tietää, että mä rakastin sua. Niin on parempi mulle ja luulisin, että myös sulle.
Meille jäi muistoksi toisistamme vain ne kahdenkeskiset hetket, jolloin sanattomasti lupasimme toisillemme olla helliä ja jolloin millään muulla kuin meillä ei ollut mitään väliä.
Silti en saa sua mielestäni. Nytkin melkein itken ikävästä, mikä on lohdutonta kuin jäinen tuuli, mikä melkein jäädyttää mun sydämen kun ajattelen kuinka kaukana sä olet minusta.
Ikinä sä
34
1143
Vastaukset
- Kuinka kaukana hän
on sinusta?
- et saa
Liian kaukana, ihan liian kaukana.
- No voi...
Onpas surullista tekstiä. Jos hän näin mulle kirjoittaisi niin sanoisin, että ajattelin aiemmin kuin sinä ja nykyisin laveammin mutta se ei silti poissulje sitä etteikö me voitaisi toisiamme tukea, ymmärtää ja rakastaa. Kertoisipa hän jos rakastaa. Sen jälkeen kaikki olisi selvää ja kirkasta.
- et saa
Vain näin sen voin kertoa: sun onnesi on tärkeintä mitä haluaisin tehdä.
- Unelmoija!
Etkö tiedä,rakastelin kanssasi vain haudatakseni muiston rakkaastani. Ehkä toin surua sinulle, mutta unohdin oman suruni. Aamuaurinkoa sinulle!
- nyt kyllä kärähti
No voi vittu! Kyllä täällä on aika käsittämättömän älytöntä tekstiä, toivottavasti ei ole ketään herkkiä kuvittelijoita hereillä . Mitä helvetin tarvetta kirjottaa tollaista. Oikeen pystyn kuvittelemaan sun typerän ilmeen naamalla, kun kirjoitit tota .Iltaruskoa sulle vaan. Ja toivottavasti kukaan irl ei ole kiinnostunut sun aamuauringon toivotuksista.
Ei kosketa mua mitenkään, mut oli pakko kommentoida. - säästeliäästi
nyt kyllä kärähti kirjoitti:
No voi vittu! Kyllä täällä on aika käsittämättömän älytöntä tekstiä, toivottavasti ei ole ketään herkkiä kuvittelijoita hereillä . Mitä helvetin tarvetta kirjottaa tollaista. Oikeen pystyn kuvittelemaan sun typerän ilmeen naamalla, kun kirjoitit tota .Iltaruskoa sulle vaan. Ja toivottavasti kukaan irl ei ole kiinnostunut sun aamuauringon toivotuksista.
Ei kosketa mua mitenkään, mut oli pakko kommentoida.Ei paskan vertaa väliä. Meneiskö joku rakastelemaan tuommosen kanssa? Eikö kukaan osaa yhtään ennakoida tyyppejä? Älkä menkä säkyy väärien tyyppien kanssa. Itseltä säästyy monta pahaa.
- Mistä päättelet?
Rakastatko "sä" mua? Oletko varma?
- et saa
Mä kyllä tunnistan aidon ja oikean rakkauden. Joten olen varma, että rakastan!
- s....
juu, niin jäi.
- m
olenhan ma aika kauan sua odotellut. oisko yli kummenen vuotta
- Kipinä säilyy aina
Vai toisinpäin, mulla reilusti yli 19 vuotta mutta ainakin tänään tiedän mitä se kanssasi voi olla kun tunteet pääsee kuin varkain valtaamaan meidät, nyt tiedän mitä on rakkaus, miltä tuntuu kun näyttää rakkautensa huumaten toinen siihen tunteeseen josta en itsekään tiennyt,
Jos vielä joskus tapaan hänet en tiedä miten voimakkaaksi kaikki on kerennyt siihen mennessä paisua sisälläni, sillä jo viimekertainen oli rakkautta suurempaa tunteiden hurmiota jota ei voi uskoa olevankaan, ei sellaista tiedä olevankaan ennen kuin sen oikeasti kokee..rakastuminen ja kaikki muut voimakkaat tunteet joita on luullut olevan jäävät todella valjuksi kaiken sen rinnalla mihin hänen kanssaan huumauduin. Se oli uskomatonta.
- nessukkaoot
höpö pöö, mikä ressukka oot ..toimi!
- saattasin tietää
Huuhtoutuuko ne muistot usein rantahiekkaan?
- m
taidat puhua Anna Abreyn musikkivideosta. haluatko ihailijan vai .ystävän.
En mä sua rakasta. Usko jo.
- Sanatonta
Kyllä mä sen vaistosin, ainakin jälkeenpäin. Me ei vain oltu silloin valmiita. Jäi kaikki vähän kesken meistä riippumattomista syistä. Jos joskus vielä törmäillään niin uus yritys! Mutta näin pitkän ajan jälkeen epäilen oletko hän, vaikka hän onkin varmuudella ollut täällä kauan sitten.
- ??
Millä tavalla/ missä asioissa hän on sinusta kaukana?
- Elämä on..
Parhaat ja kipeimmätkin hetket koetaan kun ulkoinen riisutaan, ja kun ihminen on täysin läsnä toiselle.
- se hänelle --
täysin totta. Mutta ap. mitä menetät jos kerrot tälle rakkautesi kohteelle tuntesi ?
Hän voi odottaa juuri sitä.- et saa
En kerro koska mielestäni nyt on jo liian myöhä palata niihin aikoihin. Aikaa on mennyt jo pari vuotta enkä tiedä hänen nykyisestä tilanteestaankaan yhtään mitään. Jääköön se juttu muistojen joukkoon...
- silloin joskus
et saa kirjoitti:
En kerro koska mielestäni nyt on jo liian myöhä palata niihin aikoihin. Aikaa on mennyt jo pari vuotta enkä tiedä hänen nykyisestä tilanteestaankaan yhtään mitään. Jääköön se juttu muistojen joukkoon...
Pari vuotta on tosiaan. Vapaa olen, mut ei ehkä oikea elämäntilanne vielä. mutta varmaan sama tunne olis kuin silloinkin, jos joskus taas nähtäis. Paljon me juteltiin ja sitäkin enemmän sanattomasti.
- adeleee
et saa kirjoitti:
En kerro koska mielestäni nyt on jo liian myöhä palata niihin aikoihin. Aikaa on mennyt jo pari vuotta enkä tiedä hänen nykyisestä tilanteestaankaan yhtään mitään. Jääköön se juttu muistojen joukkoon...
Sä voisit varmaan kysyä häneltä mitä kuuluu :)
- et saa
silloin joskus kirjoitti:
Pari vuotta on tosiaan. Vapaa olen, mut ei ehkä oikea elämäntilanne vielä. mutta varmaan sama tunne olis kuin silloinkin, jos joskus taas nähtäis. Paljon me juteltiin ja sitäkin enemmän sanattomasti.
Niin, paljon juteltiin ja hyvin viihdyttiin toistemme seurassa. En usko, että niin väärin olisin "lukenut" toista, ettei hän olisi myös tykännyt minusta. Itse olin/olen täysin hänen lumoissaan...
- ...
Mitä sä sanoit kun kerroin rakastavani?
en ole koskaan ennen sanonut sitä kenellekkään ja miten sinä vastaanotit sen....arvaa sattuuko- ryp.lo
No, mitä tapahtui?
- fkdlkfdl
Saman taivaan alla mutta eri suunnilla
- Mitäs tekisit
jos hänet näkisit huomenna? Tai jos hän ottaisi sinuun yhteyttä vaikka soittamalla ja pyytäisi treffeille?
- yksinkertaista
Moikkaan jos näen. Lähden treffeille jos pyydetään. :)
- ---
Liian kaukana.
Vieläkin hämmentynyt, kun en saa mielestäni. Hitto vie - No tears no worries
vai että jäädyttää?se taitaa olla vain asia jolla viihdytät itseäsi yksinäisenä hetkenä.me.älä huoli olen poissa jo.
- et saa
Et taida olla oikea, koska minähän vain rakastin, vaikka siitä ei mitään konkreettista tullutkaan. Platoninen vaikkakin tavallaan kiihkeän fyysinen suhde. Vähän paradoksaalista, mutta niin se oli...
- -liina
et saa kirjoitti:
Et taida olla oikea, koska minähän vain rakastin, vaikka siitä ei mitään konkreettista tullutkaan. Platoninen vaikkakin tavallaan kiihkeän fyysinen suhde. Vähän paradoksaalista, mutta niin se oli...
Oikea mihin? Rakkautesi kohde?
Ettekö ole enää väleissä? - silloin joskus
et saa kirjoitti:
Et taida olla oikea, koska minähän vain rakastin, vaikka siitä ei mitään konkreettista tullutkaan. Platoninen vaikkakin tavallaan kiihkeän fyysinen suhde. Vähän paradoksaalista, mutta niin se oli...
Harmi, et taida olla hän, vaikka kuulostat muuten häneltä tässä palstassa. Tämä ei oikein täsmää. Oli kyllä platoninen "suhde", mutta hyvin rajatusti. Tosin omat tunteeni kerroin silloin viestillä, mutta tilanne vähän laukesi ja lämmiteltiin uudestaan taas pitkään. Mitään fyysistä meidän välillä ei ollut, vaikka halu selvästi aistittavissa,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654