Aamuseksi...

parisuhteessa?

Mistä johtuu, että toisen kainalossa kevyesti nukuttuaan on helppo ja mukava siirtyä suoraan seksiin? Siis ihan aamutuimaan? Onko aamustondis miehille sellainen yleinen pakko, vai johtuuko himo yön kestäneestä läheisyydestä?

Kiitos jos valistatte...

22

10173

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen

      ..on yön levännyt. Illalla ehkä väsyttänyt eikä ole jaksanut, vaikka mielikin olisi tehnyt. Aamulla sopivan unisena on mukava aloittaa päivä "seksillä" ja olo on tämän jälkeen vielä raukeampi ;)... ja ihanan miehen kainaloon voisi jäädä koko loppupäiväksi...

    • p.y.h

      Hmm.Mistähän se johtuikaan...

      Mies on virkeimillään jolloin tietysti "kalukin" on parhaassa terässä. Paineet ja väsymykset on tietysti myöskin katonneet hyvän yön jälkeen...

      Se on aika yleistä miehillä, miehellenäkin on niin.

      Yöllä muuten kalu nousee seisomaan vaikka mies ei näkisikään mitään seksikästä unta ;) Se on kai sen elimen tapa rentoutua ja päästä mahlat ulos hetkeksi... Totta se on. Voit vaikka kokeilla ja laita jokin pieni paperin pala kalusi ympärille. Yön aikana se on kastunut.

    • Haisee

      Pieni mielikuva on sieltä jostain menneisyyden alku ajoilta, kun siippaani olisi mahdollisesti kiinnostanut seksi heti aamutuimaan!
      Siis ilman hampaiden- ja alapäänpesua, sekä aamukahvia!
      Eli koettu on, mutta taitaa arki ja elämä itse asian rauhoittaa...?
      Seksi ei korvaa lämmintä läheisyyttä ja arjen yhteisiä kokemuksia.

      • höh

        pimee kommentti.


      • diina

        on fysiologinen normaali-ilmiö. se voi johtaa seksiin tai olla johtamatta eikä liity siihen pötköttääkö vieressä joku kaunis, ruma, tuttu, vieras tai ei kukaan.


      • alkup.
        diina kirjoitti:

        on fysiologinen normaali-ilmiö. se voi johtaa seksiin tai olla johtamatta eikä liity siihen pötköttääkö vieressä joku kaunis, ruma, tuttu, vieras tai ei kukaan.

        entäs kun mies tekee aloitteen? Eikö aamustondiksen fysiologisena ilmiönä voisi sivuuttaa olankohautuksella? Mietin vain, että johtuuko rakasteluhalut siitä että stondis on jo valmiiksi (fysiologisista syistä) vai että olen niin ihana.

        Mutta pötköttämään voisi jäädä. Ja henki haisee, totta sekin, mutta onneksi molemmilla.


      • Heh
        höh kirjoitti:

        pimee kommentti.

        Sopii näin valoisaan aamuun rakkaani...


      • Meimu
        alkup. kirjoitti:

        entäs kun mies tekee aloitteen? Eikö aamustondiksen fysiologisena ilmiönä voisi sivuuttaa olankohautuksella? Mietin vain, että johtuuko rakasteluhalut siitä että stondis on jo valmiiksi (fysiologisista syistä) vai että olen niin ihana.

        Mutta pötköttämään voisi jäädä. Ja henki haisee, totta sekin, mutta onneksi molemmilla.

        Mä olen sen verran "itserakas" ihminen, että uskon vakaasti että miehenkin tekee aamulla enemmän mieli kun herää näin ihanan vaimon vierestä! =D Meillä suhdetta takana 3,5 vuotta, ja edelleen aina välillä aamuisin kun ei ole mihinkään kiire, mies tekee aloitteen heti herättyään, vaikka minä en vielä ole edes saanut silmiäni auki... Mutta kivahan se on heräillä pieniin kosketuksiin ja pusuihin. ;)

        Mies varmaan osaisi paremmin vastata alkuperäisen kysymykseen, mutta jokaisen naisen oma mies sanoisi kumminkin, että se johtuu siitä, kun vieressä on noin ihana nainen... Emme varmaan saa koskaan tietää oikeaa totuutta... ;)


      • höh
        Heh kirjoitti:

        Sopii näin valoisaan aamuun rakkaani...

        taitaa nyt sopia ihan kaikki...aamulla puoliltapäivin. Missä sitä on luuhattu ja kenen kans?


      • Doris
        Meimu kirjoitti:

        Mä olen sen verran "itserakas" ihminen, että uskon vakaasti että miehenkin tekee aamulla enemmän mieli kun herää näin ihanan vaimon vierestä! =D Meillä suhdetta takana 3,5 vuotta, ja edelleen aina välillä aamuisin kun ei ole mihinkään kiire, mies tekee aloitteen heti herättyään, vaikka minä en vielä ole edes saanut silmiäni auki... Mutta kivahan se on heräillä pieniin kosketuksiin ja pusuihin. ;)

        Mies varmaan osaisi paremmin vastata alkuperäisen kysymykseen, mutta jokaisen naisen oma mies sanoisi kumminkin, että se johtuu siitä, kun vieressä on noin ihana nainen... Emme varmaan saa koskaan tietää oikeaa totuutta... ;)

        Mä sanon että honey mä huomaan että sua pissattaa.


    • Mies

      Aamustondis johtuu siitä, että miehellä on kusihätä. Erektiossa penis on pidätystilassa luonnostaan ja nukkuminen on helpompaa. Jos ukkosi hyppää heti herättyään päällesi on se todennäköisesti herännyt kuselle tuntia aikaisemmin ja näin ollen sen ei tarvitse suoraan herättyä mennä vessaan...

    • N23

      Juu, miehillä tulee yön mittaan erektioita tasaiseen tahtiin REM-unen aikana ja aamuerektio on kyllä usein seurausta jonkinasteisesta virtsaamistarpeesta.

      Toki aamuisin on usein rennompi ja virkeämpi kuin illalla pitkän työpäivän jälkeen ja jos aikaa sattuu löytymään, niin voisi kuvitella, että mielelläänhän sitä peuhaa vierestä heränneen kauniin naisen kanssa.

    • lilaloo

      Hee!

      Hauskaa, törmätä täällä palstalla noin tuttuun ilmiöön! :)
      Meillä miestä haluttaa lähes poikkeuksetta aamuisin. Itse taas en kykene mihinkään ilman aamukahvia ja -palaa. Muutenkin aamuisin ehkä kaikkein vähiten haluttaa.

      Selitykseksi olen ainakin kuullut olevani unenpöpperöisenä vastustamaton. Ja melkoisen "vastustuskyvytön" olenkin, kun yritän saada silmiä auki todetakseni, että rakkaani on kimpussani "herättelemässä" ;).

      Vapaapäivinä monesti palataankin aamupalan jälkeen vällyihin ja aloitetaan päivä sitten joskus puolen päivän paremmalla puolella.

    • Eulalia

      Kuulin joskus jostakin että ihminen olisi seksinhimoisin klo 8 aamulla. Johtuisiko vaikkapa siitä että sukupuolihormonien taso on silloin korkeimmillaan.

      Itseäni himottaa nykyisin melko harvoin kun on depistä, mutta suhteen alkuaikoina aamu ja ilta olivat aivan must. Ja päivä.

    • aamustondaaja

      toisinpäin, vaimo hyppäs päälle vaikka en ollut saanut silmiäni vielä auki..

    • Peku

      Aamulla on testosteronitasot korkeimmillaan. Stondis ei siis välttämättä johdu kusihädästä, vaikka senkään osuutta asiaan ei voi kieltää.

      Mikä on parempi tapa aloittaa aamu kuin rakastella?

    • phn

      edes joskus aamulla...Itse olisin todella halukas, varsinkin sellaisina aamuina kun ei ole kiire minnekkään..Mies vain ei koskaan halua aamulla, mistä johtuu???????

      • qwerty

        Mä herään n. 360 aamuna vuodesta kesken unien (vaikka olis lomapäivä) ja mulla menee aina se pari tuntia ennen kuin pääsen käyntiin. Silloin se tilanne on jo mennyt ohi... Mä vaan yksinkertaisesti olen niin aamu-uninen, että pää ei toimi ennen puoltapäivää ja niin kun todettua niin harvoin nukun sinne asti...


      • uy7%)

        osaa.


    • Nainen

      Itse haluan aina aamuisin seksiä suihkussa mahdollisuuksien mukaan tietenkin. Se on kivaa ja puhdasta tulee :)

    • Anonyymi

      Aamuseksi on kuin söisi illan leffaherkut heti aamulla.
      Ei enää kutkuttavaa ihanaa odotusta.
      Minä tykkää kun halut kerkee kasvaa.
      Ei ne halut kerkee kasvaa isoksi jos heti aamusta on harrastamassa.
      Minusta kiusoittelu, odotus, halun kasvu on olennainen tärkeä osa seksiä. Haluan että haluni kasvaa huippuunsa, lähes sietämättömäksi. Sitten kun saa seksiä niin oooiiii!
      Aamulla on uninen, hampaat pesemättä, väsytokkura, pissahätä, nälkä, kroppa ei oo välttämättä heränny eikä oo vielä ees kerenny alkaa ajatella seksiä. Joo ei yleensä oo kiinnostavaa.
      Ehkä joskus harvoin vapaapäivänä kun lapsi ei oo kotona ja kerkee pestä hampaat, syödä, käydä pissalla. Ja kroppa kerkee herätä ja aivot. Ja sitten jos kiusoitellaan ja on kunnon esileikki, niin sitten voi olla hyvääkin. Mutta useimmiten illalla tai päivällä on paljon paljon parempi

    • Anonyymi

      Aloittaja voi kirjoittaa tänne muutaman vuoden kuluttua jos on vielä sama kumppani että kuinka aamuseksi sujuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2072
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1946
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe