Osaisiko joku kertoa tästä Mika Järvisestä joka ilmeisesti esittää Led Zeppelinin kappaleita keikoillaan ? Kannattaako mennä kuuntelemaan ?
Mika Järvinen
4
459
Vastaukset
- Taival
No aivan järkyttävä työ olisi alkaa Mr. Järvisen kaikkia vaiheita tässä selvittelemään mutta lyhykäisyydessään...
Five Fifteen on minusta aivan aliarvostettu bändi ja Järvinen aliarvostettu musiikintekijä. Kannattaa tsekata jos Hardrock kiinnostaa. Toimii... Ainakin minusta. - Tiinaliina
älä ota tyttöystävääsi mukaan. Saatat olla sinkku sen keikan jälkeen...
- rokkimimmi
se on sellast ihme hämymeininkii ei mitää rokkii.
olin kerran ku ne soitti jotaa ja ei ne sillai osannu. toi järvinen on jotenki kummallinen tyyppi muutenki. kun mä menin judeilee sen kaa nii se sillai sano et mun pitäs mennä pois vaik en ollu tehny siis mitää väärin. ihme kundi ja kalja sille tuntu maistuvan. alkoholisti vissii kait,hä? vai onko,tä? - Anonyymi
Järvinen häikäilemätön naistenjahtaaja. Käyttää hyväkseen kuuluisuuttaan ja ulkonäköään. Pysykää erossa naiset tai säilyttäkää ainakin hajurako kaveriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11536Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras911450Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221031Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva184888Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2767- 102750
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42731Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks28728- 7694
- 60673