nyt vasta huomasin perkele

kaverini pannupää jossa on kaksiväri maalaus, niin etulokarin valkosivut on rajattu väärin, ne ei ole symmetrisiä, mittasin juuri ku kävi niin silmään ku olin tupakalla .
valkosivumaalaus myötäilee lokarin kaarenmuotoa, lokarissa on kromikoristelistojen kiinnitysreiät joista mittasin et vasemman puolen valkosivu päättyy 35 milliä ennen lokarin kärkeä ja oikealla puolella yli 50 milliä, eli heitto on valtava.
maalauksen on tehnyt kuiteskin ammattitaitoinen automaalari joka on maalannut pirukseen myös pyöriä, pöyristyttävää työtä

itte ku maalasin oman etulokarin aikoinani kaksväriseksi niin sen rajasin millilleen symmetriseksi, ei mitään hutilointia perkele.
kyl ottaa kupoliin vaik ei ole mun moposta kyse, mut jos jotain tehdään mistä maksetaan niin se täytyy tehdä hyvin, oon niin pettynyt.
14211
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 14

Vanhimmat

Etulokarin valkosivut ;))
yleensähän valkosivu on renkaassa?
Lokarin maalukselle tuskinon minkäänlaista sääntöä?

Äänestä
  • Aloittaja

joo tiedän, mut jos mopon pääväri on punainen ja kakkosvärinä valkoinen joka sijoittuu bensatankin kylkiin ja ´lokareiden sivuihin niin silloin puhun lokarin valkosivusta.
    miun vastaavan tyylisessä etulokarissa oli kultasivut :)

Äänestä

• Aloittaja

symmettrisyys on sääntö tuollaisessa kuvioinnissa

Äänestä

• monte24 kirjoitti:

symmettrisyys on sääntö tuollaisessa kuvioinnissa

Ei välttämättä.
    On myös kaaosteoria.
    Eli siis, eikukaan meistä voi sano, miten toisen pitäis maalata pyöränsä.
    Joku tykkää epäsymmetriasta.
    Oletkomenossa Superrallyyn?

Äänestä

• Aloittaja

old_profile_65367 kirjoitti:

Ei välttämättä.
    On myös kaaosteoria.
    Eli siis, eikukaan meistä voi sano, miten toisen pitäis maalata pyöränsä.
    Joku tykkää epäsymmetriasta.
    Oletkomenossa Superrallyyn?

tässä kuva vastaavanlaisesta etulokarista
    http://rides.webshots.com/photo/2648674500031314391JcEaxA

lokarin etuosassa kaksi kromilistaa ja yks muhkea kromi koriste keskellä, toi sivumaali loppuu siinä mistä toi etukoriste alkaa, kuvittele tuohon lähes 20 millin heitto eri puolilla :(

Äänestä

• monte24 kirjoitti:

tässä kuva vastaavanlaisesta etulokarista
    http://rides.webshots.com/photo/2648674500031314391JcEaxA

lokarin etuosassa kaksi kromilistaa ja yks muhkea kromi koriste keskellä, toi sivumaali loppuu siinä mistä toi etukoriste alkaa, kuvittele tuohon lähes 20 millin heitto eri puolilla :(

Niin, mut.
    Se ei ole sinun pyöräsi, se on jonkun muun ja jos se joku muu on tyytyväinen niin mitäs sitte?
    Minullakin on pyörää jonka tankissa on kummallakin puolella eri txt?
    Jonkun silmä sairastaa, minun ei?
    Jolleikin se ero on, tunniste...oma erikoisuus?

Äänestä

• Aloittaja

Anjaniina. kirjoitti:

Niin, mut.
    Se ei ole sinun pyöräsi, se on jonkun muun ja jos se joku muu on tyytyväinen niin mitäs sitte?
    Minullakin on pyörää jonka tankissa on kummallakin puolella eri txt?
    Jonkun silmä sairastaa, minun ei?
    Jolleikin se ero on, tunniste...oma erikoisuus?

tekstissä ei voi olettaa olevan symmetrinen ku muuten tankin toisella puolella olis teksti peilikuvana hiukka vaikea lukea semmoista

Äänestä

Vaikka asia ei minulle mitenkään kuulu enkä oikeastaan edes tiedä mistä on kysymys, niin kuullostaa törkeältä... ;)

Äänestä
  • Aloittaja

miulle symmetrisisyys on tärkeää vaik miun nenä onkin vinossa, mut se vaan johtuu siitä et useimmat ihmiset on oikeakätisiä joten pääasiassa yhdestä suunnasta on moukaroitu klyyvariani :(

Äänestä

Jessus, säikähdin, et puhut päästäni, mut se olikin onneks auto :)

Äänestä
  • Aloittaja

mikä hemmetin auto???

Äänestä

• monte24 kirjoitti:

mikä hemmetin auto???

Siis pyörä, ihmettelinkin,että puhutko autosta. Sori, heräsin päiväunilta just :)

*ihan unissaan viä*

Äänestä

Kommentoi aloitusta

monte24 kirjoitti:

kaverini pannupää jossa on kaksiväri maalaus, niin etulokarin valkosivut on rajattu väärin, ne ei ole symmetrisiä, mittasin juuri ku kävi niin silmään ku olin tupakalla .
valkosivumaalaus myötäilee lokarin kaarenmuotoa, lokarissa on kromikoristelistojen kiinnitysreiät joista mittasin et vasemman puolen valkosivu päättyy 35 milliä ennen lokarin kärkeä ja oikealla puolella yli 50 milliä, eli heitto on valtava.
maalauksen on tehnyt kuiteskin ammattitaitoinen automaalari joka on maalannut pirukseen myös pyöriä, pöyristyttävää työtä

itte ku maalasin oman etulokarin aikoinani kaksväriseksi niin sen rajasin millilleen symmetriseksi, ei mitään hutilointia perkele.
kyl ottaa kupoliin vaik ei ole mun moposta kyse, mut jos jotain tehdään mistä maksetaan niin se täytyy tehdä hyvin, oon niin pettynyt.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu