavalla suudella tai harrastaa seksiä kuin seisaaltaan :) - mr_groove
hmm... kirjoitti:
"Kun kysyin häneltä, että eikö esimerkiksi suuteleminen, tanssiminen ja seksi ole vähän hankalaa, kun mies on niin paljon pidempi."
Miten niin hankalaa? Kai sitä voi muullakin tavalla suudella tai harrastaa seksiä kuin seisaaltaan :)Voihan sitä muutenkin harrastaa, mutta seksi seisaaltaan samanpituisen naisen kanssa on aika herkkua ;) Toki jokainen nainen saa tykätä juuri sen pituisista miehistä kuin hyvältä tuntuu. Itse olen tyytyväinen siitä, että oma naiseni ei ole pituusrasisti.
- föglö
mr_groove kirjoitti:
Voihan sitä muutenkin harrastaa, mutta seksi seisaaltaan samanpituisen naisen kanssa on aika herkkua ;) Toki jokainen nainen saa tykätä juuri sen pituisista miehistä kuin hyvältä tuntuu. Itse olen tyytyväinen siitä, että oma naiseni ei ole pituusrasisti.
Kuulostat pikkuisen katkeralta siitä ettet ole jollekin taskuvenukselle kelvannut?
- mr_groove
föglö kirjoitti:
Kuulostat pikkuisen katkeralta siitä ettet ole jollekin taskuvenukselle kelvannut?
Tulkinta tuokin :D Olin naimisissa 164 senttisen taskuvenuksen kanssa, oli hänkin tosi sexy. En voi sille mitään, että kiihotun kuitenkin enemmän pitkistä naisista. Ongelmansa itse kullakin.
- sdvsv
en nyt sanois olevan pakkomielle, mutta n. 190cm mies on mulle mieluisin, siis ainakin paras silmänilo..varsinkin jos on lisäksi hyvävartaloinen ja kasvoista komea:) itse olen 161cm. mieheni on tuon 190 pitkä.
seksi on ollut hyvää monen muunkin pituisen kanssa ja olen kuullut huhua, että lyhyemmillä miehillä on joskus aika isot..hyvä kompensaatio! - omat kokemukseni
En tiedä mistä tämä johtuu, saatan olla aivan väärässäkin ja ehkä tämä asia sattunut vain minun silmiini, mutta minä olen itse omista kokemuksistani huomannut, että esimerkiksi yli 180 cm pitkät naiset eivät ole miesten pituusvaatimusten suhteen läheskään niin vaativia, kuin lyhyemmät naiset ja normaalipituiset naiset. Olen monesti huomannut, että yli 180 cm tai lähes 180 cm pitkällä naisella on ollut vain hieman itseään pitempi mies, samanpituinen mies tai jopa itseään lyhyempi mies. En tiedä mistä tämä johtuu, mutta näin olen havainnut. Toki varmasti näiden pitkienkin naisten kohdalla poikkeuksia löytyy, sellaisia, jotka eivät kelpuuttaisi esimerkiksi tyyliin alle 2 metriä pitkää miestä itselleen.
- Itselleni
passaisi hyvin sellainen n. 10cm itseäni pitempi miekkonen, olen 163cm. Käytän usein 10cm korkoja enkä olisi tällöinkään pitempi häntä. Loistavaa. Täytyy myöntää etten ole itsekään aivan ajan tasalla tuosta pituusvouhotuksesta.. Tiedä häntä.
- pienikokoinen!
Hmm... itse ihastuin mieheeni ihan viestien perusteella...tapasimme siis suomitreffeissä kolmisen vuotta sitten.
En edes ajatellut pituusasioita...mutta tavatessamme huomasin, että hän on minua 30 senttiä pidempi! Eli juu, olen vain 160 cm ja mieheni on 190 cm pitkä!
Pituus ero ei haittaa missään tilanteessa! Olen itse keskimääräistä taipuisampi, joten taivun moneen ja miehelläni on hyvä pelisilmä ja hän on ketterä ja taipuisa myöskin! :D- Amatsoniko
Ei pituudella niin väliä. Olen 170 senttinen nainen ja poikakaverini on about 165 cm, mutta se unohtuu muiden seikkojen varjoon. Pidän myös pidemmistä miehistä, joskus ihmettelen, kun he haluavat 30 cm lyhyemmän naisen. Suurin pituusero mun ja miehen välillä on ollut jotain 15 cm. Oishan se ehkä vaihtelua myös, jos mies olis 190 cm. Miksei nainen vois olla pitkä ja naisellinen?
- Pehmeitä ajatuksia
Mulla ei ole mitään kriteerejä pituuden suhten, koska olen itse lyhyt,ja miehet, joiden kanssa olen ollut, ovat yleensä olleet korkeintaa keskimittaisia, paitsi yksi. Ja kyllähän sen pitkän ja komean miehen kainalossa on jotenkin niin hyvä olla. Ja kait sitä monessa naisessa on sen verran prinsessaa että on ihanaa ajatella, että jos mä haluun toi kaveri vaikka kantaa mut tästä kuraisen pihan poikki. Toisaalta prinsessana voi kohdella muutenkin. Hups! Tulipa lälly ajatus heti aamupäivällä!
- Anonyymi00014UUSI
Asu siellä missä kaikki on sua lyhyempiä. :)
- Anonyymi00015UUSI
Lyhyenä naisena pidän lyhyistä miehistä enemmän!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1041280Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️90773Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja118541Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö182498Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23487- 59473