Mika Järvinen

Luisa

Osaisiko joku kertoa tästä Mika Järvisestä joka ilmeisesti esittää Led Zeppelinin kappaleita keikoillaan ? Kannattaako mennä kuuntelemaan ?

4

472

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taival

No aivan järkyttävä työ olisi alkaa Mr. Järvisen kaikkia vaiheita tässä selvittelemään mutta lyhykäisyydessään...
      Five Fifteen on minusta aivan aliarvostettu bändi ja Järvinen aliarvostettu musiikintekijä. Kannattaa tsekata jos Hardrock kiinnostaa. Toimii... Ainakin minusta.

• Tiinaliina

älä ota tyttöystävääsi mukaan. Saatat olla sinkku sen keikan jälkeen...

• rokkimimmi

se on sellast ihme hämymeininkii ei mitää rokkii.
      olin kerran ku ne soitti jotaa ja ei ne sillai osannu. toi järvinen on jotenki kummallinen tyyppi muutenki. kun mä menin judeilee sen kaa nii se sillai sano et mun pitäs mennä pois vaik en ollu tehny siis mitää väärin. ihme kundi ja kalja sille tuntu maistuvan. alkoholisti vissii kait,hä? vai onko,tä?

• Anonyymi

Järvinen häikäilemätön naistenjahtaaja. Käyttää hyväkseen kuuluisuuttaan ja ulkonäköään. Pysykää erossa naiset tai säilyttäkää ainakin hajurako kaveriin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1554
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      125
      979
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      931
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      94
      897
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      777
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      622
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      621
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      235
      610
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      607
    10. 49
      577
    Aihe